Kad sve ovo čitam drago mi je da još uvijek ima ljudi koji nisu poslušne ovce i voze se sa neupisanim topovima bez tablice
dana motorima ni ne gledaju kočnice 😉
i da!i gume mogu biti najplastičnije govno, ali je bitna dimenzija i da ima šaru..
Dokle god se tehnički svodi na izdrkavanje po nosačima tablice i žmigavcima, umjesto na kontrolu bitnih stvari(pogon, gume, kočnice, ovjes, rasvjeta, pa tek onda buka i ostala sranja), do tad je to godišnji harač a ne tehnički pregled vozila.
Kad prvi put budem imo sranja oko toga, pitat cu ih kad su mi zadnji put na tehničkom provjerili kočnice ili ovjes.
Napravit ću veći haos nego alfa
a dost važno je i bildati mišiće po forumu a kad se ide na tehnički il kad te murja zaustavi drž nedaj , nađi neku vezu , pusti suzu ,kleči ,puši pimpeke i kumi moli nemoj kume samo me pusti .... ne mislim na nikog ponaosob... generaliziram
Nismo mi sretni nego nemamo para, za pošteno održavat motore.Na facebook grupi za iste motore kao u mene englez pise da su ga bacili na tehnickom jer je imao pretegnutu kopcu od lanca i morao je mijenjati novi lanac.. koliko god mi pizdili sretni smo. Dosta motora ne bi proslo tehnicki da ljudi koji tamo rade zaista i rade po PS-u
to je ta čuvena engleska gdje na tehničkom prolaze auspusi sa cca 150 db i motori bez bilo kakve signalizacije, ali zato ne možeš na stazu ako ti je auspuh bučniji od 98 db..Na facebook grupi za iste motore kao u mene englez pise da su ga bacili na tehnickom jer je imao pretegnutu kopcu od lanca i morao je mijenjati novi lanac.. koliko god mi pizdili sretni smo. Dosta motora ne bi proslo tehnicki da ljudi koji tamo rade zaista i rade po PS-u
Nismo mi sretni nego nemamo para, za pošteno održavat motore.
Kako je to krivo, realno? Ne valja ti lanac, mjenjaj ga ili te neću pustit. Ne valjaju ti kočnice, mjenjaj. itd itd...
Zar je bolje da te pusti , a pukne lanac u vožnji, npr?