Atestirao spuh na motoru :)

ODST

Well-known member
Aug 26, 2010
832
375
63
1017
Ne trebaju oni nista otvarat 😂 moras doci sa dokumentom koji potvrduje auspuh za odredeni motor i to je to...poslje upisa u knjizicu nitko te vise nista ne pita
 

josko

Well-known member
Jun 28, 2008
1,418
39
48
Naravno, jasno da je u papirima E broj. Evo zbog čega pitam:
Recimo da kolega forumaš Kraljević Junior krivotvori certifikat i donese papir na kojemu piše da je Akrap s E oznakom XXXXXX baš za njegov motor ZX12R (izbriše s certifikata R1 i FZ1). Uvjet je da super krivotvori papir i da se uopće po papiru to ne može skužiti. Hoće li u tom slučaju djelatnik CVH to skužiti uspoređujući E oznaku u svojoj bazi s kompatibilnim modelima za taj auspuh.

Mogao bi se potruditi pa googlati kada je riječ o Akrapu, ali recimo da se radi npr. o MIVV-u....
 

ODST

Well-known member
Aug 26, 2010
832
375
63
1017
Mislim da je u ovoj temi cak bilo govora o muljanju ili pokusaju sa certifikatom
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
3,125
450
83
48
blizu oltara
Meni je djelatnik u CVH, koji mi je isprva odbio upis Akrapa u prometnu jer sam imao aftermarket granu bez katalizatora, na telefon rekao da za svaki zahtjev detaljno provjeravaju šifre atesta za odgovarajući tip ispuha i model motocikla u bazi podataka pojedinog proizvođača i da im je to ravno minut posla. Tek potom gledaju fotografije i to da li su adekvatna grana/ispuh ispravno označeni i montirani na motocikl.
 
  • Like
Reactions: Nike11 and josko

stipe_zxr

Well-known member
Apr 30, 2019
1,545
364
83
1017
d8
Naravno, jasno da je u papirima E broj. Evo zbog čega pitam:
Recimo da kolega forumaš Kraljević Junior krivotvori certifikat i donese papir na kojemu piše da je Akrap s E oznakom XXXXXX baš za njegov motor ZX12R (izbriše s certifikata R1 i FZ1). Uvjet je da super krivotvori papir i da se uopće po papiru to ne može skužiti. Hoće li u tom slučaju djelatnik CVH to skužiti uspoređujući E oznaku u svojoj bazi s kompatibilnim modelima za taj auspuh.

Mogao bi se potruditi pa googlati kada je riječ o Akrapu, ali recimo da se radi npr. o MIVV-u....
Jedan moj probao.... dobro da ga nije mup gonio zbog krivotvorenja ..
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Nike11 and josko

Nino777

Well-known member
Sep 18, 2019
486
335
63
Zagorje
Nemaju potrebu googlati kad imaju wvta dokument za svaki tip i model vozila kao i pristup bazi certifikata atestirane opreme za vozila, sa svim mjerama, slikama, vijcima, kutevima i neznam čim, u principu im je jako teško nešto podvaliti ako je djelatnik taj dan imalo zainteresiran za posel. Falsificiranje službenog dokumenta je kazneno djelo (ne prekršaj) i mislim da nema tog auspuha ili nosača tablice koji je vrijedan tog rizika, naravno svatko nek radi kak ga volja.
 

MOONSHIELD

Well-known member
Apr 29, 2008
9,522
577
113
99
CISTA PROVO
po 189. puta, cvh nije ovlašten pisati ikakve kazne, a pogotovo prijetiti policijom..
a što se tiče certifikata, za neke starije modele auspuha ih više ne možeš dobiti ni kod proizvođača jer ih navodno nemaju u bazi, baš me zanima kako bi ovi iz cvh došli do njih..
najveći problem je što kod nas većina uzima akrape, a oni sve imaju dostupno na stranici i zgugla se za 10 sekundi pa onda ispadneš budala
 

Ivanos46

Well-known member
Apr 15, 2014
1,075
101
63
Što se tiče atestiranja auspuha teška smijurija.
Imam full Akrap koji je na motoru od '04. i prolazio je GODINAMA tehnički pregled, čak imaju i slike sa tehničkog. Tamo negdje oko 2018. problem na tehničkom, ništa bez originala ili eventualno zamjenskog koji odgovara na ZX12R kad se upiše broj sa auspuha. A dobio sam odg da za tu godinu 12R-a nije bilo Akrapa baš za taj model motora. I sad ga j**i. Još sam dobio inf da bi mi po nekakvoj logici kao trebali upisat taj auspuh jer nisu isti propisi prije 17-18 god kad je taj auspuh završio na motoru i danas.. Malo ću se pozabavit iako su šanse minijaturne..
E da, nisam rekao kad se upiše broj auspuha na net ispadne da je za Yamahu FZS1000 i YZF R1, ugl nije bilo nikakvih preinaka što se tiče montiranja auspuha. Tako da ću se pozabavit malo jer je smiješno, za koji klinac je prolazio motor toliko dugo tehnički i onda su počeli jest g***a, shvatio bi da su rađene nekakve preinake pa da to ne prolazi, al baš ništa.
ako neuspijes rijesiti,upisati tog akrapa.

imas na ovoj str iz njemacke jeftinih auspuha,dobijes papire,mozes ih upisati u prometnu i vise neces imati problema na teh.👍

 

Tadija037

Member
Sep 7, 2015
28
27
13
Zagreb
Nemaju potrebu googlati kad imaju wvta dokument za svaki tip i model vozila kao i pristup bazi certifikata atestirane opreme za vozila, sa svim mjerama, slikama, vijcima, kutevima i neznam čim, u principu im je jako teško nešto podvaliti ako je djelatnik taj dan imalo zainteresiran za posel. Falsificiranje službenog dokumenta je kazneno djelo (ne prekršaj) i mislim da nema tog auspuha ili nosača tablice koji je vrijedan tog rizika, naravno svatko nek radi kak ga volja.
I onda nas sve jebu s atestiranjem već homologiranog proizvoda. To je čisto maltretiranje i izvlačenje novca.
Koliko smo samo priča čuli i pročitali da su ljudi molili da ih se pusti pa kao ajde nek vam bude al idući put obavezno promjenite auspuh/nosač. Mene bole ta dvostruka mjerila pod izlikom da kao inspekcija kontrolira rad ljudi na tehničkom pregledu i ajde samo blicni da se vidi da svjetla i žmigavci rade na kameri a di to svjetli nikog nije briga. Koja je to inspekcija?
Ili ruši sve ili pusti sve. A ne da ovaj može sa 100 kn kraj mjenjača a tolko dimi crno da je svima prisutnima neugodno, a druge ne puštaju zbog toga jer Akrapovič nije homologiran za zx-10r već za R1. Koja je jebena razlika? Oba imaju navedeno 90 db i prigušivač. I ne, ne trebaš biti dipl. ing. da smiješ i umiješ zašarafit šelnu oko auspuha.
A kaj s zamjenskim loncima na autima? Za to ne treba atest? Shacal i ekipa mogu odmah ključ u bravu jer to kaj oni proizvode može samo na stazu i u šumu.
Nevezano za to, no često se sjetim kak je nedavno nekome s foruma (možda piljun?) na novijem GSX-R 600 lik s tehničkog zaljepio naljepnicu na vilicu pa mu je propišala nakon par kočenja. Pa to je za trenutni otkaz i zatvaranje te stanice.
 

josko

Well-known member
Jun 28, 2008
1,418
39
48
Sve ok, slažem se svim osim dijela da se bi se trebala zatvoriti stanica. To nema smisla, da je to praksa ubrzo bi sve bile zatvorene.....
 

Tadija037

Member
Sep 7, 2015
28
27
13
Zagreb
ako neuspijes rijesiti,upisati tog akrapa.

imas na ovoj str iz njemacke jeftinih auspuha,dobijes papire,mozes ih upisati u prometnu i vise neces imati problema na teh.👍

Prije nego li se odlučite za Barracuda exhaust iz Njemačke malo pročitajte review. Nešto ne valja s tom firmom, zadnjih dvije godine neaktivni, ljudi naručili pa krivo dobili ili dobili dijelove koji ne pašu, support ignorira svaki upit i tak. Ima nekoliko sličnih proizvođača, shark exhaust za koji mi se čine da su isti vlasnici. Sve mi smrdi na balkanska posla u Njemačkoj.
Storm by MIVV mi se najviše čini kao low budget homologirano rješenje.
 

Ivan_ZG

Well-known member
Jul 22, 2005
2,063
231
63
36
Zagreb
Bez neke uvrede, ali kad procitam balkanska posla, najezim se..Njemci nikad nikog nisu prevarili? Netko vam je na balkanu napravio istu stvar ili? Dajte ime, prezime, napisite review ovdje i super.

to sto je taj proizvod smece, najblaze receno, nema nikakve veze sa tim od kud je netko, taman da je iz Zagreba. A slicnih proizvoda ima na netu kolko hoces, i iz Italije..

steta da nisu kineska posla jer od tamo svaki aftermarket proizvod je odlican..
 

ODST

Well-known member
Aug 26, 2010
832
375
63
1017
Ima od gpr jeftinih auspuha, ja sam uzeo za rsv i to high mount auspuh za 2300kn
 

dipsi997

Active member
Nov 10, 2018
427
123
43
Zagreb
na novijem GSX-R 600 lik s tehničkog zaljepio naljepnicu na vilicu pa mu je propišala nakon par kočenja. Pa to je za trenutni otkaz i zatvaranje te stanice.
Meni je isto konj naljepio na donji dio vilice koja ulazi u stap, skino sam je cim sam doso doma. Eto koliku funkciju razmisljanja imaju u glavi
 
  • Wow
Reactions: +marek+

error

Active member
Feb 3, 2009
891
164
43
28
Okolica Varaždina
Kolegu je u STP Ivanec, nakon kaj je prepravil komplet original dijelove, auspuhe, nosače, doslovno rušil zbog drugih ručki (gripova) uz objašnjenje da treba slikati motor i vidi se da nije original.
 

Matek

Well-known member
Apr 27, 2009
2,890
298
83
31
sjever
nekad smo vozili motor iz bunta, iz gušta , bez kacige do kafane po zadnjem..... danas treba atestirati potkape ,uvesti godišnji tehnički za kacige i certificirati naljepnice pod lakom.... ja mislim da čak ni policajci i djelatnici stp-a toliko ne filozofiraju koliko ti novopečeni bikeri s tim pederskim new age motociklićima tipa mt07 ili traceri i ostala govna...... dođe mi da fakat imam kramp samo 2 put godišnje po stazi i bok.....