Atestirao spuh na motoru :)

Ne trebaju oni nista otvarat šŸ˜‚ moras doci sa dokumentom koji potvrduje auspuh za odredeni motor i to je to...poslje upisa u knjizicu nitko te vise nista ne pita
 
Naravno, jasno da je u papirima E broj. Evo zbog čega pitam:
Recimo da kolega forumaÅ” Kraljević Junior krivotvori certifikat i donese papir na kojemu piÅ”e da je Akrap s E oznakom XXXXXX baÅ” za njegov motor ZX12R (izbriÅ”e s certifikata R1 i FZ1). Uvjet je da super krivotvori papir i da se uopće po papiru to ne može skužiti. Hoće li u tom slučaju djelatnik CVH to skužiti uspoređujući E oznaku u svojoj bazi s kompatibilnim modelima za taj auspuh.

Mogao bi se potruditi pa googlati kada je riječ o Akrapu, ali recimo da se radi npr. o MIVV-u....
 
Meni je djelatnik u CVH, koji mi je isprva odbio upis Akrapa u prometnu jer sam imao aftermarket granu bez katalizatora, na telefon rekao da za svaki zahtjev detaljno provjeravaju Å”ifre atesta za odgovarajući tip ispuha i model motocikla u bazi podataka pojedinog proizvođača i da im je to ravno minut posla. Tek potom gledaju fotografije i to da li su adekvatna grana/ispuh ispravno označeni i montirani na motocikl.
 
  • Like
Reactions: Nike11 and josko
Naravno, jasno da je u papirima E broj. Evo zbog čega pitam:
Recimo da kolega forumaÅ” Kraljević Junior krivotvori certifikat i donese papir na kojemu piÅ”e da je Akrap s E oznakom XXXXXX baÅ” za njegov motor ZX12R (izbriÅ”e s certifikata R1 i FZ1). Uvjet je da super krivotvori papir i da se uopće po papiru to ne može skužiti. Hoće li u tom slučaju djelatnik CVH to skužiti uspoređujući E oznaku u svojoj bazi s kompatibilnim modelima za taj auspuh.

Mogao bi se potruditi pa googlati kada je riječ o Akrapu, ali recimo da se radi npr. o MIVV-u....
Jedan moj probao.... dobro da ga nije mup gonio zbog krivotvorenja ..
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Nike11 and josko
Nemaju potrebu googlati kad imaju wvta dokument za svaki tip i model vozila kao i pristup bazi certifikata atestirane opreme za vozila, sa svim mjerama, slikama, vijcima, kutevima i neznam čim, u principu im je jako teŔko neŔto podvaliti ako je djelatnik taj dan imalo zainteresiran za posel. Falsificiranje službenog dokumenta je kazneno djelo (ne prekrŔaj) i mislim da nema tog auspuha ili nosača tablice koji je vrijedan tog rizika, naravno svatko nek radi kak ga volja.
 
po 189. puta, cvh nije ovlaŔten pisati ikakve kazne, a pogotovo prijetiti policijom..
a Å”to se tiče certifikata, za neke starije modele auspuha ih viÅ”e ne možeÅ” dobiti ni kod proizvođača jer ih navodno nemaju u bazi, baÅ” me zanima kako bi ovi iz cvh doÅ”li do njih..
najveći problem je Å”to kod nas većina uzima akrape, a oni sve imaju dostupno na stranici i zgugla se za 10 sekundi pa onda ispadneÅ” budala
 
Što se tiče atestiranja auspuha teŔka smijurija.
Imam full Akrap koji je na motoru od '04. i prolazio je GODINAMA tehnički pregled, čak imaju i slike sa tehničkog. Tamo negdje oko 2018. problem na tehničkom, niÅ”ta bez originala ili eventualno zamjenskog koji odgovara na ZX12R kad se upiÅ”e broj sa auspuha. A dobio sam odg da za tu godinu 12R-a nije bilo Akrapa baÅ” za taj model motora. I sad ga j**i. JoÅ” sam dobio inf da bi mi po nekakvoj logici kao trebali upisat taj auspuh jer nisu isti propisi prije 17-18 god kad je taj auspuh zavrÅ”io na motoru i danas.. Malo ću se pozabavit iako su Å”anse minijaturne..
E da, nisam rekao kad se upiÅ”e broj auspuha na net ispadne da je za Yamahu FZS1000 i YZF R1, ugl nije bilo nikakvih preinaka Å”to se tiče montiranja auspuha. Tako da ću se pozabavit malo jer je smijeÅ”no, za koji klinac je prolazio motor toliko dugo tehnički i onda su počeli jest g***a, shvatio bi da su rađene nekakve preinake pa da to ne prolazi, al baÅ” niÅ”ta.
ako neuspijes rijesiti,upisati tog akrapa.

imas na ovoj str iz njemacke jeftinih auspuha,dobijes papire,mozes ih upisati u prometnu i vise neces imati problema na teh.šŸ‘

 
Nemaju potrebu googlati kad imaju wvta dokument za svaki tip i model vozila kao i pristup bazi certifikata atestirane opreme za vozila, sa svim mjerama, slikama, vijcima, kutevima i neznam čim, u principu im je jako teŔko neŔto podvaliti ako je djelatnik taj dan imalo zainteresiran za posel. Falsificiranje službenog dokumenta je kazneno djelo (ne prekrŔaj) i mislim da nema tog auspuha ili nosača tablice koji je vrijedan tog rizika, naravno svatko nek radi kak ga volja.
I onda nas sve jebu s atestiranjem već homologiranog proizvoda. To je čisto maltretiranje i izvlačenje novca.
Koliko smo samo priča čuli i pročitali da su ljudi molili da ih se pusti pa kao ajde nek vam bude al idući put obavezno promjenite auspuh/nosač. Mene bole ta dvostruka mjerila pod izlikom da kao inspekcija kontrolira rad ljudi na tehničkom pregledu i ajde samo blicni da se vidi da svjetla i žmigavci rade na kameri a di to svjetli nikog nije briga. Koja je to inspekcija?
Ili ruÅ”i sve ili pusti sve. A ne da ovaj može sa 100 kn kraj mjenjača a tolko dimi crno da je svima prisutnima neugodno, a druge ne puÅ”taju zbog toga jer Akrapovič nije homologiran za zx-10r već za R1. Koja je jebena razlika? Oba imaju navedeno 90 db i priguÅ”ivač. I ne, ne trebaÅ” biti dipl. ing. da smijeÅ” i umijeÅ” zaÅ”arafit Å”elnu oko auspuha.
A kaj s zamjenskim loncima na autima? Za to ne treba atest? Shacal i ekipa mogu odmah ključ u bravu jer to kaj oni proizvode može samo na stazu i u Ŕumu.
Nevezano za to, no često se sjetim kak je nedavno nekome s foruma (možda piljun?) na novijem GSX-R 600 lik s tehničkog zaljepio naljepnicu na vilicu pa mu je propiŔala nakon par kočenja. Pa to je za trenutni otkaz i zatvaranje te stanice.
 
Sve ok, slažem se svim osim dijela da se bi se trebala zatvoriti stanica. To nema smisla, da je to praksa ubrzo bi sve bile zatvorene.....
 
ako neuspijes rijesiti,upisati tog akrapa.

imas na ovoj str iz njemacke jeftinih auspuha,dobijes papire,mozes ih upisati u prometnu i vise neces imati problema na teh.šŸ‘

Prije nego li se odlučite za Barracuda exhaust iz Njemačke malo pročitajte review. NeÅ”to ne valja s tom firmom, zadnjih dvije godine neaktivni, ljudi naručili pa krivo dobili ili dobili dijelove koji ne paÅ”u, support ignorira svaki upit i tak. Ima nekoliko sličnih proizvođača, shark exhaust za koji mi se čine da su isti vlasnici. Sve mi smrdi na balkanska posla u Njemačkoj.
Storm by MIVV mi se najviŔe čini kao low budget homologirano rjeŔenje.
 
Bez neke uvrede, ali kad procitam balkanska posla, najezim se..Njemci nikad nikog nisu prevarili? Netko vam je na balkanu napravio istu stvar ili? Dajte ime, prezime, napisite review ovdje i super.

to sto je taj proizvod smece, najblaze receno, nema nikakve veze sa tim od kud je netko, taman da je iz Zagreba. A slicnih proizvoda ima na netu kolko hoces, i iz Italije..

steta da nisu kineska posla jer od tamo svaki aftermarket proizvod je odlican..
 
na novijem GSX-R 600 lik s tehničkog zaljepio naljepnicu na vilicu pa mu je propiŔala nakon par kočenja. Pa to je za trenutni otkaz i zatvaranje te stanice.
Meni je isto konj naljepio na donji dio vilice koja ulazi u stap, skino sam je cim sam doso doma. Eto koliku funkciju razmisljanja imaju u glavi
 
  • Wow
Reactions: +marek+
Kolegu je u STP Ivanec, nakon kaj je prepravil komplet original dijelove, auspuhe, nosače, doslovno ruŔil zbog drugih ručki (gripova) uz objaŔnjenje da treba slikati motor i vidi se da nije original.
 
nekad smo vozili motor iz bunta, iz guÅ”ta , bez kacige do kafane po zadnjem..... danas treba atestirati potkape ,uvesti godiÅ”nji tehnički za kacige i certificirati naljepnice pod lakom.... ja mislim da čak ni policajci i djelatnici stp-a toliko ne filozofiraju koliko ti novopečeni bikeri s tim pederskim new age motociklićima tipa mt07 ili traceri i ostala govna...... dođe mi da fakat imam kramp samo 2 put godiÅ”nje po stazi i bok.....