Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

Ajde Diablero kad te krenulo... osim ovih koje si naveo te aktivnog ohlins ovjesa imali još kakve razlike između ta dvije opcije?
 
Osim ovjesa drugačiji je i omjer brzina: Factory 42/15 zuba, V4 40/15 zuba. Inače, tank kod novog je 0,6 l manji (17,9 umjesto 18,5 l do sada), i da, ima pokazivač razine goriva!

:mrgreen:
 
Ne, obrnuto, ima dulji krajnji prijenos i stoga se manje vrti na putnoj brzini i teoretski može postići veću krajnju brzinu od Factory verzije.
 
Ne, obrnuto, ima dulji krajnji prijenos i stoga se manje vrti na putnoj brzini i teoretski može postići veću krajnju brzinu od Factory verzije.
Aj slijedeći mjesec kad se vratim u Zg vodim te na cugu, imam još pitanja za novog i starog 😄
 
Tako je.
Naprijed veci + iza manji = veca krajnja (to radim na svakom motoru da smanjim Rpm i saltanje)
Naprijed manji + iza veci = vece ubrzanje
1 zub naprijed je ekvivalent kao cca. 3-4 iza, npr. naprijed 13, iza 45 = 45/13= 3,46 zuba
U slucaju Aprilije V4: 40/15= 2.6 zuba
Factory: 42/15= 2.8 zuba
 
Nema problema, tu sam, ne bježim!
Do tada, evo jedna friška slija!

:mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20210410_164930-02.jpeg
    IMG_20210410_164930-02.jpeg
    876.2 KB · Views: 0
Tuono i suvozačica... Riječima moje drage gospođe nakon što smo napravili 1200km u 3 dana: Sad sam se s tobom vozila i nikada više...
Poslije sam montirao rep or RSV-a
 
  • Like
Reactions: josko
Nexie, jedan dan skupimo ove Tuone na gomilu pa opalimo defile!

:mrgreen:
 
Još jedan mali jubilejić na Tuonu, 25000 okruglih, pa reko' da ga počastim sa jedno zlatno lanče i pripadajući lančanici!

Ajs!

:love:
 

Attachments

  • IMG_20210416_163428-01.jpeg
    IMG_20210416_163428-01.jpeg
    587.7 KB · Views: 0
  • IMG_20210415_220348-01.jpeg
    IMG_20210415_220348-01.jpeg
    711.3 KB · Views: 0
Vidio sam danas malog Tuona, fora izgleda. Nije još registriran ali brijem da će biti dok se vrijeme stabilizira od sredine slijedećeg tjedna.
 
Nakon šta sam jedva nekako prešao preko svoje škrtosti i kupio prirubnice, danas ih i ugradio na svoj talijanski suzuki. Usput malo sve konektore pocistio, pošpricao kontakt sprejem, jer, jbg nije to honda.
Sad ozbiljno razmišljam o velocity stacks, čekam da carbon smith izbaci za starije aprilie pa da tuono dođe do 200KS na zadnjem kotaču, kome pravo, kome krivo.
1_20210417_153836.jpg
1_20210417_134936.jpg
1_20210417_142101.jpg