Atestirao spuh na motoru :)

Čuo sam u zadnje vrijeme za 2 slučaja gdje su odveli motore na izvanredni tehnički u Splitu i okolici Splita. Odveo ih je policajac na motoru u oba slučaja. Uglavnom zbog ne atestiranih stvari (auspuh, nosač tablice, led žmigavce...) ili ako npr. nemaš retrovizore, neodgovarajuće dimenzije ili ćelava guma... kažu da je kazna 300 kn za svaku stvar posebno (i sad ako ih ih imaš više ....) dok ti je atest kompletnog motora oko 450 kn, pa ti vidi....
Ima toga puno više, samo ti nisi čua.
I nije 300kn po stavci, nego 2kkn vanredni ako nisi proša, a onda atestiranje da bi proša.
Gledaju sve, i na cesti, ne samo na teh.; auspuh, dBk, katadiopter, osvjetljenje tablice, dimenzija guma,...
 
  • Like
Reactions: josko and pikacu79
Prednju necu ni stavljat za tehnički, samo zadnju. Ostavit cu power michelin pa cu poslje stavit supercorsu. Bit ce dovoljna za potrosit zadnju; ima mesa dok ne postane slick.:mrgreen: Poslje se prebacujem na dunlop gp racer 212. Nabavio zadnju za 400 kn isto, a prednju imao. Jesam tebi bio dao jednu zadnju s hondom? Mislim da sam imao i zadnju gp 212. Naletila supercorsa 190/50 ko narucena. Vec se mislio sta cu jer se prebacujem na 212, a ne uzima mi se nova 190/50 samo za tehnički. Mozda i upisem dimenziju ali za svaki slucaj neka je, 400kn nije puno i posluzit ce za testirat malo supercorse.
Teško do nemoguće da ćeš uspit upisat dim. koja nije u originalu za taj model ;)
Sretno.:mrgreen:
 
Teško do nemoguće da ćeš uspit upisat dim. koja nije u originalu za taj model ;)
Sretno.:mrgreen:
Znaci pošto tu dimenziju dunlop ni ne proizvodi preostaje na kraju tj. prisiljeni smo skinut tablicu i ne zaustavljat se. Eto dokle je doslo. Žalosno:(
 
bilo mi je, ali ne zbog sila osovine :mrgreen:
biće slaba na gasu pa triba zavrnit :mrgreen: skratio sam gas na suzi isto kao i na hondi, taman koliko se šaka u zglobu može okrenut...top. To je tebe prevarilo garant, na toj hondi gas brzo ide u full. A rekao sam ti da sam ga skratio.
 
Last edited:
samo zbog d212, htio sam je skinuti dok je motor još bio na prikolici, ali nisam..
 
  • Like
Reactions: b0du1
Znaci pošto tu dimenziju dunlop ni ne proizvodi preostaje na kraju tj. prisiljeni smo skinut tablicu i ne zaustavljat se. Eto dokle je doslo. Žalosno:(
Nažalost, ni skidanje tablice više nije garancija.
Pitaj Nera za detalje.
Negdi je pisa', ne mogu se sitit u kojoj temi.
Očito nisi u toku. :cool:
 
samo zbog d212, htio sam je skinuti dok je motor još bio na prikolici, ali nisam..
Meni je gp racer 212 super za po cesti… na starom asfaltu na grobniku bi je izglođalo sa strana ali zato je gp racer 211 bio super za grobnik… evo 211 i 212 sa grobnika… bas se vidi kako bi ih sa strane satralo.
 

Attachments

  • 3D3E66E0-C102-4F30-8035-F4757C392FA8.jpeg
    3D3E66E0-C102-4F30-8035-F4757C392FA8.jpeg
    1.2 MB · Views: 0
  • E57F5A41-A3C9-4664-90E5-A7CDDD36030E.jpeg
    E57F5A41-A3C9-4664-90E5-A7CDDD36030E.jpeg
    761 KB · Views: 0
kontinent i dalmacija nisu ni približno isto, a i ja sve svoje motore koristim svakodnevno, po doma, za na posao, za normalne vožnje, za marof, a i da ne koristim, i dalje mi se ne sviđa ideja o drkanju s tlakovima, grijanjem 5-10 km i nesigurnost koju cijeli taj proces nosi..
mitulje obje na 2.15 i prst u uvo, nikad problema s kratkim gasom i živćanim motorom :mrgreen:
 
kontinent i dalmacija nisu ni približno isto, a i ja sve svoje motore koristim svakodnevno, po doma, za na posao, za normalne vožnje, za marof, a i da ne koristim, i dalje mi se ne sviđa ideja o drkanju s tlakovima, grijanjem 5-10 km i nesigurnost koju cijeli taj proces nosi..
mitulje obje na 2.15 i prst u uvo, nikad problema s kratkim gasom i živćanim motorom :mrgreen:
A Capit za po doma? :mrgreen: :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Nero
Da ne trazim previse unazad, stop i zmigavci s e oznakom se atestiraju samo s isprintanom nekom vrstom potvrde proizvodaca?
 
kontinent i dalmacija nisu ni približno isto, a i ja sve svoje motore koristim svakodnevno, po doma, za na posao, za normalne vožnje, za marof, a i da ne koristim, i dalje mi se ne sviđa ideja o drkanju s tlakovima, grijanjem 5-10 km i nesigurnost koju cijeli taj proces nosi..
mitulje obje na 2.15 i prst u uvo, nikad problema s kratkim gasom i živćanim motorom :mrgreen:
I to sta kazes. 👍🏻Ja bi na hornetu radio 🤣🤣😎✊🏻🏍slickove
Ova je taman bila pred zamjenu, taman se po sredini pocela ljustit. To su bila vremena😎 oko 2014.
 

Attachments

  • 90851A8A-8E96-4EA6-8F01-2E039EFDCD04.jpeg
    90851A8A-8E96-4EA6-8F01-2E039EFDCD04.jpeg
    1.1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Da ne trazim previse unazad, stop i zmigavci s e oznakom se atestiraju samo s isprintanom nekom vrstom potvrde proizvodaca

Bitno da je ispravan E-broj, on bude otisnut na proizvodu i na ambalaži proizvoda za stop i žmigavce, i nije baš često da se za njih dobije certifikat kao recimo za auspuh (nije pravilo).
Oni u STP stanici vrlo lako provjere odgovara li E-broj proizvodu.


Jbt koliko problema, da bar 3alfa3 nikad nije išao atestirati auspuh, do ovoga nikad ne bi došlo.... :unsure: :mrgreen:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Shepa and Spin
Bio se na tehnički raspitat za atest i upis druge dimenzije gume za suzu. Kaže za auspuh ništa bez e broja, a za gumu pošto nema navedeno u katalogu drugu dimenziju poslao je e-mail za zagreb i odgovorili mu da bi trebao na stazu na ispitivanje itd. Majke ti mile.. za upisat uz 190/50-17 još 190/55-17. Odustajem od svih atesta i stavljam original sve za tehnički. Kod bimbe cu promjenit gumu i pičim.