Atestirao spuh na motoru :)

danc00 said:
Hehe, valjda mi još ne vjerujemo EU homologacijama pa moramo mi napraviti svoje  :wink:

Da vidiš šou kod uvoza plovila. Ništa homologacija, specifikacija, dokumentacija... Metar i mjeri, dužinu i širinu. Što je zbog oblika gotovo nemoguće. "A je to" je goli k.  :mortal:
 
danc00 said:
Buka je svaki zvuk, govor koji utječe na psihičko i fizičko stanje čovjeka u prometnom procesu, industriji, radnom prostoru.  :mrgreen: Eto da se zna  :LOL:


@alfa

Nisam dobro skužil, oni nisu htjeli homologiran spuh upisat u knjižicu bez njihove/naše homologacije? Recimo kolko ja znam u CH i DE kad kupiš nešto u Louisu recimo, ne moraš  homologirat, jer ubiti u Louisu ni nemreš kupit dio za motor koji nije homologiran za EU, samo montiraš i voziš, s tim da kad dođeš na tehnički oni to sve popišu i upišu...(zapravo moraš ić na tehnički čim montiraš to što si kupio)

Hehe, valjda mi još ne vjerujemo EU homologacijama pa moramo mi napraviti svoje  :wink:
ne mora se sve upisati ali si duzan papire od homolog. nositi sa sobom. npr zmigavci farovi imaju utisnute oznake i ne treba ti za njih nista. auspuh se ne upisuje.itd itd. u biti sve sto direktno utice na voznost motora mora biti uneseno u prometnu.
 
kod nas u njemačkama i švicarskama..
pričao sam s dosta ljudi koji žive po tim švicarskama i njemačkama, i s balkanjerosima koji su rođeni ili su otišli trbuhom za kruhom i s cijepljenim švabama, ništa drugačije to nije nego kod nas, imaju neke zakone kojih bi se trebalo pridržavati, ali pridržavaju ih se isto ko i mi, dok idu na tehnički, jedino je sranje dok se nešto desi, ali tako je i kod nas, bar bi trebalo biti (y)
frend ljeti dođe na mjesec dana sa svojom seat ibizom i(li) gsxr-om 1100 iz Švice (Hrvat podrijetlom, ali je rođen u Švici), takve krame više ni kod nas na cesti ne možeš vidjeti, osim kod merlina i cigana, sve naravno uredno registrirano, samo za razliku od velike većine RRvatina u inostranstvu ne ide prije ljetovanja u Domovini rentat velika švapska kola jer ga to ne jebe :mrgreen:
dio ljeta provodim u Stuttgartu, doduše tamo se voze dobra kola, ali od buke se ne može živjeti, iako je zgrada u drugom redu od ceste, svaki drugi porš je s otvorenim loncima i urla ko stara uljara na moto susretu u lepavini i to tamo nikoga ne jebe (y)
 
danc00 said:
Buka je svaki zvuk, govor koji utječe na psihičko i fizičko stanje čovjeka u prometnom procesu, industriji, radnom prostoru.  :mrgreen: Eto da se zna  :LOL:


@alfa

Nisam dobro skužil, oni nisu htjeli homologiran spuh upisat u knjižicu bez njihove/naše homologacije? Recimo kolko ja znam u CH i DE kad kupiš nešto u Louisu recimo, ne moraš  homologirat, jer ubiti u Louisu ni nemreš kupit dio za motor koji nije homologiran za EU, samo montiraš i voziš, s tim da kad dođeš na tehnički oni to sve popišu i upišu...(zapravo moraš ić na tehnički čim montiraš to što si kupio)

Hehe, valjda mi još ne vjerujemo EU homologacijama pa moramo mi napraviti svoje  :wink:

po objasnjnju ekipe iz CVH ne radi se o homologaciji nego atestu gdje oni "provjeravaju" je li to sto je ugradjeno (auspuh) ugradjeno dobro, ima li homologaciju te izmjere buku i poslikaju, s tim papirom odes na teh i onda upisuju u prometnu, dakle postupak je obavezan.

Sasvim je druga stvar svrhovitosti (naime CVH-u je jako svrhovito jer se u privatnu firmu po slovu zakona slijeva oko 280 kn po motociklu) ostalima nije jer imaju financijski trosak ako obave ili financijski i vremenski ako ih klepi murja, a sve po slovu zakona.
 
ne radi se ni o homologaciji ni atestu već o klasičnom lovu na jelene :jesus:
 
tibor_zg said:
ne radi se ni o homologaciji ni atestu već o klasičnom lovu na jelene :jesus:

Odi kupi plin (homologirani) za auto i ugradi ga sam pa na tehnicki. Pa ima homologaciju, nebi smjelo bit problema....
Malo drasticna usporedba, ali u nacelu koja je razlika?

To kaj neko tehnicki prodje bez prednjeg svjetla, bez auspuha i sa celavim gumama - super za njega, al nije o tome rijec.
I moj tehnicki za motor se svodi na citanje broja rame (i to sa plocice, a ne rame) i nista drugo.
 
sid said:
po objasnjnju ekipe iz CVH ne radi se o homologaciji nego atestu gdje oni "provjeravaju" je li to sto je ugradjeno (auspuh) ugradjeno dobro, ima li homologaciju te izmjere buku i poslikaju, s tim papirom odes na teh i onda upisuju u prometnu, dakle postupak je obavezan.

Sasvim je druga stvar svrhovitosti (naime CVH-u je jako svrhovito jer se u privatnu firmu po slovu zakona slijeva oko 280 kn po motociklu) ostalima nije jer imaju financijski trosak ako obave ili financijski i vremenski ako ih klepi murja, a sve po slovu zakona.

upravo tako  (y)

Neki su ovdje pobrkali pojmove između atesta i homologacije auspuha koji je već homologiran......stvar je jasna i ovo zakonski treba napraviti (koliko god zvučalo bezveze i glupo) drugo je to što svako od nas poznaje negdje nekog na tehničkom ili to što se još uvijek većina stanica za tehnički pregled ovome ne pridaje pažnju..........zakon je takav i možeš ga hebat  :mrgreen: 
 
3alfa3 said:
Ja vec napisao, al nis koristi  :mrgreen:

Ne fantaziraj, nije drek neg se je pes posral ;) :mrgreen:

homologacija (grč.), ind. postupak dobivanja atesta kojim nadležna kontrolna organizacija potvrđuje da neki proizvod odgovara svim zakonskim propisima u pogledu sigurnosti, neškodljivosti po zdravlje i dr. uvjeta; obvezatan u određenim ind. granama (npr. u automobilskoj ind.).
 
HIGHLANDER said:
Ne fantaziraj, nije drek neg se je pes posral ;) :mrgreen:

A ti se onda vozaj sa rjecnikom stranih rijeci pod sicom  :LOL:
Ja bum se vozil sa spuhom koji je upisan u prometnu i mogu mi ga pljugat i na tehnickom i na cesti :LOL:
 
3alfa3 said:
A ti se onda vozaj sa rjecnikom stranih rijeci pod sicom  :LOL:
Ja bum se vozil sa spuhom koji je upisan u prometnu i mogu mi ga pljugat i na tehnickom i na cesti :LOL:

:starac: eeeeeeee,

i to s DB k. :yes:




  :mrgreen: :LOL:
 
... ja prije par godina odem kod stvarno iskusnjare po tom pitanju i kažem;

de napravi, nek' bude sve po PS-u, samo da mogu ljude zayebavati (na forumu  :mrgreen: ) kako ja to imam,

a čovjek mi kaže; de ne budali ;) jel' ti misliš da njih 90% razlikuje neke stvari?  :misli:

... ako si ga otvorio (može i serijski ;) ) da grmi; tako da babe skaču s balkona - naravno da te budu makli s ceste

- tebi će pisati da imaš LV i to je to  :misli: ;)
 
3alfa3 said:
A ti se onda vozaj sa rjecnikom stranih rijeci pod sicom  :LOL:
Ja bum se vozil sa spuhom koji je upisan u prometnu i mogu mi ga pljugat i na tehnickom i na cesti :LOL:

Ok Zdenka ;) :mrgreen:

IMAG0165_1_zpslzmatllf.jpg
 
... BTW  :mrgreen:

imam ti ja na autu modifikaciju zadnjeg lonca - inox, skraćena grana + ukrasni završetak

i misliš da me ikada tko nešto pitao na STP ili  :police:


;)
 
Sa stranice CVH, di to oni imaju laboratorij  :misli:

Homologacija vozila odnosno dijelova, sklopova i uređaja vozila je ispitivanje i utvrđivanje sukladnosti ispitivanih dijelova prema ECE pravilnicima ili EEC/EC direktivama i EU uredbama koje se odnose na ispitivani dio i na određenu kategoriju vozila. Homologacijsko ispitivanje mogu obavljati samo međunarodno priznati laboratoriji i nakon ispitivanja (ako je dio vozila u skladu sa zahtjevima pravilnika, direktiva ili uredbi prema kojima je ispitivanje obavljeno), proizvođač dijela mora na ispitivani dio trajno postaviti znak kojim se dokazuje da je dio homologacijski ispitan i odobren.

Utvrđivanje sukladnosti vozila u Republici Hrvatskoj

Obavezi utvrđivanja sukladnosti podliježu cestovna motorna i priključna vozila, traktori i traktorske prikolice (u daljnjem tekstu: “vozila“) kategorija M, N, O, L, T, C, S i R.

Utvrđivanje sukladnosti vozila provodi Državni zavod za mjeriteljstvo, a pojedine poslove u postupku utvrđivanja sukladnosti vozila obavljaju, temeljem ovlasti Državnog zavoda za mjeriteljstvo, Centar za vozila Hrvatske i Hrvatski autoklub.

Utvrđivanju sukladnosti vozila prethodio je postupak homologacije vozila odnosno provjere homologacijske podobnosti vozila koja se uvoze, odnosno stavljaju na tržište u Republici Hrvatskoj. Početak provjere homologacijske podobnosti vozila je 15. rujna 1997. godine, od tog datuma svako vozilo i njegova pripadajuća dokumentacija, prije uvoznog carinjenja prolazilo je kroz postupak provjere.

Postupak utvrđivanja sukladnosti vozila podrazumijeva pregled dokumentacije i po potrebi pregled vozila, izdavanje izvještaja o zadovoljavanju propisanih uvjeta, izdavanje potvrde o evidenciji/sukladnosti tipa vozila, izjave o sukladnosti vozila, potvrde o sukladnosti pojedinačno pregledanog vozila te upis podataka u jedinstvenu bazu homologacijskih podataka.

Utvrđivanje sukladnosti vozila provodi se za sve kategorije novih ili rabljenih vozila prije njihova unosa, uvoza ili prodaje odnosno prije prve registracije vozila.

http://www.cvh.hr/homologacija/