Auspuh i registracija

ZoltanBB

Active member
Ove godine bih ugradjivao zamjenske auspuhe bez katalizatora.
Iako nemam namjeru voziti otvorene auspuhe, par pitanja:

Kakva je trenutacna situacija s aftermarket auspusima prilikom registracije?
Da li je potrebna EC markica ili jos uvijek sve prolazi?

Prosle godine je momak slikao motor no nije ga niti palio niti kontrolirao: samo je provjerio brojeve motora/sasije.
 
ZoltanBB said:
Ove godine bih ugradjivao zamjenske auspuhe bez katalizatora.
Iako nemam namjeru voziti otvorene auspuhe, par pitanja:

Kakva je trenutacna situacija s aftermarket auspusima prilikom registracije?
Da li je potrebna EC markica ili jos uvijek sve prolazi?

Prosle godine je momak slikao motor no nije ga niti palio niti kontrolirao: samo je provjerio brojeve motora/sasije.

- ima par tema sl. ali ja evo "pamtim" ovu, pa ...  :mrgreen:

 http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,183333.0.html

  DA, za sada  (y) (boldano)
 
Mislim da nebi smilo biti problema prilikom reg, uostalom katalizator se nalazi u granama ako se ne varam :misli:
 
Za sve postoji Mastercard ako nisu na tehničkom za dogovor
 
A dali svi auspusi koji imaju db killere prolaze prilikom testiranja od strane policije?  :misli:
 
DamiR6 said:
A dali svi auspusi koji imaju db killere prolaze prilikom testiranja od strane policije?  :misli:
Ma imaju oni pametnija posla nego gledati killere
 
DamiR6 said:
A dali svi auspusi koji imaju db killere prolaze prilikom testiranja od strane policije?  :misli:

Netestira policija nego osobe ovlaštene za te radnje   :wink:  policija samo osigurava tvoju nazočnost na testiranju  :mrgreen:

Btw : postoji zakonom pripisani limit buke ( 95 Db ), trebaš se uklopit u tu brojku i sve ok, boli nekog briga kakav top imaš na motoru sve dok ne prelazi tu granicu  (y)


Iako, po meni je to naveća budalaština jer postoje motori koji u orginalu imaju razinu buke 100+ Db  a koje sasvim legalno kupiš, regaš i voziš.
Onda se nađe pametnjaković koji napiše bezvezni zakon i sad se ti zajebavaj po sudu i dokazuj da to tako mora bit  :?
 
KING RR said:
Netestira policija nego osobe ovlaštene za te radnje   :wink:  policija samo osigurava tvoju nazočnost na testiranju  :mrgreen:

Btw : postoji zakonom pripisani limit buke ( 95 Db ), trebaš se uklopit u tu brojku i sve ok, boli nekog briga kakav top imaš na motoru sve dok ne prelazi tu granicu   (y)


Iako, po meni je to naveća budalaština jer postoje motori koji u orginalu imaju razinu buke 100+ Db  a koje sasvim legalno kupiš, regaš i voziš.
Onda se nađe pametnjaković koji napiše bezvezni zakon i sad se ti zajebavaj po sudu i dokazuj da to tako mora bit  :?
U ovom trenutku, a koliko mi je poznato, ni jedan zakon (pa ni pravilnik) koji se tiće vozila na cestama ne spominje "propisani limit buke od ( 95 Db )".
Načelno postoje zahtjevi da se na vozilima smiju dijelovi mijenjati samo dijelovima homologiranog tipa. Da bi se ispuh smatrao homologiranim (tipno odobrenim) za neki motocikl tada zamjenski ispuh (isto se odnosi i na usis) ne smije umanjiti propisana ekološka svojstva (emisija ispušnih plinova i buke). To se dokazuje potvrdom o homologiranosti koja mora osim navedenog tipa i varijante motocikla sadžavati i opis oznake na samim dijelovima ispuha. Kada je o buci riječ onda je to granica buke u gibanju koja za motocikle ne smije prelaziti 80 dB(A). Ista je granica i za kamione, dok se automobilima za granicu uzima 78 db(A), što je radi logaritamske skale daleko manje od 80 db(A), tako da se s takvom (kamionskom) granicom motociklistima izašlo u susret.
 
Pec said:
U ovom trenutku, a koliko mi je poznato, ni jedan zakon (pa ni pravilnik) koji se tiće vozila na cestama ne spominje "propisani limit buke od ( 95 Db )".
Načelno postoje zahtjevi da se na vozilima smiju dijelovi mijenjati samo dijelovima homologiranog tipa. Da bi se ispuh smatrao homologiranim (tipno odobrenim) za neki motocikl tada zamjenski ispuh (isto se odnosi i na usis) ne smije umanjiti propisana ekološka svojstva (emisija ispušnih plinova i buke). To se dokazuje potvrdom o homologiranosti koja mora osim navedenog tipa i varijante motocikla sadžavati i opis oznake na samim dijelovima ispuha. Kada je o buci riječ onda je to granica buke u gibanju koja za motocikle ne smije prelaziti 80 dB(A). Ista je granica i za kamione, dok se automobilima za granicu uzima 78 db(A), što je radi logaritamske skale daleko manje od 80 db(A), tako da se s takvom (kamionskom) granicom motociklistima izašlo u susret.

Tako je to u EU, ali u HR jedino sto gledaju i mjere je buka dok motor stoji i na okretajima 50% nizim od onih gdje se razvija najveca snaga. Tolerancija je 3db.
Kad tad ce biti obavezno imat i homologirani spuh kao i u EU.
Dakle, u povlastenom smo polozaju za sad  :mrgreen:
 
ZoltanBB said:
Ove godine bih ugradjivao zamjenske auspuhe bez katalizatora.
Iako nemam namjeru voziti otvorene auspuhe, par pitanja:

Kakva je trenutacna situacija s aftermarket auspusima prilikom registracije?
Da li je potrebna EC markica ili jos uvijek sve prolazi?

Prosle godine je momak slikao motor no nije ga niti palio niti kontrolirao: samo je provjerio brojeve motora/sasije.

Imam Termignonijeve topove na motoru (homologirani sa db-killerima - imaju ugraviranu oznaku na sebi). Sa njima sam do sada bio na tehn. pregledu dva puta (stavio sam db-killere), ni jednom od ta dva puta me nitko nije nista pitao u vezi toga. Palio sam motor jednom, ali ne zbog toga, nego da upalim svjetla. Auspuhe nitko nije ni spominjao, niti su ikome bili "zanimljivi". Ovaj prvi put me nisu ni nista pitali osim provjere broja sasije i km motora (nisam ni palio motor jer je doticni rekao da ga boli glava a ako ne mogu upaliti svijetla bez da palim motor da mi vjeruje na rijec :LOL: ). Isto vrijedi i za prvu regu (nov motor) a godinu kasnije nisam pristupao tehn. pregledu (motor star godinu dana). Tako da to ti je kod nas sve povuci-potegni, nije da sam bio na nekoj STP u nekoj pripizdi**, u Puli tako i tako imamo samo dvije, tako da imaju dosta posla.

:neznam:
 
Ja svog nisam ni palio na tehničkom a buku sam mjerio i to vani onak tek da čujem kolko su glasni i uređaj je pokazal 96 db  :LOL:
 
mg749ie said:
čuvaj se murije  8)

Ne bojim se policije jer topove ionako mislim voziti s dbKillerima.

U biti, topove stavljam dijelom zbog kilaze no većinom da se riješim katalizatora i u startu riješim eventualni problem s lošim gorivom.
 
ZoltanBB said:
Ne bojim se policije jer topove ionako mislim voziti s dbKillerima.

U biti, topove stavljam dijelom zbog kilaze no većinom da se riješim katalizatora i u startu riješim eventualni problem s lošim gorivom.

I ja planiram istu stvar, zbog istog razloga.

Dok god si s bukom u granicama tolerancije prema homologacijskoj vrijednosti (ona na naljepnici), na tehničkom nebi trebalo biti nikakvih problema. Mislim da se za sad ne gleda homologiranost lonca, barem kod nas. Ipak na zapad se nebi usudio s takvih auspuhom.. možda sve prođe ok, a možda si možeš natovariti silne probleme.
Ako planiraš na istok... nema frke, još bolje bez katalizatora  :mrgreen:
 
ja sam dobio neku knjižicu homologacije, mogu im to pokazat?? :misli: :mrgreen:

a šta bez db killera bih bio u prekršaju?
 
merlin68 said:
Ja svog nisam ni palio na tehničkom a buku sam mjerio i to vani onak tek da čujem kolko su glasni i uređaj je pokazal 96 db  :LOL:

Toliko imam sa serijalom koja puse ko fen  :jesus:

Brutall said:
ja sam dobio neku knjižicu homologacije, mogu im to pokazat?? :misli: :mrgreen:

a šta bez db killera bih bio u prekršaju?

po pravilu da, jer je homologiran SA killerom
 
cRuNk said:
Toliko imam sa serijalom koja puse ko fen  :jesus:

po pravilu da, jer je homologiran SA killerom



:x :palacdolje: :palacdolje: