Bandit 600,650,1200,1250

Ofskroz da je. Doduse, ako zelis motor od 250km/h ili 280km/h onda nije.  :mrgreen:

Ironicno, sad imam kravu koja moze znatno brze od Bandita... a jos to nisam istestirao. Max je bio na 230km/h a jos je vukao kao sivonja.
 
ja imam S-a 600 i ide vjerovatno tu negdje,na ćuki je bilo 239 i nakon par kilometara moral sam smanjit jer se više nisam mogao držat za guvernal,dakle da ide i tristo kaj mi to vredi kad se ne mogu tak voziti osim par minuta,dakle i više je nego dosta.... (y)osim,naravno da je neki R....
 
Čitajući ovo izgleda da mali banditi imaju veću krajnu od velikih ili im vlasnici bolje lažu, moj isto ne može preko 240
 
neznam sad koga to ide ali na kilometar satu bilo je 239 (tu negdje) da li je to prava brzina ili lažna ja to neznam samo velim koliko je bilo na cajgeru,jest da imam top jošija i dal mu je to doneslo šta brzine ili samo buke,neznam ali velim šta je bilo..... :misli:
 
Koji akumulator ide u bandita 600 ,98ma,sutra bi ga probao kresnuti nakon kompletiranja i stajanja nakon par godina pod pokrivačem ?Trenutno je unutra nekakva 8amperska Varta,ne vidim oznake. (y) 8) :021:
 
toni-hfc said:
Ne tjesi me jer sam gledao videa po youtube-u gdje ga ljudi voze po 250 km/h pa reko da nije kod mene nesto kako nebi trebalo biti
Maa...tako sam i ja gledao za gsr...260 km na sat krajnja...i probam..i probam drugi put,ma kakvi.A jbt..pa normalno da ce pokazivat 250-260 na satu kad su zupcanici mjenjani[emoji38]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Kawah said:
Koji akumulator ide u bandita 600 ,98ma,sutra bi ga probao kresnuti nakon kompletiranja i stajanja nakon par godina pod pokrivačem ?Trenutno je unutra nekakva 8amperska Varta,ne vidim oznake. (y) 8) :021:

Unibat CBTX9-BS i sve s tom oznakom od ostalih
 
Koliko su kompatibilni gsf 1200 i gsxr 1100 (uljara) po pitanju unutarnjih organa? Izvana izgledaju kao identične mašine, gsf ima drugačije frge. Ima li još razlika?
 
Mašine su skoro indentične, ja sam imao kombinaciju masinu od gsf-a 1200 i glave od 1100.
Trebalo je samo promijeniti zupčanike na bregastim i staviti poklopac ventila od gsf-a jer gsf ima lamelasti razvodni lanac ( sve pase na saraf)  :mrgreen:
 
(y)

Dolje na linku su razlike, netko si je dao truda:

http://oldskoolsuzuki.info/archives/404


Šteta kaj si svojeg prodal.


 
darko_b said:
Unibat CBTX9-BS i sve s tom oznakom od ostalih
              Fala sa zakašnjenjem na odgovoru i preporuci,nisam pregledavao sve napisano .Na kraju je ispala Yuasa,kolega mi je poslao iz nemčije ,malo manje od pedeset eura . (y) :021:
 
Mijenjao sam lanac i lancanike -1 prednji+2zadnji i zabavno je voziti prima ko lud ali i laze do 15 km na sat.imao dosad -1naprijed i to je za velikog bandita dovoljno ovako i u 3.ide na zadnji.
 
Zadnje vrime, pored kawe Z1000SX gledam sve vise i Gsx-a 1250....
Zna li netko nesto o ovom motoru

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsx-1250-fa-1245-cm3-oglas-29338231
 
spalatum said:
Zadnje vrime, pored kawe Z1000SX gledam sve vise i Gsx-a 1250....
Zna li netko nesto o ovom motoru

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsx-1250-fa-1245-cm3-oglas-29338231
imam ga ja, vidim da si st pa možemo dogovorit đir .Ovaj gore mi se čini uredan, o cijeni nebi...
 
geronimo43 said:
imam ga ja, vidim da si st pa možemo dogovorit đir .Ovaj gore mi se čini uredan, o cijeni nebi...
Odlicno, nije bas da ih puno vidam po gradu
Posaljem ti broj mob na pp pa se cujemo
 
Jel normalno da bandit ima baš užasnu suspenziju? Imam 2009 650S,vec godinu dana ga imam i poceo sam polako razmisljat o Vfr800 ili tdm900 jer mi je motor em neudoban za moju visinu za duge relacije i svaka nepravilnost na cesti se osjeti i neugodan za vozit je užasno zbog toga. Probao sam najmanji i najveci preload na vilici prednjoj(od 1 do 7),a na šoku mi stoji na 4(tvornički je 3), i damping sam stavio tvornički,imam 190 i 85kg vozim 2.6 prednju 2.8 straznju gumu. Jel ima neko nekakvih ideja a da nije ulaganje od 5000 kn?