Aprilia Tuareg 660

Kako je već napisano, pa kome odgovara....
Nema šanse da će prismrdit Yamahi po brojkama, ali ovako na slikama je baš će-će. Bit će zanimljivo vidit ga uživo, T7 npr. nekako mršavo izgleda, lošiji dojam ostavlja na cesti nego na slikama.
 
  • Haha
Reactions: Branko-ST
Kako je već napisano, pa kome odgovara....
Nema šanse da će prismrdit Yamahi po brojkama, ali ovako na slikama je baš će-će. Bit će zanimljivo vidit ga uživo, T7 npr. nekako mršavo izgleda, lošiji dojam ostavlja na cesti nego na slikama.

"Mrsavo izgleda"?
Pa to je enduro motor a ne za naslikavanje isprid kafica. Kupis BMW stavis kufere i nezaboravi ga izlipit naljepñicama da izgleda debelo na cesti
 
Da, mršavo izgleda. I to mršavo ne mislim kao suprotno od debelo. Nego jednostavno fali nešto.
Zašto ne bi motor/auto bio dobar u onome za što je namijenjen i imao šmeka?
 
Gledam videa na jutjub, naravno, prefesionalaca, tenere 700 od tih 200 kilaša najbolje izgleda, svi ostali, čak i ktm 990 adv, spored nje izgledaju kao stevane krave. Na terenu, podrazumjeva se.
 
yamaha t7 ima spustenu guzicu...bar meni,to ostavlja dojam o puno manjem motoru.
da je malo povisen,izgledala bi ozbiljnije,tj bilo bi puno vise motora.
tako i ovaj tuareg izgleda...mrsavo.

da su uspili ugurat motor od t7 u xtz 660...to bi onda bilo to.
 
Last edited:
Tebe svaki motor jebe veličinom, nema ti druge nego neku Harley lađu nabavit da kolko tolko izgledaš proporcionalno.:mrgreen:
 
  • Wow
Reactions: Nero
Cijene i boje su vani.
Obicna je 95k, ona plavo bijela boja sa natpisom velikim je 99k kuna.
 
790/890 se bude još bolje prodavao...
Koliko je ono bila T7 u rezervaciji prije 2 godine?
 
Po meni je ciljana cijena za ove motore cca 10 000 eura,Yamaha je tu pogodila u sridu jer iskreno kome tribaju modovi vožnje na motoru do 100 ks + puste druge elektroničke pizdarije koje samo napumpavaju cijenu...😁
Ova cijena je bas pretjerana 👎
Inače je to klasa sa masu potencijala jer nudi prave adventure motore koji su sposobni za sve vrste terena a opet imaju punokrvne makine u sebi 😍
 
ok, ali ni yamaha nije 10, nego je 11 t€, a t7 pored tuarega izgleda socijalno, vidjet ćemo kako bude razlika po testovima, ali vjerujem da bude razlika u cijeni opravdana
e sada kolko bude ljudi spremno dati te novce za takav tip motora, kod nas sigurno ne puno, ali mali tuono i rs se navodno jako dobro prodaju po vani, a isto baš nisu đabaleska
 
  • Like
Reactions: Dene and cadjo
ok, ali ni yamaha nije 10, nego je 11 t€, a t7 pored tuarega izgleda socijalno, vidjet ćemo kako bude razlika po testovima, ali vjerujem da bude razlika u cijeni opravdana
e sada kolko bude ljudi spremno dati te novce za takav tip motora, kod nas sigurno ne puno, ali mali tuono i rs se navodno jako dobro prodaju po vani, a isto baš nisu đabaleska
Ti socijalni motocikli, poneki drlozi (bez elektronike)❤️ su na velikoj cijeni kod pravog enduraša ;)
 
M
ok, ali ni yamaha nije 10, nego je 11 t€, a t7 pored tuarega izgleda socijalno, vidjet ćemo kako bude razlika po testovima, ali vjerujem da bude razlika u cijeni opravdana
e sada kolko bude ljudi spremno dati te novce za takav tip motora, kod nas sigurno ne puno, ali mali tuono i rs se navodno jako dobro prodaju po vani, a isto baš nisu đabaleska
I nismo nikakvo mjerilo tržišta ali oko 10-11 tisuća bi bila idealna cijena za tu klasu.
Da je moći birati Tuarega za 10-11 bez elektroskih pomagala garantiram da bi ih se više prodalo nego sa tom opremom
 
Da je moći birati Tuarega za 10-11 bez elektroskih pomagala garantiram da bi ih se više prodalo nego sa tom opremom
a šta ja znam, mislim da je pametnije za Apriliu da se pozicionirala između yamahe i ktm-a cijenom, a i opremom, nego da napravi model kao yamaha, na kraju ako su identični motori, ko bi kupio apriliu uz yamahu. Ovako imas opremljeniju yamahu uz dašak malo više stila i dizajna.
A pošto su ti motori sad in, mislim da većina vozača istih nikad ni ne vidi ikakav ozbiljniji makadam, osim bijele ceste po kojoj i ja i ti možemo svojim motorima bez problema.
A za ove romatnike i antitalente koji su pogledali par youtube videa di neki vozači sa tim motorima skaču preko kamenja, a sami na makadamu nisu nikad ni biciklom prošli, bolje da ima više elektronskih pomagala nego manje