Čestitam!
To je taj 2012. sa 7000 km? Ako nije tajna, kolika je na kraju bila cijena?
Bandit 1250, nakon rada u mjestu, prvo paljenje, prolio skoro decilitar vode na višak ispod mašine. Ventilator radi, čini se da termostat otvara. Nakon vožnje to neće napravit, samo kad se upali pa u mjestu radi duže vremena.
Malo se teže snalazim na forumu, dugo nisam bio, pa možda sam već postavio pitanje negdje.
Molim odgovor ili savjet
Antifriz nije mijenjan niti je išta nadolivano već dvi godine. Jednom je isto napravio u jednom defileu ne sjećm se gdje. Ali samo desetak kapi i to prije dvi godine. Jučer je upaljen nakon dva miseca i prolio dosta dolje na iber. Prvo sam pomislio da termostat nije otvorio na vrijeme pa je digao nivo vode jer je u trenutku orvaranja termostata već voda bila doboljno vrela a onda ventilator to nemože odmah brzo ohladit. Danas ću sve to ponovno odradit i vidit da li opet isto radiAko je antifriz naliven do oznake F (full) ili preko, to je poprilicno normalna pojava.
Kad je hladan, natoci ga do L oznake na ekspanzionoj posudi. Kad se zgrije doci ce do F i nece bacati na uberlauf. Isto i kod mene.
Danas radio u mjestu 20 minuta i sve uredno. A za ono prije dva dana sam ja kriv najvjerovatnije. Radio pet šest minuta, onda sam ga odvrtio u mjestu pet šest puta na pun gas ( iako to memam običaj gotovo nikad) a da nije još otvorio termostat niti je upalio ventilator, naravno pumpa vode vrti brže, termostat nije otvoren, diže se naglo temperatura i on je samo prolio vodu vani. Evo dva dana sve uredno. Ali da bi otklonio svaku sumnjunu u termostat, u noveme naručen novi, a onda i antifri, svakako je vrijeme za zamjenuNa GSX 1250 FA, nakon tako nekakve duže pauze od mjesec dana sam znao upaliti motor i ostaviti ga da radi i po sat vremena, nikad nisam vidio da nešto curi.
Ne vjerujem da pomažem, ali eto, čisto informativno.
Ma zategnut, opran podmazan, držim do toga, ali i na leru se primjeti prekid rada, kao da svako par sekundi lagano trzne prekine, ne radi skroz mirno a onda se u vožnji do 2,5 ili 3 tisuće okretaja to značajno osjetiZategni lanac.
Svićice ispravne/čiste/pravilnog razmaka elektroda?Ma zategnut, opran podmazan, držim do toga, ali i na leru se primjeti prekid rada, kao da svako par sekundi lagano trzne prekine, ne radi skroz mirno a onda se u vožnji do 2,5 ili 3 tisuće okretaja to značajno osjeti