Bandit 600,650,1200,1250

Jel normalno da bandit ima baš užasnu suspenziju? Imam 2009 650S,vec godinu dana ga imam i poceo sam polako razmisljat o Vfr800 ili tdm900 jer mi je motor em neudoban za moju visinu za duge relacije i svaka nepravilnost na cesti se osjeti i neugodan za vozit je užasno zbog toga. Probao sam najmanji i najveci preload na vilici prednjoj(od 1 do 7),a na šoku mi stoji na 4(tvornički je 3), i damping sam stavio tvornički,imam 190 i 85kg vozim 2.6 prednju 2.8 straznju gumu. Jel ima neko nekakvih ideja a da nije ulaganje od 5000 kn?

Ovjes na Banditu jest malo lelujav, ali se svejedno taj motor na cesti moze voziti kao RR. Ovjes i kocnice su kriticno slabe na pisti (provjereno). Preporucam ti zavrnuti preload na prednjoj vilici i straznjem amortizeru za +2 u odnosu na tvornicku postavku, te postaviti straznji amortizer na hard postavku. Vjerujem da si u 75 tis.km bar jednom promijenio ulje u prednjim vilicama. Takodjer, tlak u gumama ti nije dobar. Za Bandita ti je idealno 2,4 naprijed i 2,6 iza za solo voznju. Nize od toga motor tesko skrece. Govorimo o hladnom tlaku. Ciljani topli je 2,5 naprijed i oko 2,75 straga. Da se jos vratimo na tvoj problem, Bandit dakle nije toliko neupravljivo mekan na cesti cak i ako se vozis u ostrom ritmu 180+ sa koljenima po asfaltu.
 
Ovjes na Banditu jest malo lelujav, ali se svejedno taj motor na cesti moze voziti kao RR. Ovjes i kocnice su kriticno slabe na pisti (provjereno). Preporucam ti zavrnuti preload na prednjoj vilici i straznjem amortizeru za +2 u odnosu na tvornicku postavku, te postaviti straznji amortizer na hard postavku. Vjerujem da si u 75 tis.km bar jednom promijenio ulje u prednjim vilicama. Takodjer, tlak u gumama ti nije dobar. Za Bandita ti je idealno 2,4 naprijed i 2,6 iza za solo voznju. Nize od toga motor tesko skrece. Govorimo o hladnom tlaku. Ciljani topli je 2,5 naprijed i oko 2,75 straga. Da se jos vratimo na tvoj problem, Bandit dakle nije toliko neupravljivo mekan na cesti cak i ako se vozis u ostrom ritmu 180+ sa koljenima po asfaltu.
Ok,hvala probat cu. Ulje u vilicama je promijenjeno prije 5000 km, motor ima 42500
 
Ok,hvala probat cu. Ulje u vilicama je promijenjeno prije 5000 km, motor ima 42500

Vjerujem da dijelom imas problem sa tlakom prednje gume jer 2,6 bara na hladno ti stvara nervozu pod prstima i imas previse povratne informacije sa podloge, te zagrijavanjem na topli tlak riskiras pad zbog gubitka gripa.
Sto se tice postavki ovjesa, u slucaju da ti preload radi krivo to ces vidjeti na "listanju" ripni straznje gume ali se moras provozati u zestokom ritmu (jako otvaranje iz nagiba) da se guma pocne jace trositi.
Znaci, govorim ti iz velikog iskustva sa Banditom, a ne teoriju sa neta.
 
  • Like
Reactions: cvancek
Vjerujem da dijelom imas problem sa tlakom prednje gume jer 2,6 bara na hladno ti stvara nervozu pod prstima i imas previse povratne informacije sa podloge, te zagrijavanjem na topli tlak riskiras pad zbog gubitka gripa.
Sto se tice postavki ovjesa, u slucaju da ti preload radi krivo to ces vidjeti na "listanju" ripni straznje gume ali se moras provozati u zestokom ritmu (jako otvaranje iz nagiba) da se guma pocne jace trositi.
Znaci, govorim ti iz velikog iskustva sa Banditom, a ne teoriju sa neta.
Ok,promijenio sam tlak u gumama,stavio +2 na preload naprijed i iza,i dodao 1/8 rebound iza i puno je bolje,i bolje se ponaša kad je nagnut jako.Hvala na savjetu 💪
 
Novo ulje i progresivne opruge? Bandit je generalno "tezak" motor koji upije cudo toga od ceste i opcenito ne umara vozaca bas radi toga.
 
Pozdrav Ekipa, jel može netko prepoznat od kojeg su motora ova klišta?
Pretpostavljam od GSX650.
Pitam jer bi mi trebao service manual da mogu naći kataloške brojeve dijelova.
Thnx.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2020-09-12 at 15.53.11 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2020-09-12 at 15.53.11 (2).jpeg
    140.5 KB · Views: 90
  • Mozda fa158hh.jpeg
    Mozda fa158hh.jpeg
    233.7 KB · Views: 134
Pozdrav Ekipa, jel može netko prepoznat od kojeg su motora ova klišta?
Pretpostavljam od GSX650.
Pitam jer bi mi trebao service manual da mogu naći kataloške brojeve dijelova.
Thnx.

To su prednja klijesta od svih godista Bandita (GSF / GSX-F) 650 i 1250, a plocice su FA158.
Reparacijski kit (gumice kliješta) je TourMax.jp BCF-318
 
  • Like
Reactions: ToWaRR
Hvala na brzom odgovoru, još bi samo htijeo pitat koja je razlika u pločicama FA158 i EPFA158 jer obe iskaču kada tražim.
I zadnje pitanje dali znaš koji ide vida za odzračivanje, sisa, bleed nipple il kako to ko več zove :)
 
FA i EPFA je EBC-ova nomenklatura kocionih plocica. Jedne i duge su HH - double sintered, a EB su level up ili Extreme Performance. Moguce za jace trose diskove. Osobno koristim FA-HH, bolje grizu od originalnih organskih, a ne jedu diskove, bar ne vidljivo.

Za bleed niple i druge dijelove konzultiraj
 
  • Like
Reactions: ToWaRR
Moze jedno pitanje za forumase
Vozio sam gsx-a 1250 fa, motor me generalno odusevio, s obzirom da sam ranije vozio malog Stroma jedino sta me je “neugodno” iznenadilo je tesko spustanje u zavoje, jednostavno motor se jako tesko spustao u nagibe i u odnosu na Stroma nekako nezgrapno i tesko, treba doslovno upravljac zakretati u smjeru zavoja.... s obzirom da motor ima jako malo kilometara jedino sta mi je palo na pamet je da je do guma (kako je vozen jako malo gume su stare 7 god) ili tlak u gumama
Takoder me zanima vase misljenje koliko po vama vrijedi gsx 1250fa 2012g sa 7000km
 
Moze jedno pitanje za forumase
Vozio sam gsx-a 1250 fa, motor me generalno odusevio, s obzirom da sam ranije vozio malog Stroma jedino sta me je “neugodno” iznenadilo je tesko spustanje u zavoje, jednostavno motor se jako tesko spustao u nagibe i u odnosu na Stroma nekako nezgrapno i tesko, treba doslovno upravljac zakretati u smjeru zavoja.... s obzirom da motor ima jako malo kilometara jedino sta mi je palo na pamet je da je do guma (kako je vozen jako malo gume su stare 7 god) ili tlak u gumama
Takoder me zanima vase misljenje koliko po vama vrijedi gsx 1250fa 2012g sa 7000km

Konkretno, ja sa Banditom oderem 3 seta slajdera na koljenima u sezoni , tako da tesko spustanje u nagib ne stoji. Do guma je (nizak tlak ili potrošene u kocku).
 
Konkretno, ja sa Banditom oderem 3 seta slajdera na koljenima u sezoni , tako da tesko spustanje u nagib ne stoji. Do guma je (nizak tlak ili potrošene u kocku).

pretpostavio sam, samo je bila noc i kratka voznja,pa nisam stigao pogledat tlak ni gume
Sta ti se cini cca vrijednost navedenog motora
 
pretpostavio sam, samo je bila noc i kratka voznja,pa nisam stigao pogledat tlak ni gume
Sta ti se cini cca vrijednost navedenog motora

Tesko je reci. To je potpuno nov motor. Da ga prodajem trazio bih 5500 eur. Kao kupac bih nudio 4000 eur.
 
s obzirom da je tema prilicno mrtva da se ja malo pohvalim sa novom bebom...
Zasada sam prezadovoljan motorom i vise od ocekivanoga....
 

Attachments

  • B0F05AE1-9485-437D-AB40-4A2C9C974974.jpeg
    B0F05AE1-9485-437D-AB40-4A2C9C974974.jpeg
    43.4 KB · Views: 103
  • Like
Reactions: sacs-in-line four