Aprilia Tuareg 660

Javim se nakon probne voznje
 
Možda kriva tema ali čisto me zanima.
Svi za off road gledaju više manje tuareg ili tenere. Zašto nitko ne gleda ktm 790 adventure koji je u toj klasi? Zar nije on još bolja opcija zbog tankova sastrane i nižeg težišta?
 
Možda kriva tema ali čisto me zanima.
Svi za off road gledaju više manje tuareg ili tenere. Zašto nitko ne gleda ktm 790 adventure koji je u toj klasi? Zar nije on još bolja opcija zbog tankova sastrane i nižeg težišta?
790 ima puno manji hod ovjesa i ground clearance, 890 adv r je nekako više usporediv s ova dva, a on je cijenom puno iznad njih...
 
  • Like
Reactions: Miranjosip
Možda kriva tema ali čisto me zanima.
Svi za off road gledaju više manje tuareg ili tenere. Zašto nitko ne gleda ktm 790 adventure koji je u toj klasi? Zar nije on još bolja opcija zbog tankova sastrane i nižeg težišta?

Novi 790 je neka budget verzija 890 ( 890R je zasigurno najbolji ADV motor po pitanju voznih svojstava u toj klasi ).
 
  • Like
Reactions: Miranjosip
Tuareg/Tuono ekipa, jedan frend mi kupuje svoj prvi middle adv. pa je u triobi.
Poradi njegove visine, nekako Tuareg bi mu najviše odgovarao. Pikira polovnog.
E sad, zujimo po netu i naravno tražimo "mane". Sve te dječije gluposti na netu su rješive doslovno u garaži nam koliko vidim i to možemo tolerirat i nikakav problem.
Međutim, naišli smo na jedan primjerak 28K km, čovjek prijavio ishabanu bregastu


https://flic.kr/s/aHBqjB9H54


E sad, nadamo se da je to individualan primjerak (loše ulje?)ali koliko vidim motor je bio u ovlaštenog samo, dakle nije ulje iz kućne radinosti

Imate kakve spoznaje ili još gore ista iskustva ? jer ovo bi bila kočnica za kupovinu, navodno Tuono ekipa prijavila isto.
Ja osobno navijam za Tuareg da ga isproban i vozin malo dok smo zajedno :D :cool:
 
Last edited:
Tuareg/Tuono ekipa, jedan frend mi kupuje svoj prvi middle adv. pa je u triobi.
Poradi njegove visine, nekako Tuareg bi mu najviše odgovarao. Pikira polovnog.
E sad, zujimo po netu i naravno tražimo "mane". Sve te dječije gluposti na netu su rješive doslovno u garaži nam koliko vidim i to možemo tolerirat i nikakav problem.
Međutim, naišli smo na jedan primjerak 28K km, čovjek prijavio ishabanu bregastu


https://flic.kr/s/aHBqjB9H54


E sad, nadamo se da je to individualan primjerak (loše ulje?)ali koliko vidim motor je bio u ovlaštenog samo, dakle nije ulje iz kućne radinosti

Imate kakve spoznaje ili još gore ista iskustva ? jer ovo bi bila kočnica za kupovinu, navodno Tuono ekipa prijavila isto.
Ja osobno navijam za Tuareg da ga isproban i vozin malo dok smo zajedno :D :cool:

Vidio sam i ja taj slučaj, tko zna što je razlog, možda tvornička greška, možda vozio sa malo ulja u motoru. Nemoj puno razbijati glavu oko toga,
uvijek ćeš naći probleme. Poznata je stvar da ako staviš "engine braking" na maksimum ( u modovima vožnje ) da motor hoće potrošiti dosta ulja,
tako da može i to biti razlog. Također, treba voditi računa o filteru za zrak, tako je pozicioniran u airboxu da moraš fakat jako pažljivo montirati da
sjedne kako treba, a bilo je slučajeva da ljudi nisu pravilno stavili i vuklo je nefiltrirani zrak. Poprilično trivijalna stvar, samo malo uključit mozak.
I to može biti razlog habanja. Obzirom da je Tuareg na tržištu cca. malo više od dvije godine, razlika polovni - novi neće biti baš velika, ja bi prije
kupio novi.
 
Last edited: