Atestirao spuh na motoru :)

Evo ajde na Marjanska vrata
Imas do Bena i nazad 3.2 km ako to prosetas relativno lagano za 17 min onda skidan kapu
Ovo je vec glupost pisat. Al cu ti napisat da cca 3,2 km lagano, normalni hod ja mogu( vjerujem i 90% svita) za 25 min i to s nogu na nogu. Al glupo da uopce rasravljamo o ovom. Jel 15 ili 22,5 min. Nebitno
 
Obično se brzina pješaka smatra 4-5 km/h i seki22 se vjerojatno drži toga. Sad da ima klokana kojima je lagani hod s noge na nogu 10-15 km/h, i to je moguće 😁, pogotovo ako te ganja prevareni muž.
 
  • Haha
Reactions: Kiki_Rotten
Homologirajte šlape i odhodajte u drugu temu, u ovoj se samo žali na deranje kože u stanicama za tehnički i štuje Alfin lik i djelo :mrgreen:
 
Uglavnom homologacija auspuha
Vec drugi da radin.....
Auspuh mora imat papire i na sebi e oznaku
Onda se slika sve zivo
Motor sa svih strana.ne samo auspuh
Serijski broj motora i tako to....jednom rijecju sve.....
Ispita se sta se triba ispitat.imaju neku listu....
Onda dobijes papir da si u procesu i cekas
Dan,dva da ti se jave na mail
Onda u bilo koju stanicu za teh. pregled i upises to u knjizicu
A proces je najjaci
Prvo ides na salter isto onaj na koji prijavljujes tehnicki
Onda ti on trazi osobnu,prometnu i oni papir sta ti je dan prije da su u procesu
Onda isprinta on novi list i nalipi srebrnu nalju na njega
Onda sa svim tim ises kod onih sta vrse pregled i das in taj list i prometnu
Onda oni nesto u kompu naprave i onda ti to sve vrate
Onda opet ides tamo na salter di si bia prije nekoliko minuta
I predajes taj papir koji ti je on da prije nekoliko minuti
Onda opet mu das prometnu i osobnu
I onda ti tamo upisu u prometnu
I naravno 262 kn platis na pocetku dan dva prije.....
 
Ajmo opet...homologaciju radi proizvođač, a korisnik atest.
 
Triba ići u Afriku živit,kad ti je dosadno zaratiš sa selom do a ne ideš atestirat pizdarije po motoru.
Realno je bilo samo pitanje dana kad će ovo postati normala.Apsurdno je to šta pratimo Europu u stopu po svemu samo ne po visini plaća i normalno da ljudi žugaju na sva pusta davanja.
Jer dati jednom Austrijancu/Njemcu neku lovicu za atest s njihovom prosječnom plaćom sigurno nije usporedivo s našom 👎
 
Triba ići u Afriku živit,kad ti je dosadno zaratiš sa selom do a ne ideš atestirat pizdarije po motoru.
Realno je bilo samo pitanje dana kad će ovo postati normala.Apsurdno je to šta pratimo Europu u stopu po svemu samo ne po visini plaća i normalno da ljudi žugaju na sva pusta davanja.
Jer dati jednom Austrijancu/Njemcu neku lovicu za atest s njihovom prosječnom plaćom sigurno nije usporedivo s našom 👎
A jebiga tako je kako je
262 kn
Kad su izbori 50 % svita ne izade a oni sta izadu 50 % glasaju za HDZ.....
Tak oda drugo i ne zasluzujemo....
Nek je i 400 kn atest(jel tako kiki truli)😂😎😜🤪
 
  • Like
Reactions: Feis123
Ispada da za sve homologirano sto ugradim u i na motocikl moram raditi atest,gume,svječice,filtere lanac,lancanike,auspuh,amortizere......


:)))

ili to samo bildei moraju mi normalni nemoramo.
 
Čovijek došao sa autom starim cca 20 godina.
Ovaj na tehničkom pogleda ovjies i reče a vidi sportski ovjes, pa taj ovjes je na autu već 20 godina.
Nema veze nemož bez atesta,... koja pizdarija.
Isto za felge upisane u knjižicu 6 veličina guma, ali nisu felge,.....
 
Ispada da za sve homologirano sto ugradim u i na motocikl moram raditi atest,gume,svječice,filtere lanac,lancanike,auspuh,amortizere......


:)))

ili to samo bildei moraju mi normalni nemoramo.

jedno je potrošni materijal, a drugo je zamjenski dio..jbga..
 
Čovijek došao sa autom starim cca 20 godina.
Ovaj na tehničkom pogleda ovjies i reče a vidi sportski ovjes, pa taj ovjes je na autu već 20 godina.
Nema veze nemož bez atesta,... koja pizdarija.
Isto za felge upisane u knjižicu 6 veličina guma, ali nisu felge,.....
A zanimljivo da te nitko ništa ne pita kada na auto staviš novi auspuh. Još budu sretni što nisi došao s truleksom. Niti traže E oznaku niti išta, gnjave jedino ako vide da je "sportski".
Postavio sam im to pitanje kada je bilo na javnom savjetovanju ovo za motocikle pa su nasrali nešto bez brige i pameti.
 
  • Like
Reactions: Spori and pikacu79
Da, zaboravio sam da mogu naknadno upisati... evo dobio sam upute za nosac, uglavnom bitno da je onako kako smo rekli i da ne smije se moci preklapati bez alata a evo i puni odgovor iz CVH
"
Kod vozila L kategorije postoji više vrsta ispitivanja.

Ispitivanja koje nazivamo ''mali atesti'' su oni kod kojih se pregledava samo onaj sustav i uređaji na vozilu za koji je prijavljeno ispitivanje. Za vozila L kategorije su to:

  • naknadna ugradnja uređaja za odvod i ispuštanje ispušnih plinova
  • naknadna ugradnja uređaja za osvjetljavanje i signalizaciju
Cijena takvih ispitivanja je 262,50 kn po ispitivanju.



Za sve ostale preinake radi se ispitivanje koje nazivamo ''UTP''. Takvo ispitivanje košta 425,20 kuna i taj pregled uključuje pregled cijelog vozila. To znači da da ukoliko imate više preinaka, jednim ispitivanjem možete evidentirati sve preinake na vozilu, ali i da, ukoliko imate bilo kakve preinake koje nisu odobrenog tipa ili sukladne važećim pravilnicima o ugradnji, nećete moći dobiti pozitivnu Potvrdu o ispitivanju dok ne ispravite sve nedostatke.



Konkretno za Vaše preinake:

  • pokazivači smjera – nije potrebna dokumentacija, ali moraju biti ugrađeni sukladno važećim pravilnicima o ugradnji i obilježeni odgovarajućim homologacijskim oznakama
  • nosač registarske tablice – kratka uputa u prilogu
  • vozačka zrcala - nije potrebna dokumentacija, ali moraju biti ugrađeni sukladno važećim pravilnicima o ugradnji i obilježeni odgovarajućim homologacijskim oznakama
  • ručke (gripovi) – ne spada u preinake koje podliježu ispitivanju; slične preinake koje ne podliježu ispitivanju su ugradnja nosača navigacije i mobilnih telefona, pretapiciranje sjedala, ugradnja nosača prtljage i prtljage, štitnici agregata motocikla, vjetrobrana. Premda ne podliježu ispitivanju, kod tehničkog pregleda i ispitivanja UTP pregledava se da li su takve preinake izvedene sukladno propisima (npr. ne smiju imati oštre rubove koji mogu ozlijediti pješaka pri naletu ili ometati rad drugih uređaja na vozilu)
  • upravljač – kratka uputa u prilogu"
odlična informacija! svaka pohvala (y)(y)(y)
 
Ok, ovako dakle...
Jučer sam bil na atestu i danas su me zvali sa je sve odobreno, 425kn lagano kak je kolega dipsi rekel... znači nije ni 24h prošlo!
nema veze, nije mi za 400kn, samo da ne moram skidat to dolje i prešarafljivat jer doslovno pol zadnjeg kraja se rastavlja za onu nakaradu od serijskog nosača....
Svi koji ne znaju, serijala izgleda ovak, zato su me i maltretirali oko tog nosača tolko...

View attachment 729688

A ovak je to izgledalo jučer :D

View attachment 729687

E da, i još jedna stvar, moj nosač nema nikakvu homologaciju ni "E" oznaku (znači čisti nosač), ali je po propisu kut i svijetlo tablice ima te "E" oznake, a to me najviše brinulo... i zbilja šljaka sve po onom pravilniku od CVH, znači nije uvjet da je nosač homologiran i da ima TUV, kaj znači i da kvalitetni "Aliexpress" igra...
Usporedbe radi, frajer prije mene s Monsterom 797 nije mogel atestirat ducati performance nosač tablice jer je previše položena tablica, a mislim da je čak cijeli nosač homologiran, nisam ziher... Tak da eto, to vam je ukratko to :D

Hvala ti @3alfa3 na ovom predivnom iskustvu :) :p . Kaj je sljedeće?
Čudno da su upisali i vizir, jer trenutno ne spada pod dijelove koje bi trebalo atestirat. Čak je to tu netko napisao ako se ne varam. Mislim da ni oni u stanici neznaju točno što sve treba pregledati jer im se zakoni mijenjaju konstantno. U svakom slučaju bolje za tebe ako je i vizir upisan...
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Danas sam isao pitati jos neke stvari, uglavnom za auspuh samo treba donijeti papir za ostalo ne treba ,bitno da imaju e oznaku. Meni je rekao isto upisat ćemo gripove,volan i sve iako to ne podliježe atestu, al eto ne znaju sta bi pa ce sve dodat
 
Biti ce veselo ako ovako bude: Npr. auto mi srusi motor na parkingu u ulici, kupim WRP volan i gumu za rucke u Novemi i onda jos atest..
 
Ljudi bok, ako može netko pojasniti taj dio s “donijeti papir” jer imam situaciju gdje mi na homologacijskom certifikatu za instalirani auspuh uz ime proizvođača stoji samo kubikaža umjesto imena modela, a ne poklapa mi se tip vozila (npr na certifikatu je M45, a u knjižici piše homogacijski tip M69)... da li takvo što prolazi? Koliko je bitno da se poklapaju ti homologacijski tipovi?
 
Ljudi bok, ako može netko pojasniti taj dio s “donijeti papir” jer imam situaciju gdje mi na homologacijskom certifikatu za instalirani auspuh uz ime proizvođača stoji samo kubikaža umjesto imena modela, a ne poklapa mi se tip vozila (npr na certifikatu je M45, a u knjižici piše homogacijski tip M69)... da li takvo što prolazi? Koliko je bitno da se poklapaju ti homologacijski tipovi?
Mislin da je poprilično bitno; meni je gledalo papire od Akrapa i uspoređivalo početna slova šasije u certifikatu s ovima na motoru i isto tako model auspuha u certifikatu s modelon upisanin na topove. Koji je auspuh i motor?
 
  • Like
Reactions: SporaKoPuž
Ljudi bok, ako može netko pojasniti taj dio s “donijeti papir” jer imam situaciju gdje mi na homologacijskom certifikatu za instalirani auspuh uz ime proizvođača stoji samo kubikaža umjesto imena modela, a ne poklapa mi se tip vozila (npr na certifikatu je M45, a u knjižici piše homogacijski tip M69)... da li takvo što prolazi? Koliko je bitno da se poklapaju ti homologacijski tipovi?
Mora ti stimat broj s papira i broj s auspuha. Prosle g je svasta prolazilo, sad mora bit 1/1
 
  • Like
Reactions: SporaKoPuž