Auspuh i Reprogramiranje

tigone600

New member
Naime,zanima me dali je netko imao slučaj da mu motor nakon zamjene orginalnog auspuha napr. Wingsom nije dobro radio na leru?
Dali treba reprogramirati kompjuter ubrizgavanja ili nešto drugo?
Motor je Fazer 600  2004.god. :misli:
 
 
a kak radi zaletava se ili ko da če krepat  :misli:
 
moje skromno znanje kaze da treba uvijek promijeniti (ako se ima) pc ,ako se mijenja nesto na ispuhu.
sve na ispuhu, utjece na sve na usisu. mozda grijesim.
pozdrav
 
tigone600 said:
Lagano se zaletava na leru.
onda bi ga trebo otič naštelat  (y)
 
onda bi ga trebo odvest na štelanje  (y)
 
tigone600 said:
Pa tak mu je sad i vrijeme za servis pa nek se poigraju i s tim (y)
eto vidiš super  (y) kad ti se  vrati sa servisa javi dal su složili
 
Ajd nek mi sad netko od vas pojasni kako će oni to njemu naštelat na Yamahi?

A nemiran rad na leru može biti da treba napraviti sinkronizaciju usisnih tjela.
 
Sad prije nekih 1,5 sat namontirao sam Akrapovič top (slip-on) na nastavak koji je napravio Saša Sachal i APSOLUTNO SE ODUŠEVIO ! ! !

GSX radi kao sat : ler gas na 1100 rpm (kao i na originalu kad je dobro zagrijan i nedavno raspuhan)
                          odaziv na gas je iznenađujuče bolji (naravno u leru na mirovanju)
                          na uzastopnom turiranju blizu crvenog (ali ne i u crvenom) oglašava se ugudnom i nekako zdravom pucnjavom
                         
Jedva čekam prvi inajmanje pogodan slobodni dan za vožnjicu !

Momak nisam siguran ali mislim da si se zaj... s tim Vingsima , ako možes vrati ih i nadodaj za Akrape ili IXILE i garantirano češ biti oduševljen .

Moj savjet ne mečite te Vingse , ako več mijenjate i bacate novce na kozmetiku (pravi takmičari su izuzeti iz takvih spika) onda odriješite kesu i platite momački i nečete imat nikakvih problema a rezultat je neizostavno ODUŠEVLJAVAJUČI .

Naravno OPREZ ne nasjedajte na brze spike u dučanu : evo imam ko naručeno za tebe jedan ; nego se dobro informirajte kod ljudi kojima vjerujete i iza kojih ipak stoji znanje i iskustvo (ali ne komercijalno) koje dimenzije topova su najoptimalnije za vaše želje glede BUKE a da sistem funkcionira .
Načekao sam se dok nisam pronašao odgovarajuči po svim preporukama (dovoljni promjeri ulaza i izlaza(BUKA) te dužina da ne gubi puno na momentu) 
 
Nisam ih ja montirao,nego sam kupio motor sa njima,a čuo sam da je več bilo tih problema i da su
riješeni s reprogramiranjem i to baš na istom motoru.
 
Ja namjeravam staviti slip-on Akrapović, pa sam slao mail u Akrapović sa pitanjem dali treba nešto poštelavat pa mi kažu da ne treba ako je samo slip-on u pitanju. :misli: :shock:
 
Bobo1 said:
Ja namjeravam staviti slip-on Akrapović, pa sam slao mail u Akrapović sa pitanjem dali treba nešto poštelavat pa mi kažu da ne treba ako je samo slip-on u pitanju. :misli: :shock:
Zar nije bilo jednostavnije ovako: http://www.akrapovic-exhaust.com/main/faq/faq_middle.htm#3