Aprilija SM

barba

Well-known member
Aprilija SM 550 RXW  trebam informaciju . 
Dali je netko od vlasnika uspio dobit neki zamjenski alnaser  (Talijanski) koji vrti bez muke  i sa kojim ovaj motor može upalit svaki put kad imate namjeru krenit u đir.   
Po forumima u Italiji je pun kufer onih koji se tuže da je ponekad a neki i često ne mogu upalit.Večina su nezadovoljni.   
Napravio jednu koja radi i pali na guranje ( e to je več avantura) al na alnaser samo ponekad.Nedaj bože da se ugasi tamo di nema nizbrdice  i to samo u petoj. 
Starom alnaseru sam promijenio kolektor sa malo debljim pločicama (četkice su ostale originalne) tako da se ne troši odmah kao originalni al on svejedno jednom pali drugi put neče.Dekompresori su u redu.   
Samo za vlasnike istog motora ili moto mehaničare.Hvala.
 
Svojedobno se mjenjao set zupčanika (za drugačiji prijenosni omjer).
 
tborzic said:
Svojedobno se mjenjao set zupčanika (za drugačiji prijenosni omjer).
   
To več ima smisla  jer za drugi alnaser nema mjesta .Imam ih preko nekoliko al su svi "deblji" a tamo je najveći problem upravo prostor.Hvala.
 
Treba bi pogledat što piše na zupčanicima, odnosno prebrojit zube. Pa ako nisu ispravni, naručit nove i mrvu obradit blok.
 
Pitaj Sašu Matušića, on je vozi na PH, a ima i dućan i servis Moto-Matušić u Matuljima i Rijeci.
 
tborzic said:
Treba bi pogledat što piše na zupčanicima, odnosno prebrojit zube. Pa ako nisu ispravni, naručit nove i mrvu obradit blok.
   
Htio sam ja zamjenit alnaser al od svih što imam ovdje (desetak raznih dimenzija ) ni jedan ne može fizički stat na mjesto originala,kao da je rađeno namjerno da ništa drugo nebi stalo.Blok je nemoguče  "pobrusit" da stane nešto drugo jer je sve tako tijesno.   
Hvala na trudu. (y)
 
barba said:
   
Htio sam ja zamjenit alnaser al od svih što imam ovdje (desetak raznih dimenzija ) ni jedan ne može fizički stat na mjesto originala,kao da je rađeno namjerno da ništa drugo nebi stalo.Blok je nemoguče  "pobrusit" da stane nešto drugo jer je sve tako tijesno.   
Hvala na trudu. (y)

Ovo pobrusit blok se odnosi kad zamijenis zupčanike. Novi set je mrvu veći pa treba s unutrašnje strane malo stanjit da ne bi zapinjalo.
 
tborzic said:
Ovo pobrusit blok se odnosi kad zamijenis zupčanike. Novi set je mrvu veći pa treba s unutrašnje strane malo stanjit da ne bi zapinjalo.
       
Vidio sam da se i to radi pa ču na kraju to i napravit ako mi ovo dolje ne pomogne. 
Dobio sam dobar savjet ,to jest,da postoječu novu bateriju  (donešena sa motorom) zamjenim originalnom Yuasa odgovarajuče snage.To bi trebalo bit,nadam se, rješenje kao i kod Harleya,nikave điđe minđe nego samo original i kresne ko mina . Nema oklijevanja kod palenja.
Javit ču čim isprobam. 
Hvala  (y)
 
Prva je pretpostavka da je baterija izvrsna. bez toga neće upalit s nikakvim setom zupcanika. Isto tako, kontrola pozicije gasa s odgovarajucom dijagnostikom je obvezna.
 
tborzic said:
Prva je pretpostavka da je baterija izvrsna. bez toga neće upalit s nikakvim setom zupcanika. Isto tako, kontrola pozicije gasa s odgovarajucom dijagnostikom je obvezna.
   

Baterija je  dobra al nisam provao sa Yuasa-om , minimum  je podešen kako manual preporučuje .Žuti dugmičak za palenje  i ne dirat ručku.Tek kad upali , nakon par sekundi rada ,se može  dodat gas  i tad se može pustit na  "pravi" minimum..Tako preporučuju.Čekam bateriju. :mrgreen:
 
Došla baterija:  :shock: Ne Yuasa koju sam htio nego neka koju ,tako kaže vlasnik, po  manualu prodaju zastupnici. Uglavnom ovo derište od SM-a upalilo tek nakon nekoliko pokušaja.Napravio đir i nakon toga opet  po starom. Neče upalit.Pustim ga desetak minuta  i opet krene .Kad bi mi se ugasio tamo di niko ne može doč gurnut za upalit završila bi loše a ni njegovon inžinjeru  ili projektantu nebi bilo lako ,iako znam da mu i sad svi ostali spominju bližu i dalju rodbinu.Kretenski projekt. 
Inače,moram priznat, a to mi nije teško kad se radi o istini,ovo prometalo daje veliko zadovoljstvo jednom upaljeno .