Meni ove godine na tehničkom nisu ni upalili motor,samo je tip došao,obišao oko motora i malo ga pogledao,i rekao "prošao si,odi riješit osiguranje" 😂Dođem neki dan na tehnički, pusti me bez ikakvih pitanja, a prošle godine kaže "ajde pustit ćemo te sad, a nagodinu ćeš morat radit atest" 🤣
A jel spuh bio homologiranEvo jučer su me na putu s posla doma 2 ljubazna gospodina na Kawasakiu i BMW-u ispratili do stanice za tehnički pregled.
Gdje mi je utvrđen neadekvatan nosač tablice i preglasan ispuh, za što sam dobio rok 15 dana da riješim i jednu lijepu uplatu u državni proračun.
A jel spuh bio homologiran
Vraže vražiji... stid i sramota te na sav glas... xD"Race only" Termignoni na Tuonu 1000 i na 2000 okretaja prelazi maximalno dopuštenih 94db na tome motoru 😇
Šta je po njima neadekvatan nosač? Kod mene je nekakav delanac, katadiopter postoji, tablica je u plastičnom okviru ali vlasnik prije je izrezao original blatobran....Evo jučer su me na putu s posla doma 2 ljubazna gospodina na Kawasakiu i BMW-u ispratili do stanice za tehnički pregled.
Gdje mi je utvrđen neadekvatan nosač tablice i preglasan ispuh, za što sam dobio rok 15 dana da riješim i jednu lijepu uplatu u državni proračun.
Napomenuli su da je akcija u tijeku za ZG i okolicu, tako da se pazite
Šta je po njima neadekvatan nosač? Kod mene je nekakav delanac, katadiopter postoji, tablica je u plastičnom okviru ali vlasnik prije je izrezao original blatobran....
a zašto su te drotovi slali na tehnički, zbog glasnog auspuha ili....
Ovako na prvi pooled ne izgleda glasno bar ne na slici 😇Točno tako.
Šta si ti tu svega nadrobiaSvaki rabljeni motor koji kupim moram dovoditi u original stanje dokle je moguce s dostupnim dijelovima.
Svaki tehnicki 200 kn podmazivanje jer sam vidio u KA da maltretiraju legendarnu Yamahu FZ 750 '87 Genesis.
Nitko nikad nije pitao za buku i polozaj tablice.
Tomos kupovina original nosaca 30€, zmigavci ostali na izbusenom repu a ne original nosacu, grana original, top neki custom preglasan.
Honda zivi problem: Ne postoji original rješenje za rep (ima LED original ugraden), zmigavci ne rade (top ih topi kao putar), nema trubu, nema brzinomjer (samo odometar do 99,9 km), ne postoje original retrovizori, izmedu repa i nosaca montirana stop lampa bez svjetla za tablicu, grana original, top original ima spark arrester.
Aprilia original rep, grana neka olakšana bez blokada, top Gianelli.
Husaberg original set za registraciju (bez trube nazalost) od KTM na akciji kod Špice 100€ (sada je 150€). Grana FMF Fatty KTM i top od KTM.
SWM sve original iz tvornice, 1. vlasnik.
Znači da top nije road legal..."Race only" Termignoni na Tuonu 1000 i na 2000 okretaja prelazi maximalno dopuštenih 94db na tome motoru 😇