Atest/upis auspuha za dvotaktni motor

dvotaktolac

New member
Dakle radi se o sljedećem, radio sam rezonantne auspuhe i za prvu ruku home made topove. Da bi bio skroz legalan na cesti moram mijenjati topove jer je to prvo što će me tražit (motor nije bučan). Svjetla su atestirana tako da ostaju topovi i gume.
Prošli tehnički je bio tako da sam namontirao posuđene oem auspuhe bez perforirane cijevi u prigušivačima jer se sve raspalo i to je prošlo jer "ima broj ugraviran". Kakav nije bitno bitno da nešto ima. Našao sam topove koji mi odgovaraju ali su definirani za drugi motor (Honda nsr 125) ali su sa E brojem i certifikatom.
Ima li netko uopće iskustva sa starim kobilama iz '80. pošto je to prije e normi koliko znam. od CVH odgovora bezbroj ali sve završi isto original ili ništa.
E sad baš za moj motor sa e brojem nema auspuha, a i reze nebi mijenjao, samo topove.
ovo bi uzeo: https://www.rrd-preparation.com/en/...nda-nsr-r-raiden-125cc-2-times-1992-2001.html
PS: radi se o Yamahi RD 350 ;)
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2021-04-14 at 19.51.14.jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-14 at 19.51.14.jpeg
    177.6 KB · Views: 0
Nitko te ne zaobilazi zbog tts-a nego nema odgovora. Malo vas uopće ima takav stroj registriran.
Sva sreća ima ga moj prijatelj. Motor u originalu zbog velikog broja godina odležanih u garaži.
Bar 2 puta godišnje se provozam. Kakvo zadovoljstvo uh.
 
ovisi koliko mi posao dozvoli ali u prosjeku tjedno odvozim 100km, ako idem na posao sa njom onda i više. Zbog te kilometraže i što sam stalno na cesti bi volio riješiti taj "detalj". Motor je neusporediv sa ovim i sa oem auspusima što je i za očekivat..
 
Mislin da su ti tu bitni samo prigušivači koji bi tribali bit original jer ne znan postoje li neki aftermarket homologirani za cestu. Ja se sićan originala s Aprilije RS250 koji su samo imali neki kratki tekst e1 nešto nešto. Ili nabavi dva originala (unutra možeš i povadit vunu ako oćeš glasnoću) ili samo nabavi fotografiju originala di je vidljiv tekst pa napravi sam svoje i daj ugravirat to. Dvotaktni motori ionako nemaju nikakve katalizatore i sranja i mislin da ti je samo bitno da imaš taj tekst na prigušivaču i da motor nije glasniji od onoga šta piše na pločici.
 
  • Like
Reactions: Nero