Baotian ili Silveston ili... zazor ventila podatak 4T 50ccm

Joy Rider

New member
Molim ako netko ima podatak o zazoru ventila za skut iz naslova. U manualu sam pronašao 0.05 mm oba (usis - ispuh). Čudno mi je tako mala vrijednost i ista za oba ventila... Hvala...  (y)
 
evo nasao sam na forumu,pogledaj zadnja dva posta http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=118615.0
 
malaguti said:
evo nasao sam na forumu,pogledaj zadnja dva posta http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=118615.0

e hvala ti. dakle tamo piše 0,1 usis 0,15 ispuh ako netko još zaluta na temu... probam pa javim rezultate. ako ne bude palio hladan ili vukao  stavljam ove vrijednosti iz manuala pa kud puklo da puklo. mislim prije će spalit dosjed nego puknut  :LOL: :LOL:

:mrgreen:
 
0.10 i 0.15 je skoro pa univerzalno :mrgreen:
na toliko ja stelam runnera...
 
malaguti said:
0.10 i 0.15 je skoro pa univerzalno :mrgreen:
na toliko ja stelam runnera...

pa da, ali opet u original manualu piše 0.05 oba... full čudno.. ali opet to su kinezi paaaa...  :LOL:
 
malaguti said:
cudno je da su stavili i usis i ispuh isto :misli:

ma puno je toga čudno kod tih kineza...a sve više mi dolaze u servis, problemi: teško pali, ne ide preko 20 na sat.... živi šou s njima  :LOL:
 
Sve su to kopije legendarnog prvog skutera na svijetu Honde GY6.

P.S. Da prvog Vespa je dosla nakon njega.. :wink:
 
Ninja said:
Sve su to kopije legendarnog prvog skutera na svijetu Honde GY6.

P.S. Da prvog Vespa je dosla nakon njega.. :wink:
kad si vec spomenuo onda evo malo vise o tome http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_GY6_Engine

 
Ninja said:
Sve su to kopije legendarnog prvog skutera na svijetu Honde GY6.

P.S. Da prvog Vespa je dosla nakon njega.. :wink:

tako je. ali je honda 150 ccm...
 
viš viš... potražit ću njihov manual  :mrgreen:  (y)
 
još jedno pitanjce.... na akceleratorskoj pumpi na karburatoru (ona koja uštrca dodatno goriva kod naglog otvaranja gasa) postoji dizna koja se štela. dal netko zna točan broj okretaja (odšarafljivanja) full zatvorena prema van?  :mrgreen: hvala...

P.S.
netko je prije mene to uvrno do kraja, a ne sjećam se koliko je okretaja bila odšarafljena.... :(
 
evo slika da znate o čem je riječ...  :mrgreen:
 
za one kojima treba info, a vezano za gornju sliku treba odvrtiti diznu sa full zatvorenog 2 okretaja van. najbolji rezultat i najbolje prima gas.
 
Joy Rider said:
za one kojima treba info, a vezano za gornju sliku treba odvrtiti diznu sa full zatvorenog 2 okretaja van. najbolji rezultat i najbolje prima gas.

Zna ona i tvornicki biti zavidana do kraja pa to je ipak kinez  :mrgreen:
 
vickodu said:
Zna ona i tvornicki biti zavidana do kraja pa to je ipak kinez   :mrgreen:

i to šta kažeš  :LOL:
 
Joy Rider said:
i to šta kažeš  :LOL:

Btw nw stelaj te ventilice na 0,05 jer ce progoriti kao i obicno
 
vickodu said:
Btw nw stelaj te ventilice na 0,05 jer ce progoriti kao i obicno

ma znam da da. zato sam i pokrenuo temu. danas sam baš završio baotiana i ventili su išli na 0,1 0,15. al malo se čuju.... :( doduše postavka prije mene je bila u negativnom (minus predznak) znači nema zazora nego su kad je mašina u fazi (oznaka T na magnetu ) i klip u TDC ventili otvoreni pol do 1 mm i bregasta balansira oko njih  :LOL:
 
Joy Rider said:
ma znam da da. zato sam i pokrenuo temu. danas sam baš završio baotiana i ventili su išli na 0,1 0,15. al malo se čuju.... :( doduše postavka prije mene je bila u negativnom (minus predznak) znači nema zazora nego su kad je mašina u fazi (oznaka T na magnetu ) i klip u TDC ventili otvoreni pol do 1 mm i bregasta balansira oko njih  :LOL:

Kinezi inace pretezu ventile i to ne samo na 50 ccm i vazda pise neka glupa mjera i to vhjerovatno zato sto prevode iz incha u mm Bolje da malo i lupka nego da izgore  Znaju oni i zaboraviti staviti oznake na magnet  :LOL: :LOL: :LOL: