Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

bila je musicava...mozda ce izgledat malo glupo ovako dok pisem na forumu,ali jedan put mi se desilo na semaforu...da je motor krenia sam od sebe naprid u raskrsce.Dok sam kupluNg drza stisnutim i bia u 1brzini...ode ona naprid...skoro me spicilo auto...vozac iz auta se u panici zaustavia i pita me jesam li lud(jesam)...falili su doslovno centimetri da se ne zalipim u njega.

nakon toga je bila dijagnoza,minjaj namotaje,minjaj ulje i fltere ponovo,mada sam ulje minja prije 200-300km.

inace osim ove sitnice,bila je tip top:mrgreen:
 
Daleko od toga da mk2 Tuono nije odlican bajk ali u usporedbi sa prvim nije mi nikada ostavio onaj vau efekt... Polozaj sjedenja je uspravniji nego na starom i to mi se ne svida a ona prednja maska, dan danas je nemogu pregrmit :mrgreen:. Ne kuzim cime su se hranili dizajneri u to doba

Evo par slika mog i od najboljeg frenda, dalo bi se tu dosta o performasama u detalje kako stojimo jedan sa drugim... jedno moram priznat a to je da kraj njegovog sa skracenim topovima ne cujem svoj motor
 

Attachments

  • FB_IMG_1589283637772.jpg
    FB_IMG_1589283637772.jpg
    70.6 KB · Views: 139
  • Capture4.JPG
    Capture4.JPG
    204.5 KB · Views: 136
  • Capture5.JPG
    Capture5.JPG
    231.5 KB · Views: 142
  • Capture6.JPG
    Capture6.JPG
    62.3 KB · Views: 129
Last edited:
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
bila je musicava...mozda ce izgledat malo glupo ovako dok pisem na forumu,ali jedan put mi se desilo na semaforu...da je motor krenia sam od sebe naprid u raskrsce.Dok sam kupluNg drza stisnutim i bia u 1brzini...ode ona naprid...skoro me spicilo auto...vozac iz auta se u panici zaustavia i pita me jesam li lud(jesam)...falili su doslovno centimetri da se ne zalipim u njega.

nakon toga je bila dijagnoza,minjaj namotaje,minjaj ulje i fltere ponovo,mada sam ulje minja prije 200-300km.

inace osim ove sitnice,bila je tip top:mrgreen:
čemu to mijenjanje ulja?? :unsure: problem je 99% bio u kuplungu koji zna biti problematičan, vani masovno ugrađuju zamjenske cilindre kuplunga, po meni nema smisla dok šljaka, ali definitivno dok je vruće i stojim negdje duže gađam ler, pa makar i onaj između 4. i 5. :mrgreen:
da radim aprilije (osim ovih "svojih"), nema šanse da bi na gen 2 mijenjao namotaje bez zamjene oem reglera (i premještanje reglera u rep), dodatni trošak je sto eura, a bez brige si duže vremena, ne kužim zašto majstori pristaju na to bez obzira što većina kupaca vjerojatno želi proći što jeftinije..
 
nemoj me krivo shvatit, nisam fanatik, ali ja tu stvarno ne vidim nikakav problem i razlog za prodati motor. Ne postoji hidraulično kvačilo koje kad tad neće propišat, kao što ne postoji sajla koja neće puknut. Neki to mijenjaju sa oberon cilindrom, ja se držim one, dok radi ne mijenjaj, evo na mom bivšem shiveru hidraulično kvačilo je dobro i sa 50000km, dok je prijatelju na shiveru počelo slinit na 25000, a drugom na xjr 1300 na 28000km, dakle nema pravila.
Namotaji su opće poznata boljka, ne samo aprilie nego i mnogih drugih, ja samo ne razumijem zašto je to veliki problem kad se desi na aprilii, a kad se desi recimo na hondi, onda to spada pod redovni servis.
Mjenjanje namotaja, bez dobrog regulatora nema smisla, a i najčešće u sličnov vrijeme i krepaju originali, dakle, kupujmo hrvatsko- SPER regulator 100€, dat nekome to zna šta radi i kako premotat namotaje ili kupit u njemačkoj jeftine kineske isto cca 100€, kupit ricks namotaje cca 200€
Dakle za cijenu 1 renomirane zadnje gume si miran barem sljedećih cca 40000km
Mijenjaj tog mehaničara koji baca ulje nakon 200km, a bogami ne znam zašto bi netko uopće izvadio filter ulja kad mijenja namotaje, a kamo pak da ga mijenja.
Dobro te oženil taj mehaničar.
 
dok otvoriš deklin od statora iscuri par deci ulja, taman prilika da se dopuni s onih par deci koji ostanu kod izmjene :cool:
 
Glupo pitanja

greškom sam naručio led zarulje od 160W, mjesto 55w.
Jel to problem..?
 
čemu to mijenjanje ulja?? :unsure: problem je 99% bio u kuplungu koji zna biti problematičan, vani masovno ugrađuju zamjenske cilindre kuplunga, po meni nema smisla dok šljaka, ali definitivno dok je vruće i stojim negdje duže gađam ler, pa makar i onaj između 4. i 5. :mrgreen:
da radim aprilije (osim ovih "svojih"), nema šanse da bi na gen 2 mijenjao namotaje bez zamjene oem reglera (i premještanje reglera u rep), dodatni trošak je sto eura, a bez brige si duže vremena, ne kužim zašto majstori pristaju na to bez obzira što većina kupaca vjerojatno želi proći što jeftinije..
Ulje se mora minjat zato sta su namotaji oblozeni plasticnom masom i ta se masa otopi i pomiša sa uljem. Čuje se miris izgorene plastike u ulju...
 
Ulje se mora minjat zato sta su namotaji oblozeni plasticnom masom i ta se masa otopi i pomiša sa uljem. Čuje se miris izgorene plastike u ulju...
ne znam kako je tebi tvoj mehaničar objasnio, ali ta plastična masa se ne otopi iste sekunde kako namotaji krepaju, nego se topi cijeli svoj životni vijek, bilo to 5, 10 ili 50 tkm dok se ne otopi do kraja i namotaji probiju, očito je kod tebe bila malo žešća havarija :mrgreen: pretpostavljam da si imao puno gradske vožnje, a za to definitivno tuono nije predviđen, a nije baš da i drugi motori to obožavaju
 
Ulje se mora minjat zato sta su namotaji oblozeni plasticnom masom i ta se masa otopi i pomiša sa uljem. Čuje se miris izgorene plastike u ulju...

Nisu obloženi plastičnom masom nego lakom, taj isti lak je zapečen i on se ne topi nego izgara, karbonizira se, a taj proces se ne desi u sekundi nego je to nagaralo daleko prije tih 200km od izmjene ulja, ako pričamo o originalnim namotajima. Ako ti ih je netko namatao pa premazao tko zna čime a ne temperaturno otpornim lakom i to nije zapekao, to je onda već drugi par rukava.
 
ka prvo,ovo sranje od tuona,ima malu rupu protoka ulja za hlađenje...da je malo veci promjer nebi se ovo desavalo....zato cesto i izgore namotaji...jeli plasticna masa ili lak,nije bitno...ali kad se ulje izvadilo,smrdilo je po izgorenoj plastiki.

i di to pise u manualu, da se ne smi vozit po gradu...od kafica do kafica?!

isto ka za dizel aute sa dpf-om?!


uglavnom...za mene sranje od motora.vi sta ga hvalite,slobodno nastavite u istom ritmu.... jer ga itako tribate nekome uvalit.
 
hahah, o sunce ti jebem, ovo je sve, da mala rupa za protok ulja za hlađenje namotaja, ok inženjeru koji ima njuh lovačkog psa koji osjeti izgorenu plastiku ulju :D
idem ga odmah stavit na njuškalo, kad čujem ovakve riječi stručnjaka odmah me prođe jeza i oblije hladan znoj.
 
jao, plava boja, to mi radi, 3 dana sad mogu drkat, mogao bi se i u HDZ učlanit od silnog plavetnila
obriši to brzo, da ti se laptop ne bi pregrijal i istopila plastika na procesoru, a ako imaš na mobitelu sliku, onda pod hitno briši jer će se pikseli stopit u jedan veliki.
 
ka prvo,ovo sranje od tuona,ima malu rupu protoka ulja za hlađenje...da je malo veci promjer nebi se ovo desavalo....zato cesto i izgore namotaji...jeli plasticna masa ili lak,nije bitno...ali kad se ulje izvadilo,smrdilo je po izgorenoj plastiki.

i di to pise u manualu, da se ne smi vozit po gradu...od kafica do kafica?!

isto ka za dizel aute sa dpf-om?!


uglavnom...za mene sranje od motora.vi sta ga hvalite,slobodno nastavite u istom ritmu.... jer ga itako tribate nekome uvalit.
da mi je znati koji te to stručnjak hranio tim glupostima koji ti tu nama pišeš, pretpostavljam da nije jukić jer on ipak kuži materiju i čini mi se ko ok tip onako na prvu

problem s namotajima na tuonu gen 2 je u prejakoj struji koju daje regler i koji pregrijava namotaje, aprilia je uvidila grešku i od 2008. ugrađuju slabije reglere s kojima navodno nema problema, osim toga, gen2 ima 6-7 stupnjeva višu radnu temp od gen1, što isto vjerojatno ne pomaže, gen1 nema problema s reglerima i namotajima

tebi nitko ne brani da voziš gdje ti poželiš, možeš ga odvesti i u saharu i ostaviti na vrhu dine da radi u leru 3 dana, nigdje u manualu ne piše da ne smiješ
 
slažem se, oš prodat?? :mrgreen:
Možda kad mi odleti sa stisnutim kuplungom u neki auto ispred na semaforu, ko ovom infinityu, ili bolje da se ne vozim po gradu, nije to za RSV ili tuono😂 ili bolje da kupim nekog japanca sa monster enerđi tuningom i onda nema šanse da nešto pođe po zlu. Nešto kao BMW ili Audi na naftu s M ili S line paketima, a diskići malo veći nego na corsi😆
 
  • Love
Reactions: MOONSHIELD