Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

evo dobili informacije iz prve ruke  (y) moram priznat mene je isto zanimalo nakon koliko je drugi servis  (y) Niš moram zvadit probu da napravim tih preostalih 200 km i put Požege  :mrgreen:  (y)
 
Hrvoje said:
Može glupo pitanje? Koliko kod tebe izađe cijena prvog servisa?
Znači ulje+blabla+ruke..

Nije bitna cijena bitna je kvaliteta servisa  (y) a ne da ti serviser nezna reći na koliko je drugi servis  :LOL:
 
Goran zzz said:
evo dobili informacije iz prve ruke  (y) moram priznat mene je isto zanimalo nakon koliko je drugi servis  (y) Niš moram zvadit probu da napravim tih preostalih 200 km i put Požege  :mrgreen:  (y)
Problem je u tome da ti vjerojatno neće htjeti izdati probu... :?
Ali lijepo ti sklopi obavezno osiguranje i odi na tehnički i amen. Pa ako te netko i zaustavi neće biti ništa strašno jer imaš sve osim tablice  :wink:
Naravno to govorim ako ga nisi registrirao dosada radi neplaćanja onih 1200kn  :mrgreen:
 
jel shiver spada pod tuono?  :misli:

:mrgreen:
 
Boris je naveo cca 80 km od paljenja rezerve ali ja ne bi preporucio vise od 40 -45 km bar ne na RSV-u jer mozete zavrsiti da gurate kroz Sveti rok do prve benzinske koja nije bas blizu  :mrgreen: a vatrgasci da vam pokupe curu jer misle da je neka manekenka koja vuce dvije kacige i kompletnu opremu po tunelu  :mrgreen:
 
Hrvoje said:
Može glupo pitanje? Koliko kod tebe izađe cijena prvog servisa?
Znači ulje+blabla+ruke..

nije glupo, nije tajna, nije najjeftinije, ali je sveobuhvatno, pa onome tko to cijeni i nije puno 
800-1000 kn ovisno o ulju
 
Loki said:
Boris je naveo cca 80 km od paljenja rezerve ali ja ne bi preporucio vise od 40 -45 km bar ne na RSV-u jer mozete zavrsiti da gurate kroz Sveti rok do prve benzinske koja nije bas blizu  :mrgreen: a vatrgasci da vam pokupe curu jer misle da je neka manekenka koja vuce dvije kacige i kompletnu opremu po tunelu  :mrgreen:

Istina, cca 80 pri najmanjoj potrošnji, zaboravih napomenuti, :(  , meni se znalo dogoditi da stane nakon 40 km malo žešće vožnje, na relaciji Pž - Pakrac
 
Hrvoje said:
Problem je u tome da ti vjerojatno neće htjeti izdati probu... :?
Ali lijepo ti sklopi obavezno osiguranje i odi na tehnički i amen. Pa ako te netko i zaustavi neće biti ništa strašno jer imaš sve osim tablice  :wink:
Naravno to govorim ako ga nisi registrirao dosada radi neplaćanja onih 1200kn  :mrgreen:

pa vjerojatno oće  :mrgreen: (imam veze kod izdavanja probe  :mrgreen:)
 
nienna said:
jel shiver spada pod tuono?  :misli:

:mrgreen:
  :misli: :misli: po pitanju čega, po pitanju servisa ili broja kotača  :D...
Prvi shiveri stižu tek za 2-3 mjeseca, a s njima i sve bitne informacije, ali je za pretpostaviti isti servisni režim...
 
mms said:
  :misli: :misli: po pitanju čega, po pitanju servisa ili broja kotača  :D...
Prvi shiveri stižu tek za 2-3 mjeseca, a s njima i sve bitne informacije, ali je za pretpostaviti isti servisni režim...
u Moto pulsu je nazvan mini tuono, pitam.... :misli:

ne mogu vjerovat da sam prevarila japance  :no: :no:

al to je jednostavno bila ljubav na prvi pogled  :oops:
 
nienna said:
u Moto pulsu je nazvan mini tuono, pitam.... :misli:

ne mogu vjerovat da sam prevarila japance  :no: :no:

al to je jednostavno bila ljubav na prvi pogled  :oops:

kao i svima sa v2 fijatima, čekaj još da probaš :wink:
 
Hrvoje said:
:lolcry:
Zato sam ja u vespi imao uvijek onu malu bočicu od 2dcl (od Jane) sa gorivom. Jer taman ti 2 deca nedostaje da izbjegneš smijeh općinstva i dođeš do prve benzinske...
A ta bočica je otprilike i jedina stvar koja po veličini stane u rep od Groma  :mrgreen:
pa ponesi još jednu, a stavi je pod rep....ali svoj.... taman će stati.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

sory na offu, ali izdražati ne mogoh.... :mrgreen:
 
mms said:
i još nešto zaboravih, NE TREBA AXON za ugasiti servisnu obavijest, postoji način sa servisnim kodovima preko kontrolne table, velika tajna nas malih majstora    :wink:
ja sticajem okolnosti znam to - zar sam i ja veliki majstor????????? NISAM!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
sad sam se još sjetio. I ja sam (kad sam prešao na generaciju motora koji valjaju :mrgreen: patio jedno vrijeme za pokazivačem goriva. ALi s vremenom sam skužio da je to zapravo bezveze. Pogotovo na takvoj vrsti motociklala. U prosjeku znam kad će se upaliti rezerva, ali ako se upali prije ili kasnije, znam da uz prosječnu vožnju imam za još na recimo Raptoru 50 km, jer je ostalo 3 litre, zapravo, sad sam smlao kalkulirao,  tak je nekako i na ducatiju.  :misli:
 
2 HRVI: znam da gas još gladiš ko da diraš p.....kicu, ali reci svekolikom forumskom pučanstvu koliko ti fijat troši?
 
e, grmljavinaši... pa daj pogledajte ko vam je predstavnik...  :jesus: :LOL:

Hrvoje.jpg
 
a, naravno moram dati i svoje mišljenje o svemu tome...  :jesus: :LOL:

misljenje.jpg
 
pasko said:
i meni se na tisucu km upalila lampica kljuca ali serviser u Rijeci
nije ima neki komp da je ugasi i tako se ja vozim jos 4000km preko toga
i nikakvog rezervnog moda nema vozi isto kao i prije :D :D

kodovi ti se ubacuju ručno za skidanje intervala servisa!!!bajk je totalni kompjutor!! :D
 
mms said:
nije glupo, nije tajna, nije najjeftinije, ali je sveobuhvatno, pa onome tko to cijeni i nije puno 
800-1000 kn ovisno o ulju
Ne kažem ja da je to puno, samo pitam!
No dobro... ja platio 800 i nešto sitno, ali ulje je nekog vrlo misterioznog imena  :mrgreen:
Loki said:
Boris je naveo cca 80 km od paljenja rezerve ali ja ne bi preporucio vise od 40 -45 km bar ne na RSV-u jer mozete zavrsiti da gurate kroz Sveti rok do prve benzinske koja nije bas blizu  :mrgreen: a vatrgasci da vam pokupe curu jer misle da je neka manekenka koja vuce dvije kacige i kompletnu opremu po tunelu  :mrgreen:
:lolcry:
Meni je zeko stao nakon Sv. Roka. Sve je do one pumpe prije Maslenice nizbrdica, ali pred samom pumpom je 200-300 m blage uzbrdice. Do onda je nisam primjećivao :mrgreen:
miro said:
pa ponesi još jednu, a stavi je pod rep....ali svoj.... taman će stati.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

sory na offu, ali izdražati ne mogoh.... :mrgreen:
Stane i više od male jane!
:mrgreen:
miro said:
sad sam se još sjetio. I ja sam (kad sam prešao na generaciju motora koji valjaju :mrgreen: patio jedno vrijeme za pokazivačem goriva. ALi s vremenom sam skužio da je to zapravo bezveze. Pogotovo na takvoj vrsti motociklala. U prosjeku znam kad će se upaliti rezerva, ali ako se upali prije ili kasnije, znam da uz prosječnu vožnju imam za još na recimo Raptoru 50 km, jer je ostalo 3 litre, zapravo, sad sam smlao kalkulirao,  tak je nekako i na ducatiju.  :misli:
Pa ja znam da mi se rezerva pali nakon cca 140-170 km kada ga natankam za 100 kn. Ali i dalje bi mi bilo prilično korisno i metroseksualno da imaa pokazivač...
miro said:
2 HRVI: znam da gas još gladiš ko da diraš p.....kicu, ali reci svekolikom forumskom pučanstvu koliko ti fijat troši?
Po gradu između 7,5 i 8.
Jučer po autoputu tamo-natratg nekih 6,5. Što mi se čini sumnjivo malo... moguće da sam nešto pobrkao sa računicom :neznam:
strasilo said:
e, grmljavinaši... pa daj pogledajte ko vam je predstavnik...  :jesus: :LOL:

Hrvoje.jpg
To je fotošop! Nemam brka ja!!! :mrgreen:
 
Nisam ni ja primjecivao tu "malu" uzbrdicu ali kad sam gurao i te kako sam je primjetio, prije sam bio uvjeren da je prva benzinska odmah poslije Sv.roka ali do prve (Tifon) ima dobrih 20-ak km, dobro je sto sam ga uspio upaliti 3 puta pa razvucem do 180, 190 dok ne crkne ali naravno pred samu uzbrdici vise nije htio ni na kratko upaliti  :x :mrgreen:
Savjet 1: u tunelu ima SOS telefon, lijepo nazovete, objasnite i vatrogasci Vam donesu gorivo   (y)
Savjet 2: ne paliti motor niz nizbrdicu vec cekati uzbrdicu da biste iskoristili to malo goriva  :mrgreen: