Atestirao spuh na motoru :)

3alfa3

Well-known member
Bio kod frenda u Zaboku, on je imao tehnicki pa kad sam vec tamo, obavio atest spuha. Za koji dan ce formulari doc iz CVH pa ce se upisat u prometnu.

A sam postupak je show samo takav.....

1. prijavis atest
2. platis 118kn
3. dobijes uplatnicu i u postu platit jos 145kn + 20kn biljega nabavit
4. vratit se nazad
5. motor se slika sa tablom na kojoj je broj pod kojim se radi atest iz svih uglova + slikanje samog spuha i njegove ugravirane homologacijske oznake
6. skeniraju prometnu i homologacijski papir od spuha kojim proizvodjac dokazuje da je za taj motor


7. mjerenje buke. E tu je show poceo da smo se svi smijali....
Prvo ispitivac nije znao podesit fonometar  :LOL:
Onda gleda kako se mjeri - pise stacionarno (sto znaci da vozilo nije u pokretu), a on to protumacio - u leru. OK, izmjerio 70db i to upisao u list atesta  :LOL: Mjerio sa preko metra udaljenosti, iz ruke, pod 45 stupnjeva (jedino stupnjevi bili ok, sve ostalo ne)
Onda zbog svoje znatizelje, reko nek mjeri kad sam na 5250okr kako se i treba mjerit. Izmjerio 95-96db (sa tolerancijom je za moj motor dozvoljeno do 101db@5250okr).

Frend obavio isto sa Versysom na kojem je Leo Vince underbody. Na plocici 93db@4000 okr koliko je i izmjereno.


Poslat ce u CVH papire sa atesta i kad ih dobe nazad (a gdje je pecat?), moci ce se spuh upisat u prometnu.


IMAG0165_1_zpslzmatllf.jpg
 
A kad ste išli u pravu STP, nema kaj  (y) Dobro je i prošlo! Sad ste Neno i ti glavni, netko i da hoće nemre vas sad zezat  :police:

P.S. - zašto recimo niste odmah išli u CVH ?
 
danc00 said:
A kad ste išli u pravu STP, nema kaj  (y) Dobro je i prošlo! Sad ste Neno i ti glavni, netko i da hoće nemre vas sad zezat  :police:

Moze. Kao i sa serijskim spuhom. Ak si preglasan - neispravan si bez obzira na sve.


danc00 said:
P.S. - zašto recimo niste odmah išli u CVH ?

A ovo je bilo usput, u CVH ipak nebi isao samo zbog toga


tibor_zg said:
tebi je stvaRRno dosadno :mrgreen:

Nemas pojma koliko  :LOL:
 
Ja isto danas bio na tehnickom, kaze majstor de okreni motor na drugu stranu da se auspuh ne vidi.. :mrgreen:

A jos sam ko pravi evropejac stavio i dbkiller :shock:

Eto dzaba sav trud.. :mrgreen:
 
Evo jos par anegdota sa atesta:

1. zenska na salteru je zblesirala i morala se konzultirat sa kolegama sto treba napravit kod prijave atesta
2. jedan od ispitivaca se cudio kak db killer moze bit na seraf, a ne zavaren trajno na spuh.
3. postoji rubrika u formularu nesto tipa dodatna zastita (valjda toplinska?)? Trebalo je objasnit da takvo nesto ne postoji u mom slucaju
4. razno (fakat se vise nemrem sjetit, al bilo je jos bisera)


:mrgreen:
 
Nisam bas skuzija, ti si homologira top sa homologacijom (E oznakom) ?
 
garfield1974 said:
Nisam bas skuzija, ti si homologira top sa homologacijom (E oznakom) ?

da, top bas za moj model motora sa E brojem, neki drugi ni ne mozes  :LOL:
 
Sačuvaj nas bože kuge - kolere i hrvatske administracije  :mrgreen:.
Još melo će i toplu vodu izmislit .
 
Znaci, platil si 300kn i opet se nemres vozit bez db killera?!
Svaka čast, mogel si to i zapit, manje bi te glava boljela (y)
 
Ovo si ucinia bice prvi i zadnji u Hrv, pa nebi kupia akrapovica i jos homologira da mi sve oni placaju samo da ja doden :LOL: :LOL:
 
liberty said:
bez zezancije - jel to moguće + gdje je ugravirana E oznaka na auspuhu (y)

---što si mi dao razmišljati... :? :mrgreen:

Pa ako postoji, moguce je. Skines s neta i isprintas. Meni je ugravirano na obujmicu plasta topa


Lovro Vz said:
Znaci, platil si 300kn i opet se nemres vozit bez db killera?!
Svaka čast, mogel si to i zapit, manje bi te glava boljela (y)

Svaka budala ima svoje veselje  :mrgreen:


JosipSt said:
Ovo si ucinia bice prvi i zadnji u Hrv, pa nebi kupia akrapovica i jos homologira da mi sve oni placaju samo da ja doden :LOL: :LOL:

Ni prvi (a kamoli zadnji).
Rijesio sam to sada dok nema zajebancije oko toga.
Isto tako, 90tih mi na pamet nije padalo upisivat dodatnu dimenziju kotaca za auto niti me iko pitao za to. Ajde danas to probaj....
 
Ako je proizvođac auspuha vec homologirao taj auspuh za taj motor onda si ti to bezveze radio i platio

Kucna radinost lonci/auspusi se moraju atestirati,a ne homoligiran proizvod renomiranog proizvodaca.
 
Ninja said:
Ako je proizvođac auspuha vec homologirao taj auspuh za taj motor onda si ti to bezveze radio i platio
kaj ne vidiš da mu je dosadno :mrgreen:
 
3alfa3 said:
90tih mi na pamet nije padalo upisivat dodatnu dimenziju kotaca za auto niti me iko pitao za to. Ajde danas to probaj....
radim to za svaki motor, a na zimu ću i za auto, bez ikakvih problema i mitologija, na normalnom tehničkom pregledu, ne u Varaždinu ili Virovitici (y)

u slučaju potrebe, najmanji problem je uklesati par brojki i slova i isprintati jedan šekret papir, ponovo ispadne puno jeftinije i bezbolnije nego tvoj zahvat :LOL: ja isto imam leo, ali nisam vidio da ima nekih oznaka po sebi..