Aprilia Tuareg 660

A za ove romatnike i antitalente koji su pogledali par youtube videa di neki vozači sa tim motorima skaču preko kamenja, a sami na makadamu nisu nikad ni biciklom prošli, bolje da ima više elektronskih pomagala nego manje
Osjecam se uvredeno i povredeno. Iako je citirano tocno i primjenjivo na mene.
Ali s prvim dijelom posta se slazem jako. Aprilia jos uvijek treba pucat na nas koji mislimo da kupujemo ozbiljne stvari za manju lovu.
Nije se pozicionirala kao premium proizvodac i najjaci adut joj je premium oprema za japansku cijenu.
 
M

I nismo nikakvo mjerilo tržišta ali oko 10-11 tisuća bi bila idealna cijena za tu klasu.
Da je moći birati Tuarega za 10-11 bez elektroskih pomagala garantiram da bi ih se više prodalo nego sa tom opremom
Ako ne krenu opozivi i kvarovi, onda da.
 
  • Like
Reactions: cadjo
A pošto su ti motori sad in, mislim da većina vozača istih nikad ni ne vidi ikakav ozbiljniji makadam, osim bijele ceste po kojoj i ja i ti možemo svojim motorima bez problema.
A za ove romatnike i antitalente koji su pogledali par youtube videa di neki vozači sa tim motorima skaču preko kamenja, a sami na makadamu nisu nikad ni biciklom prošli, bolje da ima više elektronskih pomagala nego manje
Ne postoji ozbiljniji makadam. Imaš makadam, manje zahtjevne šumske staze i hard core dviljanje a koji riješi prva dva, više je nego dovoljno.:mrgreen:
 
Neka logika nalaže da ako voziš enduro ne želiš pustu elektroniku koju triba štelati nego eventualno brzo gašenje abs-a pri silasku na teren...
Plus lakše otklanjanje kvarova i problema na putu...
Za to ti treba multimetar, koji ti govori da li diode na regleru propuštaju struju ili stator daje odgovarajući napon na fazama itd. Jedno je prebrikati žice, to drži vodu (y) a ugradnja donglova, samo još jedan potencijalni problem više.
 
20211229_113206.jpg
 
motocikl je simpa, cak i ta boja.
ja uvijek kazem, da nema talijana, svijet bio jedno tmurno mjesto.
vitak i lagan, ako bude drzala tehnika, odlican.

1640803467280.png
 
meni jos uvijek nije jasno kako je ktm uspio na motoru sa 200 mm hoda ovjesa izvuci visinu sjedista od 820 mm.
samo sto izgleda kao patkica.
 
Nisam probao, ovo je prodajni primjerak a testni stize pocetkom godine. Dimenzije, sjedenje, sve vrlo slicno T7 a mislim da ce takav biti i DesertX.
 
  • Like
Reactions: cadjo