Atestirao spuh na motoru :)

Moj je bil evotech, i upisal sam ga s atestom najnormalnije…
Jbt, moji lokalni decki su se smijali s tog upisa nosača, a sad je drž/nedaj s nabavkom originalnih nosača da bi mogli regat 🤣
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Ovo pišem po tko zna koji put ali opet ću.

Sami nosać tablice ne podliježe nikakvim homologacijama pa tako isti ne treba atestirati, ono što je potrebno za nosač je određeni kut pod kojim mora biti i mora imati osvjetljenje kao i katadiopter. Ako je u slučaju led osvjetljenje za tablicu onda mora imati e oznaku (imam i ja baracudu nosac i osvjetljenje), a naknadno uzmete katadiopter koji mozete zašarafiti na komad lima i taj komad možete zašarafit na dnu tablice.

Nosač se ne smije moći micati rukom bez alata!


Upisao sam žmigavce, led osvjetljenje tablice (sve baracuda) i čak je i baracudin nosač i ta me zabava koštala 525 kuna.
 

Attachments

  • 20210610_135236.jpg
    20210610_135236.jpg
    1.3 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Pazite ovu priču, frend ode na tehnički sa Dukcem koji ima Termi otvorene topove. Ima dole na kolektoru nešto kao upisano ali na tim motorima je homologacijska pločica sa svim podacima na topovima tako da to nema nikakve veze. Uglavnom, lik otvori komp i pogleda sliku kad je motor uvezen prije 16 godina, vidi da je sve isto i veli mu da nema nikakvih problema jer je kao takav homologiran. I sad ok, tehnički je riješen ali nije mi jasan pristup jer sutra će se s takvim motorom voziti po cesti, drotovi će imati akciju i odfurat ga na mobilno mjerenje koje će naravno pokazati puno više decibela. I kaj onda? Šamaranje između MUPa i tehničkog?
 
Pazite ovu priču, frend ode na tehnički sa Dukcem koji ima Termi otvorene topove. Ima dole na kolektoru nešto kao upisano ali na tim motorima je homologacijska pločica sa svim podacima na topovima tako da to nema nikakve veze. Uglavnom, lik otvori komp i pogleda sliku kad je motor uvezen prije 16 godina, vidi da je sve isto i veli mu da nema nikakvih problema jer je kao takav homologiran. I sad ok, tehnički je riješen ali nije mi jasan pristup jer sutra će se s takvim motorom voziti po cesti, drotovi će imati akciju i odfurat ga na mobilno mjerenje koje će naravno pokazati puno više decibela. I kaj onda? Šamaranje između MUPa i tehničkog?
Mate. Mislim da će MUP šamarati tvog prijatelja ako je prebučan. To što nitko nije prigovarao do sada da je prebučan to MUPu ništa ne znači. Ako je netko opljačkao trafiku 16 puta a da ga nisu čopili to ne znači da to može stalno raditi.
 
Pazite ovu priču, frend ode na tehnički sa Dukcem koji ima Termi otvorene topove. Ima dole na kolektoru nešto kao upisano ali na tim motorima je homologacijska pločica sa svim podacima na topovima tako da to nema nikakve veze. Uglavnom, lik otvori komp i pogleda sliku kad je motor uvezen prije 16 godina, vidi da je sve isto i veli mu da nema nikakvih problema jer je kao takav homologiran. I sad ok, tehnički je riješen ali nije mi jasan pristup jer sutra će se s takvim motorom voziti po cesti, drotovi će imati akciju i odfurat ga na mobilno mjerenje koje će naravno pokazati puno više decibela. I kaj onda? Šamaranje između MUPa i tehničkog?
Slicna stvar je recimo sa suv terencima i bull bar stangama... Mozes dalje regati bez atesta ako si na slikama prijasnjih registracija to vec imao na vozilu


Jbga kao sto i yugo prode ekotest prema kriterijima za to vozilo
 
Mate. Mislim da će MUP šamarati tvog prijatelja ako je prebučan. To što nitko nije prigovarao do sada da je prebučan to MUPu ništa ne znači. Ako je netko opljačkao trafiku 16 puta a da ga nisu čopili to ne znači da to može stalno raditi.
Slažem se, zato sam i napisao. Ono što mi nije jasno, kad do te situacije dode, zašto tehnicki pregled nije kriv što ga je pustio kad evidentno nije u zakonskom rasponu decibela? Prošle godine mi je frend u jednoj STP rekao da imaju desetak prijava za auspuhe na motorima koje su pustili. Ni to mi nije jasno, čijih prijava? Pretpostavljam od MUPa jer koga drugog briga za to...
 
Slažem se, zato sam i napisao. Ono što mi nije jasno, kad do te situacije dode, zašto tehnicki pregled nije kriv što ga je pustio kad evidentno nije u zakonskom rasponu decibela? Prošle godine mi je frend u jednoj STP rekao da imaju desetak prijava za auspuhe na motorima koje su pustili. Ni to mi nije jasno, čijih prijava? Pretpostavljam od MUPa jer koga drugog briga za to...
MUP i HAK nadziru rad djelatnika STPa. Tijkkom nadzora pregledavaju se vjerojatno i fotografije s tehničkog pregleda a kamere su uglavnom usmjerene tako da se vidi nosač tablice i ispuh. Prije se možda, dok nije bilo kamera, možda i moglo zažmiriti a danas je to "lutrija" koja može rezultirati čak i otkazom. Nova vremena i nove tehnologije (npr. kamere za mjerenje brzine) nisu uvijek svima korisne.
 
Znaci te prijave proizlaze iz kontrole rada djelatnika od strane MUPa. Moze li HAK isto tako podnijeti prijavu? Bar je to sad jasnije. Prvo pitanje jos uvijek nije, ne vidim bas nikakvu logiku. Premda trazim u nasim institucijama tako da...😄
 
Znaci te prijave proizlaze iz kontrole rada djelatnika od strane MUPa. Moze li HAK isto tako podnijeti prijavu? Bar je to sad jasnije. Prvo pitanje jos uvijek nije, ne vidim bas nikakvu logiku. Premda trazim u nasim institucijama tako da...😄
Logika je surova ali vrlo jednostavna. Prigušivači i cijeli ispušni sustavi trebaju biti originalni ili homologirani (dokazano tipno ispitani) za konkretan motor na kojem se nalaze. Ostalo je bilo tolerirano no očito je tolerirano sve manje. Radnici u STPima ne žele biti sankcionirani i stišču sve više. Njihov posao nije da moraju prepoznati sve izmjene na vozilima nego je zakonska obveza vlasnika vozila ds preinake obavi korektno. Radnici STPa nisu odgovorni za ispuhe koii su se provlačili u vremenima kada nije bilo kamera i kada se to nije "gledalo" isto kao što ni prometni policajci nisu odgovorni zs svako vozilo koje nedozvoljenom brzinom prođe pokraj njih. Mjerenje buke još nije obvezujući dio tehničkog pregleda i mislim da i ova sitvacija kada nas je večina,
zadnjih par godina, montirala prihvatljive ispuhe nije lomljena preko koljena. Pogledaj Youtube filmiće kontrole motociklističkih auspuha u Njemačkoj i vidjet ćeš da je ovo kod nas meko- puzajuća legalizacija koju se u modrrna vremena ne može zaobići. Htjeli smo EU eto nam je a ovo s prigušivačima najviše možemo zahvaliti majstorims koji u 3 ujutro vrte u crveno mozore sa šuplim cijevima po gradu.
 
  • Like
Reactions: Nino777
S ovim si sve odgovorio.
Ali kada postoji sumnja u preveliku buku onda je treba mjeriti ili drugim riječima kada dođe velemajstor na tehnički a lijen je staviti đb kiler kao minimum poštovanja prema onims kojima je došao na pregled onda eto ti vraga.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Je li ti bio atestiran nosac?
Nisam atestirao, tek dovezao motor iz SLO, tamo je bio uredno regan sa time. Cudno mi je da neko pise da se drugi nosac netreba atestirati, a mene readi toga srusili. Naime poslje sam kontaktirao Evotech sa upitom da mi posalju e-broj za taj nosac koji je bas za moj motor, i lik mi kaze da ih to jos nitko nije trazio.
Nosac ima zmigavce, led svjetlo i neda se savijati, samo je manji od originala. Ocito to na nekim stanicama prolazi ali u eurohercu ne.
 
Ja sam dosad "ubrao" da MUP i CVH usko surađuju, MUP tlači CVH a CVH onda stanice za tehnički pregled. Ako STP ne radi posao kako treba, CVH ih stišće, a moguće u iznimnim slučajevima da i ukine licencu za tehnički pregled vozila. Kod mene prije par godina STP nije radila dva mjeseca jer ih CVH nagazio.
 
Ali kada postoji sumnja u preveliku buku onda je treba mjeriti ili drugim riječima kada dođe velemajstor na tehnički a lijen je staviti đb kiler kao minimum poštovanja prema onims kojima je došao na pregled onda eto ti vraga.
Ne znam sta sve nisam izvodio na tehničkom u zadnjih 30 godina, od ljudi i kamera. Sjeti se, naše priče s onim jednim autom od prije desetak godina i valjda zadnje montirane kamere u HR. 😂 Jedino mi nije bila jasna osnova tako samouvjerenog puštanja i uvjeravanja frenda da je to sigurno kad zna da ne štim ali ako ima alibi u prvoj homologaciji i slikama, i po tome nije dužan sam napraviti test, onda ima logike.