Bandit 600,650,1200,1250

Čestitam!

To je taj 2012. sa 7000 km? Ako nije tajna, kolika je na kraju bila cijena?
 
Čestitam!

To je taj 2012. sa 7000 km? Ako nije tajna, kolika je na kraju bila cijena?

Je na kraju je zo taj mozor, prva reg. 09mj. 2013, o cijeni ne bi ovde ali vise od napisane svakako. Sa motorom sam bas jako zadovoljan, tocno to sta sam trazio u ovom trenutku
Jedino sta cu skoro morat mjenjat gume pa gledam sta da namontiram
 
Da li netko ima iskustva sa instalacijom turba na gsf 1200? Ne nužno osobno, netko možda od ekipe koja se upustila u to? Ima li negdje gotovih kitova za naručiti?
Koliko sam vidio ima neka firma, mislim iz Finske, kompletan kit sa uputama ali je cijena oko 3500 USD pa ako ima nešto povoljnije a da nije u potpunosti DIY
 
Bandit 1250, nakon rada u mjestu, prvo paljenje, prolio skoro decilitar vode na višak ispod mašine. Ventilator radi, čini se da termostat otvara. Nakon vožnje to neće napravit, samo kad se upali pa u mjestu radi duže vremena.
Malo se teže snalazim na forumu, dugo nisam bio, pa možda sam već postavio pitanje negdje.
Molim odgovor ili savjet
 
Bandit 1250, nakon rada u mjestu, prvo paljenje, prolio skoro decilitar vode na višak ispod mašine. Ventilator radi, čini se da termostat otvara. Nakon vožnje to neće napravit, samo kad se upali pa u mjestu radi duže vremena.
Malo se teže snalazim na forumu, dugo nisam bio, pa možda sam već postavio pitanje negdje.
Molim odgovor ili savjet

Ako je antifriz naliven do oznake F (full) ili preko, to je poprilicno normalna pojava.
Kad je hladan, natoci ga do L oznake na ekspanzionoj posudi. Kad se zgrije doci ce do F i nece bacati na uberlauf. Isto i kod mene.
 
Ventilator na Banditu 1250 mislim da se pali na 105 stupnjeva, ako imaš antifriz u mašini trebalo bi biti sve ok, ali ako imaš vodu onda se stvara para i diže pritisak, izaći će voda gdje joj je najlakše. Prvo provjeri savjet iz gornjeg posta.
 
Ako je antifriz naliven do oznake F (full) ili preko, to je poprilicno normalna pojava.
Kad je hladan, natoci ga do L oznake na ekspanzionoj posudi. Kad se zgrije doci ce do F i nece bacati na uberlauf. Isto i kod mene.
Antifriz nije mijenjan niti je išta nadolivano već dvi godine. Jednom je isto napravio u jednom defileu ne sjećm se gdje. Ali samo desetak kapi i to prije dvi godine. Jučer je upaljen nakon dva miseca i prolio dosta dolje na iber. Prvo sam pomislio da termostat nije otvorio na vrijeme pa je digao nivo vode jer je u trenutku orvaranja termostata već voda bila doboljno vrela a onda ventilator to nemože odmah brzo ohladit. Danas ću sve to ponovno odradit i vidit da li opet isto radi
 
Na GSX 1250 FA, nakon tako nekakve duže pauze od mjesec dana sam znao upaliti motor i ostaviti ga da radi i po sat vremena, nikad nisam vidio da nešto curi.

Ne vjerujem da pomažem, ali eto, čisto informativno.
 
Na GSX 1250 FA, nakon tako nekakve duže pauze od mjesec dana sam znao upaliti motor i ostaviti ga da radi i po sat vremena, nikad nisam vidio da nešto curi.

Ne vjerujem da pomažem, ali eto, čisto informativno.
Danas radio u mjestu 20 minuta i sve uredno. A za ono prije dva dana sam ja kriv najvjerovatnije. Radio pet šest minuta, onda sam ga odvrtio u mjestu pet šest puta na pun gas ( iako to memam običaj gotovo nikad) a da nije još otvorio termostat niti je upalio ventilator, naravno pumpa vode vrti brže, termostat nije otvoren, diže se naglo temperatura i on je samo prolio vodu vani. Evo dva dana sve uredno. Ali da bi otklonio svaku sumnjunu u termostat, u noveme naručen novi, a onda i antifri, svakako je vrijeme za zamjenu
 
Da ponovim vezano za trzuckanje na manjem gasu do 2,5 okretaja. Živcira u sporijij vožnji, pogotovo u koloni ili gradu. Ima li netko sličan problem da ga je rješio i u lemu ne bila stvar. Znam da ima niz razloga ali da vidim da nisam jedini sa ovim problemčićom. Svjećice nove stavljene, pokušao sam sa aditivom ili boljim benzinom ali tek neznatno smanji zatrzavanje. Na original auspuh također nešto smanji ali neznatno.
Amo banditi!
 
Evo da malo “ozivimo” temu
Ja sa prezadovoljan sa motorom, bas ono sta sam trazio...
04CA7828-A248-44BB-9EBD-7C398991BFB0.jpeg
 
Zategni lanac.
Ma zategnut, opran podmazan, držim do toga, ali i na leru se primjeti prekid rada, kao da svako par sekundi lagano trzne prekine, ne radi skroz mirno a onda se u vožnji do 2,5 ili 3 tisuće okretaja to značajno osjeti
 
Ma zategnut, opran podmazan, držim do toga, ali i na leru se primjeti prekid rada, kao da svako par sekundi lagano trzne prekine, ne radi skroz mirno a onda se u vožnji do 2,5 ili 3 tisuće okretaja to značajno osjeti
Svićice ispravne/čiste/pravilnog razmaka elektroda?
Aha, nove su (mora sam odskrolat nazad, jbg).
Koja marka?
Meni su NGK znale prekidat, dosta neugodno iskustvo dok prestižeš auto.
Denso su mi bile ok, zadnjih 5-6 godina uzimam Championke u Matka (Motobox), nemam primjedbi.
 
Jesu ngk, ok ako tako kažeš mada ne sumnjam u svjećice, sumnjam u prekide struje na bobinama, jedna je lagano hrđava, to sam vidio mijenjajući svjećice, očito je voda prošla do nje prrko brtve i ta svjećica je bila također navučena hrđom. Ali onda ako slabije radi bila bi drugačije boje na elektrodama. Inače sve svjećice su bile iste boje i kao nove
 
Pokupao sam i sa nekakvim aditivima za gorivo ili jedno vrime sam točio jače gorivo, ali osim što dobije na odzovu gasa ništa nova, ostaju trzaji. To me živcira nevjerovatno. Ali meni je to samo na vožnji do oko 2500okretaja, kasnije nema nikakva prekidanja
 
Koje prednje pločice bi najviše odgovarale gsx 1250, uglavnom penzionerska vožnja?
 
Ima netko da vozi bandita S, 2007 i novijeg, nakon xy motora prije njega...?