mislim da me niste dobro shvatili na mail - bilo je auspuha, ali nije bilo homologiranog:
Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology
Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technologywww.akrapovic.com
niti jedan od ovih nema homologaciju (ne zavrsava sa -H, nema EC oznaku). Moguce da je (samo!) top za R1 i FZS1000 identican kao za ZX12R:
sustav se ne moze upisati u prometnu ako ne pise da je za taj konkretan model, medjutim, ono sto ja vidim kao problem, je to da nisu isti propisi/norme bili 2003 kao sto su danas. R1 1998 je imala homologiranu verziju.
kod nas (SB) jedan 👨✈️ je s motorom gledao, jel' ima katalizator na motoru od kolegeNiti jedan motor sa full sustavon nije street legal jer, konkretno, Akrap grane nemaju katalizator. To ćeš upisat jedino ako ovaj koji ti bude gleda dokumentaciju iz CVH ne zna šta radi. I kod montaže samog topa, slikaje ti auspuh od početka do kraja.
Doduše postoji jedan "trik" koji traži više truda, ali pali. Znan iz prve ruk...reka mi je prijatelj.
1. Montiraš street legal top na tvorničke grane.
2. Atestiraš to i upišeš u prometnu.
3. Skineš sve i montiraš aftermarket grane i taj atestirani top.
4. Kad na svakoj sljedećoj obnovi registracije na tehničkon vide da je upisan auspuh - niko ništa dalje ne gleda (vrlo malo njih i kuži razliku između npr. Akrap i tvorničkih grana).
5. Profitiraš.
Ako ikad dođe zakon da motori moraju na ekotest - samo se mapira motor da je dosta siromašan u neutralu i postoji velika šansa da'š proć eko test i bez katalizatora, ali ovo triba provat. Vjerojatno lakše za sub Euro3 motore, vjerojatno nemoguće za Euro5.
Generalno se slazem, ali nekad nema nego Y..titam Y je duplo jeftinije od titan grana, itd..i na onim starim R1 (04/06, pa i 07/08) je Y radio itekakvu razliku..dobra vremena🙈još gore je kad netko napravi decat, sam
(izreže/izvadi i uzme samo dio Y, jer je jeftinije i lakše montirati)
a umjesto da kupi i grane, orginal ipak ostavi, ali više
ne repliciram direktno nikom, nek' svako radi što ga volja
Mislija san na novije motore (Euro3 i nadalje). Moran priznat da nisan vidija proizvođača koji u granama tvornički stavlja katalizator. Koja je onda poanta aftermarket grana kad daju isti efekt ka i tvorničke?Kako niti jedan motor sa full sistemom nije street legal? Imas ih kolko hoces. Oduvijek je bilo, ali ne za sve.
Ima jedan u zd tocno to . Originalni lonac i grane . Lipo izgleda i cuje sene mora biti samo to,
neki ljudi iz čiste estetike žele maknuti tu lončugu ispod,
recimo čovjek ima Kawu Z900 RS i kaže; nije mu bitno uopće koliko
dobiva, jer za tim i nije išao kad je kupovao takav motor
ostavio bio OEM lonac, ali kako ima godina, već ga sve te igrice zamaraju pomalo
...iako to na njegovom motoru i ne izgleda baš toliko loše, kao na nekim drugima
Recimo TMax, svi MT/Traceri, itd..bolji materijali, manji katalizator, vizualni izgled, itd..Mislija san na novije motore (Euro3 i nadalje). Moran priznat da nisan vidija proizvođača koji u granama tvornički stavlja katalizator. Koja je onda poanta aftermarket grana kad daju isti efekt ka i tvorničke?
Knjizica homologacije sadrzi info za koji je motor auspuh..Mogu li oni u CVH ako ukucaju E oznaku s auspuha točno vidjeti za koji model i tip motocikla se odnosi?
Mislim, imaju li pristup nekoj bazi koja sadrži E oznake ili jednostavno googlaju