Atestirao spuh na motoru :)

Kenja mi se vise s time stvarno trebam uzet za faken skuter auspuh ono baza model zamjena za original i kaze mi majstor da se i to mora upisati jebo ih ja vise...
Auspuh 700kn upis 300
 
da mi je vidjet i snimit to ispitivanje na poligonu, pa mogu u penziju..
Po meni bi to ispitivanje na pisti-poligonu sta vec trebali napravit samo jednom za neki motor i dimenziju gume i stavit u bazu podataka. Npr za moj suzuki gsx-r 1000 2006.god i gumu dimenzije 190/55-17 i poslje naplacivat samo upis jer se vec provjerilo i ima u bazi. Ako misle svaki put to radit onda je to strasno. Mslm nece nitko to ni radit najvjerojatnije ali olaksalo bi se tako svima i mogli bi na taj nacin ispostovat propise i upisivat dodatne dimenzije te biti regularni 100%.
 
Uff... idem skinut zadnje kolo i do bimbe da promjeni gumu pa na tehnički dok još nije toliko vruće. U originalu na kraju.
 
Bome oznojio se neka jos nije 30. Ocistio i preketio brusnim malo osovinicu. Pregledao malo, sve je ok.
Sad pricekat 9h kad otvaraju trgovine.
Tehnicki radi od 7h, najbolje bi bilo odma u 7h ovako ljeti.
 

Attachments

  • 6F82B236-9EFC-4F77-AB3C-346F814CF5C0.jpeg
    6F82B236-9EFC-4F77-AB3C-346F814CF5C0.jpeg
    2.2 MB · Views: 0
Jesu li ovo sa atestima neke Eu norme ili neko hrvatsko ludilo? Meni u uk nema toga, MOT pregleda kocnice , svjetla, gumu da ima minimum 1mm saru I vozI. 20 funti u totalu. Ne zanima ga nosac tablice, ni auspuh, niti gleda dimenziju gume.
 
Jesu li ovo sa atestima neke Eu norme ili neko hrvatsko ludilo? Meni u uk nema toga, MOT pregleda kocnice , svjetla, gumu da ima minimum 1mm saru I vozI. 20 funti u totalu. Ne zanima ga nosac tablice, ni auspuh, niti gleda dimenziju gume.

Na jednoj od fejsbuk stranica za isti motor koji vozim zale se ljudi na strogocu MOT pregleda, covjek je morao staviti drugi lanac jer su na glavnom linku bili mrvicu jace stegnuti pinovi. Ocito ovisi od mjesta do mjesta.
 
Na jednoj od fejsbuk stranica za isti motor koji vozim zale se ljudi na strogocu MOT pregleda, covjek je morao staviti drugi lanac jer su na glavnom linku bili mrvicu jace stegnuti pinovi. Ocito ovisi od mjesta do mjesta.
Neznam nisam cudo, vec godinama radim mot za auto I motor I nikad takvih iskustava. Ako je sto na limitu , kazu I upozore za sljedecu godinu tako da imas citavu godinu to sredit, a ako je u crvenom, punude da ti oni srede ili mozes sam pa ponovo mot.
ali uglavnom jako jednostavno.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
jel tko na gsxr 1000 k7-k8 upisa auspuh al da je na jednu stranu, inace ako samo jedan onda ne moze ostat tvornicki katalizator jer na katu su izlaza na obe strane...jer vidim da po njuskalu se prodaju k7-k8 sa jednim auspuhom i kazu atestirani i par proizvođača po ebayu sam kontaktira koji prodaju auspuh na jednoj strani kazu da je legalan i sa E brojem al kazem buni me sta onda ide bez kata i kako to onda ide na atestu ako dodes bez kata a tvornicki je bio...ako moze info od onog ko se stvarno kuži u to a ne nagađanja. hvala
 
jel tko na gsxr 1000 k7-k8 upisa auspuh al da je na jednu stranu, inace ako samo jedan onda ne moze ostat tvornicki katalizator jer na katu su izlaza na obe strane...jer vidim da po njuskalu se prodaju k7-k8 sa jednim auspuhom i kazu atestirani i par proizvođača po ebayu sam kontaktira koji prodaju auspuh na jednoj strani kazu da je legalan i sa E brojem al kazem buni me sta onda ide bez kata i kako to onda ide na atestu ako dodes bez kata a tvornicki je bio...ako moze info od onog ko se stvarno kuži u to a ne nagađanja. hvala
Ne znam za ostale proizvodace, ali kod Akrapovica iskljucivo 2 topa su bila legalna. Ne mogu tvrditi 100%, ali slobodno shareaj sto ima na njuskalu, iako je njuskalo (pre)cesto u rangu ‘na plotu je pisalo ckapi’ :mrgreen:
 
jel tko na gsxr 1000 k7-k8 upisa auspuh al da je na jednu stranu, inace ako samo jedan onda ne moze ostat tvornicki katalizator jer na katu su izlaza na obe strane...jer vidim da po njuskalu se prodaju k7-k8 sa jednim auspuhom i kazu atestirani i par proizvođača po ebayu sam kontaktira koji prodaju auspuh na jednoj strani kazu da je legalan i sa E brojem al kazem buni me sta onda ide bez kata i kako to onda ide na atestu ako dodes bez kata a tvornicki je bio...ako moze info od onog ko se stvarno kuži u to a ne nagađanja. hvala
Previše kompliciraš
stavi decat cijev i top koji ima E broj za tvoj motor i odi na atest
ako te frka da nece proci posudi od nekoga i prijavi atest
99% da ces najnormalnije proci atest i upisati taj top
 
Previše kompliciraš
stavi decat cijev i top koji ima E broj za tvoj motor i odi na atest
ako te frka da nece proci posudi od nekoga i prijavi atest
99% da ces najnormalnije proci atest i upisati taj top
Meni je slikao kat.... i trazio di ide lambda sonda ...
 
Previše kompliciraš
stavi decat cijev i top koji ima E broj za tvoj motor i odi na atest
ako te frka da nece proci posudi od nekoga i prijavi atest
99% da ces najnormalnije proci atest i upisati taj top
99%? S obzirom po kolicini poziva koje dobijem oko prolaska tehnickog, rekao bi da je 100% da nece proc..
 
Pozdrav ekipa,

Vec dvije godine vracam OEM auspuh na MT07 kad je tehnicki jer mi se zgodno poklapa s servisom istoga, ali svake godine mi je zamornije nositi original auspuh do servisa s autom pa opet nazad, pa pitam ovdje, ima li smisla ici na atest akrapovica racing line (carbon) na cijem site-u stoji. "THIS PRODUCT DOES NOT MEET EMISSION COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR STREET OR HIGHWAY USE.". ( LINK ). DB killer je od prvog dana, ali nazalost kad sam ga kupovao kod istog trgovca nudio mi je dvije opcije, jasno jeftinija i skuplja. Na jeftiniju mi je dao i popust i kad sam ga pitao u cemu je razlika, ni rijeci o atestu vec o estetskoj naravi istoga...Prvih nekoliko godina nisam imao problema, sve do 2019" kada su pocela pitanja oko atesta. tnx