malaguti said:evo nasao sam na forumu,pogledaj zadnja dva posta http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=118615.0
malaguti said:0.10 i 0.15 je skoro pa univerzalno
na toliko ja stelam runnera...
malaguti said:cudno je da su stavili i usis i ispuh isto :misli:
kad si vec spomenuo onda evo malo vise o tome http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_GY6_EngineNinja said:Sve su to kopije legendarnog prvog skutera na svijetu Honde GY6.
P.S. Da prvog Vespa je dosla nakon njega.. :wink:
Ninja said:Sve su to kopije legendarnog prvog skutera na svijetu Honde GY6.
P.S. Da prvog Vespa je dosla nakon njega.. :wink:
ali ta masina ima i 50ccm i 125ccm,vidi link u mom postu iznad...Joy Rider said:tako je. ali je honda 150 ccm...
Joy Rider said:za one kojima treba info, a vezano za gornju sliku treba odvrtiti diznu sa full zatvorenog 2 okretaja van. najbolji rezultat i najbolje prima gas.
vickodu said:Zna ona i tvornicki biti zavidana do kraja pa to je ipak kinez
Joy Rider said:i to šta kažeš
vickodu said:Btw nw stelaj te ventilice na 0,05 jer ce progoriti kao i obicno
Joy Rider said:ma znam da da. zato sam i pokrenuo temu. danas sam baš završio baotiana i ventili su išli na 0,1 0,15. al malo se čuju.... doduše postavka prije mene je bila u negativnom (minus predznak) znači nema zazora nego su kad je mašina u fazi (oznaka T na magnetu ) i klip u TDC ventili otvoreni pol do 1 mm i bregasta balansira oko njih