Atestirao spuh na motoru :)

Pošto sam nedavno prošao kalvariju atestiranja slip on-a, a za koji sam trebao atestirati nosač tablice, trebala je dokumentacija, vaganje punog motora na priznatoj vagi, i mjerenje diskova, hoda ovjesa, itd, its.
 
Ako je motor kupljen vani, uvežen u RH i napravljena je homologacija pri uvozu sa Lightech nosačem tablice.
Dal me imaju pravo zajebavati za taj nosač (da nije oem) ?
 
Kakva je procedura sta se tice homologacije auspuha kod nedostatka katalizatora? Na tehnicki dolazim s vec sklopljenim auspuhom da li ja mogu
samo rec da je katalizator unutra ili ? Uzimam novi a vidim da je cijena katalizatora 40 posto cijene auspuha s granom pa pokusavam to izbjec :)
Da li je netko imao iskustva s atestom bez katalizatora?
 
Imao iskustva, U ST ako se ovo odnosi na tvoj slucaj
Atest auspuha s db killerom i svim papirima, sve poslikano, poslano u CVH, na slikama uoceno da su promjenjene grane, nema exup ventila itd
Vracene orginal grane, opet sve poslikano i atestirano.
 
Danas dosli sa kupljenim motorom iz Njemacke.
Gle ti koja je to tablica, da CVH to vidi, odmah bi isle svima ovakve.
Na ovakvoj mozes upisati sve ateste na motoru, ni ne treba ti prometna 🤣
 

Attachments

  • 20220602_121123.jpg
    20220602_121123.jpg
    2 MB · Views: 0
  • Haha
Reactions: cadjo and pikacu79
Kakva je procedura sta se tice homologacije auspuha kod nedostatka katalizatora? Na tehnicki dolazim s vec sklopljenim auspuhom da li ja mogu
samo rec da je katalizator unutra ili ? Uzimam novi a vidim da je cijena katalizatora 40 posto cijene auspuha s granom pa pokusavam to izbjec :)
Da li je netko imao iskustva s atestom bez katalizatora?
Treba imati papir odnosno atest od proizvođača auspuha na kojem piše da je taj auspuh napravljen isključivo za taj model motora na koji je montiran, s tim doći tamo i to je to bar sam ja tako prošao (iako imam i katalizator samo s njim dođe i posebni atest samo za njega ali za to me nisu pitali ništa, niti dal imam katalizator niti je provjeravano na bilo koji način dal je ugrađen). Koliko sam dobio info ne radi se eko test na motorima za sad a na atestu od spuha piše da s katalizatorom(koji se posebno ugradi) zadovoljava euro 5 normu. Po slika se motor u kopira taj tvornički atest od auspuha i to se šalje u cvh.
 
  • Like
Reactions: zadro_st
Nazalost i ja sam se upetljao u ove idiotarije.
Djelatnik STP ni je rekao da je imao ogromnih problemA (ogromnih), zbog mojeg motocikla.

Imam akrapovica. I tablica nosac delanac (kojeg sam u medjuvremenu prepravio).
Na to, mi je ukazao fotku iz 2012, crno bijelu. Navodno moj trenutni tuono sa originalnim topom, nosacem i china retrovizori (sada imam original retrovizore, pa bi i to mogao biti problem).

Fotka je super kvalitetna, i bas je referenca da je to moje vozilo.....al dobro.

Rekao, ok. Idem uraditi atest ispuha.
Posto, prijasnji vlasnik mi je dao nekakav Akrapovic dokument, koji potvrdjuje da je to za tuono ok.

Prvo se sam se informirao kod strucnjaka CVH, da li je taj dokument OK? Da bzveze ne pristupam atestu, ako je vec sami dokument nevaljan.
Kaze djelatnik "It's OK buraz".
Super, namignemo si.

U medjuvremenu sam pristupio atestu i dobio odbijenicu na mail od Stozer CVH.
"Dokumentacija nije potpuna. Ispuh nije adekvatan za taj model vozila...."

I tako....mislim da bum ga odjavio, jer sam u guzvi s obvezama i nikako se uhvatiti u kostac sa ovakvim pizdarijama.
 
Poklapaju li se E brojevi na auspuhu i na tom dokumentu?
Auspuh mora bit baš za taj model/godinu tuona, ne može bit od starijeg ili novijeg modela, pisali su ljudi gore u prijašnjim postovima o tome.
 
Poklapaju li se E brojevi na auspuhu i na tom dokumentu?
Auspuh mora bit baš za taj model/godinu tuona, ne može bit od starijeg ili novijeg modela, pisali su ljudi gore u prijašnjim postovima o tome.

Da, poklapa se. I navedeno za tuono.
Oznaka homologacije i tipa vozila ''ell 0093'', to bi mogao biti slučaj spoticanja u ovoj epohalnoj borbi.
Pošto u prometnoj, na oznaci ''D2'' tip homolagice, imam prazno polje. možda to?
 
Najnovija situacija sa vrlim CVH...

Prije četiri godine smo kupili novog X-Maxa 300, i u salonu je ugrađen tvornički kratki nosač tablice, Yamahina dodatna oprema, i kao takav je motor registriran prvi put, kao i prethodnih godina, bez ikakvih problema.


Novi vlasnik ne može proći tehnički, već ga šalju na atest.

Kontaktiram CVH, tvrde da je motor homologiran s tvorničkim nosačem, i da bilo kakava promjena podliježe atestu, bez obzira što je od prvog dana takav i što se radi o tvorničkoj opremi.

Jebeno.
 
to su i meni napravili nakon 6 godina

prvi tehnički/registracija je bio s originalnim nosačem i žmigavcima i 6 godina je sve bilo u redu da bi mi sedmu rekli da ne može jer ne može

a nosač i led žmigavci jamahini ugrađeni u jamahinom servisu

vratio original stero ih u pičku materinu i vozi dalje možeš se žalit upravi vodovoda
 
  • Like
Reactions: lowrider123
Najnovija situacija sa vrlim CVH...

Kontaktiram CVH, tvrde da je motor homologiran s tvorničkim nosačem, i da bilo kakava promjena podliježe atestu, bez obzira što je od prvog dana takav i što se radi o tvorničkoj opremi.

Jebeno.

Nista cudno za dodatnu opremu.
Glupo al nista cudno.

Covjek kupio novi automobil s tvornickim "bul barom".
Znaci nije dodatna oprema nego je takav model automobila po katalogu proizveden.

Dodje na tehnicki i kazu mu da nemoze proci bez atesta.
Homologacijski papir nema jer to nije dodatna oprem za taj auto nego tvornicka serijska varijanta.
... i onda sarafljenje i skidanje tvornicke serijske opreme :mrgreen:

Plati (atest) pa se rugaj. :ROFLMAO: