doktor dare
Active member
Sve ideje o ovogodisnjoj turi, rasprsile su se nakon proslogodisnjeg zemljotresa. Vreme za putovanje, ustupilo je mesto vremenu za rekonstrukciju. Kako je leto prolazilo, a radovi na kuci bivali blizi kraju, trebalo je izvaditi sezonu nekim putovanjem. To je znacilo tura u septembru. Ideja da se ide na European Bike Week na Faaker see u paketu sa Alpima datirala je jos od prethodnih godina, i konacno, ove godine je dobila priliku. Idemo da se vozimo…obilaske cemo svesti na minimum. Doduse, obzirom da septembar nije bas pravo vreme za Alpe, mozda bi trebalo imati back up varijantu.
Na putovanje je poslo nas cetvoro, svi sa slicnim motorima i slicnim tempom voznje. Aleksa sa Stromom 1000, Bane sa Stromom 1000, Glodjo sa Varaderom 1000 i naravno ja sa Stromom 1000.
Do Faaker see-ja smo peglali u danu. Polazak ranom zorom, oko 5.30h iz Kraljeva. Isli smo ibarskom magistralom, kako bi izbegli jutarnju guzvu u Beogradu na Gazeli. Sa Aleksom smo se nasli na prvoj naplatnoj rampi.
Autoputem do Jesenica u Sloveniji, pa dalje prema Kranjskoj gori kako bi u Austriju usli preko prevoja Korensko sedlo. Pred sam uspon Bane primecuje da mu motor ne vuce na visim obrtajima, ali vec zna sta je u pitanju. Posto mu rezervoar ima jedno malo ostecenje, sa unutrasnje strane rdja i skuplja talog na sito od pumpe za gorivo. Potrebna je intervencija od jedno pola sata, ali odlucuje da idemo do kampa pa ce tamo da to sredjuje.
Vec odavde krecu kolone motora koji idu gde i mi, na Faaker see. Na samom ulasku u krug oko jezera, koji je za ovu priliku jednosmeran, nailazimo na zagusenje koje traje sve vreme boravka. Krecemo se u koloni, pomeramo se za duzinu motora. Potrebno je sigurno pola sata za nekoliko kilometara. Ne mogu ni da zamislim sta bi bilo da je Banetu u ovoj guzvi stao motor.
Dolazimo do dela gde su kampovi, ali ispred svakog stoji tabla „full“. Znam da postoje i nezvanicna mesta za kampovanje. Lagano se krecemo i u trenutku vidim jedan od tih nezvanicnih kampova. Parkiramo motore i odlazimo da vidimo da li ima mesta. Jedva nalazimo mesta za dva satora i brzo se odlucujemo. To ce se ispostaviti kao dobra odluka. Zauzeli smo neka od poslednjih mesta, a i kamp je na odlicnom mestu. To znaci da je u blizini desavanja, kao i u blizini kampa „Arneitz“, gde se nalazi market, pa je moguce piti jeftino pivo.
U kampu je Bane rasturio motor, ocistio sito i izvadio povecu kolicinu rdje. Posle smo "postavili" klopu na motor...
Na putovanje je poslo nas cetvoro, svi sa slicnim motorima i slicnim tempom voznje. Aleksa sa Stromom 1000, Bane sa Stromom 1000, Glodjo sa Varaderom 1000 i naravno ja sa Stromom 1000.
Do Faaker see-ja smo peglali u danu. Polazak ranom zorom, oko 5.30h iz Kraljeva. Isli smo ibarskom magistralom, kako bi izbegli jutarnju guzvu u Beogradu na Gazeli. Sa Aleksom smo se nasli na prvoj naplatnoj rampi.
Autoputem do Jesenica u Sloveniji, pa dalje prema Kranjskoj gori kako bi u Austriju usli preko prevoja Korensko sedlo. Pred sam uspon Bane primecuje da mu motor ne vuce na visim obrtajima, ali vec zna sta je u pitanju. Posto mu rezervoar ima jedno malo ostecenje, sa unutrasnje strane rdja i skuplja talog na sito od pumpe za gorivo. Potrebna je intervencija od jedno pola sata, ali odlucuje da idemo do kampa pa ce tamo da to sredjuje.
Vec odavde krecu kolone motora koji idu gde i mi, na Faaker see. Na samom ulasku u krug oko jezera, koji je za ovu priliku jednosmeran, nailazimo na zagusenje koje traje sve vreme boravka. Krecemo se u koloni, pomeramo se za duzinu motora. Potrebno je sigurno pola sata za nekoliko kilometara. Ne mogu ni da zamislim sta bi bilo da je Banetu u ovoj guzvi stao motor.
Dolazimo do dela gde su kampovi, ali ispred svakog stoji tabla „full“. Znam da postoje i nezvanicna mesta za kampovanje. Lagano se krecemo i u trenutku vidim jedan od tih nezvanicnih kampova. Parkiramo motore i odlazimo da vidimo da li ima mesta. Jedva nalazimo mesta za dva satora i brzo se odlucujemo. To ce se ispostaviti kao dobra odluka. Zauzeli smo neka od poslednjih mesta, a i kamp je na odlicnom mestu. To znaci da je u blizini desavanja, kao i u blizini kampa „Arneitz“, gde se nalazi market, pa je moguce piti jeftino pivo.
U kampu je Bane rasturio motor, ocistio sito i izvadio povecu kolicinu rdje. Posle smo "postavili" klopu na motor...