Atestirao spuh na motoru :)

Ne znam sta sve nisam izvodio na tehničkom u zadnjih 30 godina, od ljudi i kamera. Sjeti se, naše priče s onim jednim autom od prije desetak godina i valjda zadnje montirane kamere u HR. 😂 Jedino mi nije bila jasna osnova tako samouvjerenog puštanja i uvjeravanja frenda da je to sigurno kad zna da ne štim ali ako ima alibi u prvoj homologaciji i slikama, i po tome nije dužan sam napraviti test, onda ima logike.
Probaj se ti sjetiti kako smo izglrdali prije 30 godina. Mi smo se navozili a mladi su nafrkali 😁
 
Nisam atestirao, tek dovezao motor iz SLO, tamo je bio uredno regan sa time. Cudno mi je da neko pise da se drugi nosac netreba atestirati, a mene readi toga srusili. Naime poslje sam kontaktirao Evotech sa upitom da mi posalju e-broj za taj nosac koji je bas za moj motor, i lik mi kaze da ih to jos nitko nije trazio.
Nosac ima zmigavce, led svjetlo i neda se savijati, samo je manji od originala. Ocito to na nekim stanicama prolazi ali u eurohercu ne.
isto tako tvrde i švapski proizvođači auspuha (konkretno shark i speed products), slao upite i u oba navrata dobio odgovor da papir ne treba ako su upisani brojevi i nisu mi ga htjeli poslati, a čak ni s novim homologiranim auspuhom (roads) nisam dobio papir..mi smo očito veći evropejci od ovih koji su izmislili eu i te propise
 
A kaj reći da ti u pravilu badava CoC papir nego ti naš meštar u CVH potvrdi da to je stvarno taj motor s tim tehničkim karakteristikama. Kaj kurac japanac ili švaba zna kaj je napravil za motor...
Nastavno na aupuhe, imam 5 slika motora s tehničkog s Akrapovičem kad je prolazio, pa sad više ne prolazi. Govorim o VŽ županiji.
 
to bu još jedno 10 let kaubojski sistem ... žaba guta rodu...
divlji zapad.

ovisi o djelatniku stp-a dal je nadrkan ili nije , dal je glup ili nije , dal si ti bezobrazan ili nisi .... možda ste u rodu pa buš prešel... ili nebuš....
ista stvar su i policajci....

a lično bi čisto radi linije manjeg otpora skinul nelegalni racing akrapovič i stavil original ali treba rastepsti pol motora da zamjenim i grane .... pa nek urla u puca još malo.... dok nebude sila... ili ga ne prodam :)
 
Evo ostavio sam sada motor radi kratkog nosaca i zmigavaca sto bi inace bilo 262kn, ali posto imam sve ostale preinake(retrovizori,volan) onda je naplacen UTP ili ti ga kompletan pregled koji je 425,20kn. Auspuh sam morao vratiti original jer mi ovaj ne prolazi, tako da sam logicno popusio kako god. Sad samo jos ocekujem poziv da nesto ipak nije u redu i da moram to ispravit.... Nek oni meni provjere dal je retrovizor dobro pricvrscen, ipak su to inzinjeri koje moramo placat!
 
bilo je negdje već na temi, ali da stavim opet, ovo je od nekud "izrezano"...
 

Attachments

  • 131602_5920b13f5f632f97b354d7a2ba268927.pdf
    604.1 KB · Views: 0
sve je kako naletiš, a i kako se sam ponašaš, jučer šogor u zg riješio bez problema iako ima pun k.. điđa i gluposti po motoru (ručice, retrovizori, žmigavci, nosač..) zbog kojih te netko može jebati u mozak, samo je stavio original topove jer naći homologacijski papir za stare termije (homologirane) je nuklearna fizika, čak mu čovjek i katadiopter nalijepio za fotos
 
Jedno pitanje. Što s motorima prije E3? Moj je bez ikakve "e" oznake u prometnoj. Jel uopce treba imat taj e broj za motore prije tih propisa? Sjecam se da mi za hondu nije trebala ni lambda sonda jer je bila model 2004 proizvedena za hrv tržište bez lambda sonde. A imala je e oznaku na auspuhu.
 
Mozda sam se ja krivo izrazio, posto imam kratki nosac i zmigavce to mi je onda "komplet", u principu radim atest zmigavaca a nosac kao nosac mora imat osvjetljenje,katadiopter,kut blabla. Ali da, kratki nosac sa original zmigavcima ne pravi problem, jer nosac kao stavka za sebe ne treba atest
 
hvala, sad sam i službeno pronašao obrazloženje za moj auspuh koji je do 2016 godine "Motocikli s emisijskom razinom EURO4 ili EURO5 ne smiju imati rastavljive završne prigušnice („dB killere“) i kod takvih motocikala adaptacija prigušnica na način da su lako skidive smatra se neprihvatljivom. Na motocikle EURO4 ili EURO5 razine se ponekad postavljaju zamjenski neoriginalni ispušni sustavi prikladni za EURO3 ili starije motocikle što nije prihvatljivo."
Jako lijepo objašnjeno, još malo i ko švabe u refl.prslucima ćemo u koloni jedan iza drugog strogo po ograničenju, a svatko tko dođe sa nekakvom preinakom neće biti prihvaćen u društvu i bit će isključen iz prometa od strane bajkera i CVH!
 
Jedno pitanje. Što s motorima prije E3? Moj je bez ikakve "e" oznake u prometnoj. Jel uopce treba imat taj e broj za motore prije tih propisa? Sjecam se da mi za hondu nije trebala ni lambda sonda jer je bila model 2004 proizvedena za hrv tržište bez lambda sonde. A imala je e oznaku na auspuhu.
Potraži odgovor na linku za ta godišta imaš jedan dio samo o tome.
 
hvala, sad sam i službeno pronašao obrazloženje za moj auspuh koji je do 2016 godine "Motocikli s emisijskom razinom EURO4 ili EURO5 ne smiju imati rastavljive završne prigušnice („dB killere“) i kod takvih motocikala adaptacija prigušnica na način da su lako skidive smatra se neprihvatljivom. Na motocikle EURO4 ili EURO5 razine se ponekad postavljaju zamjenski neoriginalni ispušni sustavi prikladni za EURO3 ili starije motocikle što nije prihvatljivo."
Jako lijepo objašnjeno, još malo i ko švabe u refl.prslucima ćemo u koloni jedan iza drugog strogo po ograničenju, a svatko tko dođe sa nekakvom preinakom neće biti prihvaćen u društvu i bit će isključen iz prometa od strane bajkera i CVH!
Npr, Leo Vince LV10 nema db killer, suplji mali loncic. Homologiran, naravno.
 
zanimljiv zaključak :mrgreen:
szakal.jpg