Atestirao spuh na motoru :)

Kad sve ovo citam, drago mi je sto mi je motor sasvim oku ugodan u originalu, jedino bi top promijenio za osobni gust zvuka 😆
 
Kad sve ovo čitam drago mi je da još uvijek ima ljudi koji nisu poslušne ovce i voze se sa neupisanim topovima bez tablice

a ne ne, ovdje treba razlučit registriraciju motora i vožnju bez tablice :D
upisan nosač je uvjet samo za registraciju, a to ne znači da tablica nužno mora biti gore :p

btw., i meni je baš drago da još ima takvih kvart-tRRkača, ali obično i najčešće dođe maca na vratanca... barem kod nas su većinom skresali sve "pametne", ali dok ide ide, valjda :mrgreen:
 
Evo je ...po ps u 🤣
 

Attachments

  • IMG-20200815-WA0004.jpg
    IMG-20200815-WA0004.jpg
    188.6 KB · Views: 73
Ugl., frka je na tehničkom kod nas i u vrb jer im je prošle god došla kontrola i navodno je bilo grdo kad su prolistali bazu...
Zato nas drkaju sad tak...
Možda je kod vas drukčije?
Fakat nije neka basnoslovna lova u pitanju, a zbilja nemam ni vremena ni živaca rastepat pol zadnjeg kraja radi te gluposti 🤣

e da, frend je isto bil sa zecom, i jedva ga pustil na jedvite jade jer mu je ovaj prošle god upisal da mu je zadnja guma pri kraju...
Stavil je mitasice posle tog i zadnja je skoro do markera došla i pokušavamo mu objasnit da je nova guma stavljena, nek pogleda DOT, al ne jebe živu silu frajer 😅
 
ja shvaćam da ruše zbog loših guma ili kočnica, to tako i mora biti, ali sve ostalo je izdrkavanje..
 
  • Like
Reactions: e39 and DADO+
kako ne
aj daj malo gasa pa zakoči prvo zadnjom pa prednjom kočnicom
 
pojedinci gledaju, i pločice i dot na gumama, ali to su zaista rijetki..jer jbga, da se drže dot-a, 75% automobila bi morali rušiti
 
Dokle god se tehnički svodi na izdrkavanje po nosačima tablice i žmigavcima, umjesto na kontrolu bitnih stvari(pogon, gume, kočnice, ovjes, rasvjeta, pa tek onda buka i ostala sranja), do tad je to godišnji harač a ne tehnički pregled vozila.

Kad prvi put budem imo sranja oko toga, pitat cu ih kad su mi zadnji put na tehničkom provjerili kočnice ili ovjes.

Napravit ću veći haos nego alfa :mrgreen: :ROFLMAO:
 
a dost važno je i bildati mišiće po forumu a kad se ide na tehnički il kad te murja zaustavi drž nedaj , nađi neku vezu , pusti suzu ,kleči ,puši pimpeke i kumi moli nemoj kume samo me pusti :) .... ne mislim na nikog ponaosob... generaliziram :)
 
Dokle god se tehnički svodi na izdrkavanje po nosačima tablice i žmigavcima, umjesto na kontrolu bitnih stvari(pogon, gume, kočnice, ovjes, rasvjeta, pa tek onda buka i ostala sranja), do tad je to godišnji harač a ne tehnički pregled vozila.

Kad prvi put budem imo sranja oko toga, pitat cu ih kad su mi zadnji put na tehničkom provjerili kočnice ili ovjes.

Napravit ću veći haos nego alfa :mrgreen: :ROFLMAO:

Na facebook grupi za iste motore kao u mene englez pise da su ga bacili na tehnickom jer je imao pretegnutu kopcu od lanca i morao je mijenjati novi lanac.. koliko god mi pizdili sretni smo. Dosta motora ne bi proslo tehnicki da ljudi koji tamo rade zaista i rade po PS-u
 
a dost važno je i bildati mišiće po forumu a kad se ide na tehnički il kad te murja zaustavi drž nedaj , nađi neku vezu , pusti suzu ,kleči ,puši pimpeke i kumi moli nemoj kume samo me pusti :) .... ne mislim na nikog ponaosob... generaliziram :)

satirično, ali je baš tak! :mrgreen:
 
Na facebook grupi za iste motore kao u mene englez pise da su ga bacili na tehnickom jer je imao pretegnutu kopcu od lanca i morao je mijenjati novi lanac.. koliko god mi pizdili sretni smo. Dosta motora ne bi proslo tehnicki da ljudi koji tamo rade zaista i rade po PS-u
Nismo mi sretni nego nemamo para, za pošteno održavat motore.

Kako je to krivo, realno? Ne valja ti lanac, mjenjaj ga ili te neću pustit. Ne valjaju ti kočnice, mjenjaj. itd itd...

Zar je bolje da te pusti , a pukne lanac u vožnji, npr?
 
  • Like
Reactions: Napier and SpoRRi
Na facebook grupi za iste motore kao u mene englez pise da su ga bacili na tehnickom jer je imao pretegnutu kopcu od lanca i morao je mijenjati novi lanac.. koliko god mi pizdili sretni smo. Dosta motora ne bi proslo tehnicki da ljudi koji tamo rade zaista i rade po PS-u
to je ta čuvena engleska gdje na tehničkom prolaze auspusi sa cca 150 db i motori bez bilo kakve signalizacije, ali zato ne možeš na stazu ako ti je auspuh bučniji od 98 db..

1617191732053.png
 
  • Haha
Reactions: SpoRRi
Nismo mi sretni nego nemamo para, za pošteno održavat motore.

Kako je to krivo, realno? Ne valja ti lanac, mjenjaj ga ili te neću pustit. Ne valjaju ti kočnice, mjenjaj. itd itd...

Zar je bolje da te pusti , a pukne lanac u vožnji, npr?

Ja nisam od onih koji se bune. Mozda jesam u pocetku ali sam odustao jer nema smisla. Ljuti me malo sto mene osobno jebu zbog recimo zmigavaca koji imaju e oznaku dok ljudi konstantno prolaze sa kocionom tekucinom starosti od minimalno pet godina. A da ne pricamo npr o kocionim crijevima... kako guma moze valjati nakon 10-15 godina xD

Ja se iskreno trudim odrzavati motor i ne cekam dok ne crkne...
 
  • Like
Reactions: kiki.o
sjećam se da su prvih godina dok sam išao s motorom na tehnički mjerili kočionu tekućinu i uvijek su gledali dot guma i čak je trebalo ići na valjke, ništa od navedenog nisam doživio zadnjih sigurno 10 godina, otprilike u isto vrijeme kako su počeli drkati s auspusima i svim ostalim glupostima koje realno nisu toliko bitne..