Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

kao što smo svi koji se malo bolje kužimo i bavimo tim aprilijama i pretpostavili, gen1 tuono i rsv će postati teže dobavljiv i skuplji od gen2
s obzirom da sam imao dosta aprilija i trenutno imam gen1 rsv-a i tuona, mogu ti iz iskustva reći da ćeš u hr i šire teško naći dobrog gen1 tuona, pa i rsv-a ispod 3000, pod dobrim mislim onog po kojem nije drljao lokalni garaža majstor i koji nije bio razbijen
bilo koja kilometraža ne predstavlja nikakav problem, ali čak i ako nabasaš na mehanički lošiji motor za dobre novce, dijelovi su kikiriki i ima ih, problemi su dobro poznati, ali ako imaš dobar akumulator, do njih vjerojatno neće doći :mrgreen: najčešći problemi kod gen1: relej paljenja (30-40 eura), bendix (70-80 eura), ali po meni najveći problem je popucani far (200 eura rabljeni, 400 novi)
 
  • Like
Reactions: Hooligan
Upravo to, ako je baterija dobra nemas aposlutno nikakvih briga... Sta se fara tice nema valjda kojem nije popucao ili pozutio. Ja sam kupio novi i stavio 3m foliju preko njega, vidit cemo hoce li pomoc na duge staze.

U svakom slucaju totalno podcijenjene zvijeri :mrgreen: ...
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Nisam aprilia fan, ali tuono gen 1 mi jebenica izgleda

tADHypU.jpg
 
ja sam za rsv-a uzeo rabljeni u stanju ko novi, a planiram uzeti još jednog za rezervu dok negdje uleti povoljno jer je to tražena roba i u biti najteži dio za nabaviti
kao preventivu sam stavio led žarulje na duga svjetla jer svi pucaju na dugim svjetlima
 
Za 3000 je nemoguće naći dobar. Za cca 4500-5000 max ćeš naći dobre gen.2, kojih je puno više na oglasima.
 
za 5000 već mora biti factory u dobrom stanju

gen2 nema vrijednost ni vani, a kod nas ga je muka isusova prodati, ja sam svojeg prodao za 4300, jedva jedvice, a svi znaju u kakvom je bio stanju + što je gore bio novi regler i stator i opreme više nego vrijedi motor, sav karbon koji postoji za njega, full akrap, kovane felge, ohlins..
 
ali tvog su za naše tržište mučili km, odnosno u nas je sve preko 30000 motor pred generalnu, da si spustil km na 28000 išal bi i za 5000 :D
Kad sam ja gledao, doduše pred godinu dana, nije ni vani bilo poštenog gen 2 ispod cca 4200, jedino neki sklopljeni od 3 različita u Italiji za 3800
 
ne vidim računice u kupnji, pogotovo jer piše da ne misli spuštati cijenu, dok ga dofuraš iz švapske vukojebine ispast će te na cestu barem 4,5 t€
izgleda užasno s tim glupim điđama, ali ako ima original dijelove vjerojatno nije razbijan, totalno je nejasno zašto je išao mijenjati originalne diskove, taj motor u originalu koči bolje od većine današnjih motora, a i za stražnju kočnicu ga je netko očito dobro oženio ako mu je uzeo 1000 eura za 10 minuta posla :mrgreen:
 
Ja imam limiteda, dao sam za njega 4 u stanju u kakvom je bio (ne razbijan, originalan ali vizualno zapusten) i sasuo jos skoro toliko da bude u stanju u kakvom je sada. Mijenjalo se sve sta nije bilo na 100%, nisam gledao koliko kosta i iskreno nije mi zao jedne jedine lipe, taj motor je meni bez vremenski... di god se pojavi ukrade show...

Uz sve to sto sam odradio uzeo sam jos MIVV oval titanium (390mm jer me original bojler od pol metra bode u oko) koji ceka u kutiji dok se vratim sa platforme (zaglavio 3 mjeseca radi corone) i trebalo bi odradit zavrsni detailing jer moja bolest u glavu neda mira :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
ja sam svog malo počastio za vikend; collector mode, otvoreni airbox, 57 mm ubrizgavanje, gume i još neke điđe i gluposti koje budalu čine sretnom :mrgreen:
 

Attachments

  • received_547834592788435.jpeg
    received_547834592788435.jpeg
    112.4 KB · Views: 116
@karadolo slozit cu post o njemu cim stignem (y)

@moon bajk je bomba, meni trebaju takvi Ohlinsi sa radialnim prihvatima ASAP, to mi je na listi... takoder imam otvoren airbox, k&n i treba mi neko povarit po mjeri bypass na kolektoru.

Evo neke od slika koje imam na radnom telefonu.
 

Attachments

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    59.2 KB · Views: 108
  • Capture1.JPG
    Capture1.JPG
    70 KB · Views: 90
  • Capture2.JPG
    Capture2.JPG
    49.9 KB · Views: 94
  • Capture3.JPG
    Capture3.JPG
    44.3 KB · Views: 90
  • Love
Reactions: MOONSHIELD
500 eura ti ne gine :mrgreen: mislim da ćeš trebati i drugu felgu ili samo diskove, provjeri si to jer znam da je par mm razlike, stražnje felge pašu sa svih na sve..
 
ide podloska izmedu vilice i felge i nema greske provjereno :devilish: felge su eloksirane u bakrenu boju OEM, u tom slucaju nebi se zajebavao sa tim... ali to je bas ono must have (y):mrgreen:
 
"Dobrog" Tuona 03`-04` nac za te pare je gotovo nemoguce. oglasnicima ces nac drugu generaciju Tuona na svakom koraku ali jedinice se gotovo pa ne prodaju. Onaj tko ima taj motor u dobrom stanju vjerojatno ga nece nikad prodat ... osobno smatram da je to najbolji grom, sirov, agresivan, potpuno mehanicki i vizualno pogoden a fenomen je da ekipa na siroko smatra kako taj motor vrijedi 15kkn...

Mnogi danasnji motori mu mogu gledat u leda po performansama i kvaliteti izrade. RSV je isti motor sa oklopima i clip on ruckama volana a jeftiniji je vjerojatno jer ih ima kud i kamo vise od Tuona. Eventualno da kupis RSV i stavis od Tuona volan i oklope ali opet to nije to...

Kilometraza koju taj rotax 998 radi ... evo ti samo primjera imas ih sa Caponordom sa 200 000km+, internet ih je pun. Ako ga odrzavas na 50 000km se nije ni razradio. Ekipa drobi te masine po stazi diljem europe sa 100 000+km na uricama.

motaj kabele i gasi forum mate:mrgreen:
 
Moze i moj wireless kabel doc zamotat :ROFLMAO:

Mivv Oval titanium 390mm i jos neke goodies u stanju pripravnosti za moju Regatu :mrgreen:
 

Attachments

  • received_627378077863445.jpeg
    received_627378077863445.jpeg
    160.2 KB · Views: 70
  • received_252246279526105.jpeg
    received_252246279526105.jpeg
    120.9 KB · Views: 58
  • received_1909486362515336.jpeg
    received_1909486362515336.jpeg
    148.5 KB · Views: 51
1gen. je dosta "tanja" od 2gen i nekako je manja...barem je meni tako izgledala.
Kod kupovine,odlucia sam se za 2gen...uglavnom nismo dugo bili u braku.