baotian - izdržljivost

barba said:
Razumin ja vas.Isto tako kaže onaj šta ima Mercedes za Yugiča.Sranje ovo sranje ono a svima ,sa malin žepon ,su pomogli ga se nekako voze i rješe problem prevoza.Sve ovisi  sa koje točke se gleda.

znam na što si mislio, ali ipak, nikad, i baš nikad ne treba kupovati ono najjeftinije.

Ovog sa slike je kupio čovjek iz razloga koje navodiš. Samo je pukao remen, tako je počelo. Otišao u iberturu, i nikad ga više nismo reanimirali. Jednostavno su ga pojeli troškovi popravka.
 
James1100 said:
znam na što si mislio, ali ipak, nikad, i baš nikad ne treba kupovati ono najjeftinije.

Ovog sa slike je kupio čovjek iz razloga koje navodiš. Samo je pukao remen, tako je počelo. Otišao u iberturu, i nikad ga više nismo reanimirali. Jednostavno su ga pojeli troškovi popravka.



Zato jer niste znali,cjene djelova su smjesne.

 
James1100 said:
znam na što si mislio, ali ipak, nikad, i baš nikad ne treba kupovati ono najjeftinije.

Ovog sa slike je kupio čovjek iz razloga koje navodiš. Samo je pukao remen, tako je počelo. Otišao u iberturu, i nikad ga više nismo reanimirali. Jednostavno su ga pojeli troškovi popravka.


pravi majstori, na slici u pozadini 2 čekića, izgleda ko srp i čekić...... :LOL:
 
liberty said:
baotian nema veze s izdržljivošću
to je sramota za jedan skuter
kakvi god skuteri bili, nekom se sviđali ili ne - "pravi" skuteri su space shuttlei za baotian i po pitanju ljepote, snage, stila i svega ostalog

a kako uspoređivati baotian sa recimo gilerom runner, što je motor 6-7 puta skuplji......pa recimo, baotian neka izdrži do generalke 10 000km,jel bi to onda trebalo biti da gilera može 60-70 000km???? normalno da nije tako, ni približno......jest da je po meni runner vrh vrhova,i za serijalu kada sam probao ide odlično......al zato ima i cjenu.....a nekome to uopće i nije bitno......
 
zeto said:
a kako uspoređivati baotian sa recimo gilerom runner, što je motor 6-7 puta skuplji......pa recimo, baotian neka izdrži do generalke 10 000km,jel bi to onda trebalo biti da gilera može 60-70 000km???? normalno da nije tako, ni približno......jest da je po meni runner vrh vrhova,i za serijalu kada sam probao ide odlično......al zato ima i cjenu.....a nekome to uopće i nije bitno......

ne uspoređujem baotian s runnerom
nije to bila bit priče
to su dva različita svijeta i ne mogu se uspoređivati
rađe idem pješke nego vozim baotian. on je dno dna po pitanju svega što skuteri predstavljaju


meni je svejedno koliko koji skuter napravi do generalke
meni je bitno da sam ja njime zadovoljan u svakom pogledu
i ne želim da mi je on puko prijevozno sredstvo od točke A do točke B


naravno to je moj stav i mišljenje kojeg ne namečem nikome, ali niti ga ne mijenjam :wink:
 
Ja koji imam motor koji zadovoljava sve moje želje, imam želju kupit baotiana samo zato jer je jeftin i lak za održavanje... za na posao i sposla, za na pijacu i do birtije...  8)
 
zašto baotian 50, 4t, neće (izmjereno na tehničkom, na valjcima, i to prazan motor) brže od 40 ???
skinuo sam onaj šerafić (koj neda šiberu gore do kraja) na poklopcu rasplinjača, isto i prsten između tanjura remenice na radilici, na googleu sam našao da neki imaju i neku rozu žicu na ecu, koju bi trebalo presjeć (ovaj ju nema), igrao se sa visinom iglice na šiberu, ali ništa ne pomaže...neće, pa neće
 
strasilo said:
imaš i lijevak na usisu koji treba maknuti .. ;)
wtf  :misli:...nisam znao, a googlao sam uzduž i poprijeko...umjesto da sam ovdje odma pito  :mrgreen:
a di je lijevak?: u kućištu filtera, gumenom crijevu il na samom rasplinjaču?
....sjećam se da sam prošlo ljeto skidao to crijevo između filtera i rasplinjača :misli:, ali se ne sjećam jesam li izvadio taj lijevak....inače je skuter na Murteru i služi samo za vrijeme g.o.
....da mi je pri ruci, već bi bio širom  :mrgreen:
 
na samom ulazu u karburator ..  (y)

bar je tamo bio zadnji puta kad sam ga vadio ...  :mrgreen:
 
liberty said:
ne uspoređujem baotian s runnerom
nije to bila bit priče
to su dva različita svijeta i ne mogu se uspoređivati
rađe idem pješke nego vozim baotian. on je dno dna po pitanju svega što skuteri predstavljaju


meni je svejedno koliko koji skuter napravi do generalke
meni je bitno da sam ja njime zadovoljan u svakom pogledu
i ne želim da mi je on puko prijevozno sredstvo od točke A do točke B


naravno to je moj stav i mišljenje kojeg ne namečem nikome, ali niti ga ne mijenjam :wink:


sve jasno......al, runner ide, najbolji je.....samo, meni precjenjen, jer za te novce možeš uzeti veći i jači skuter......

al opet nemislim da baotian nevalja.......on je dobar, povoljan, za dosta ljudi kojima treba do posla,a nemaju za drugo......svakom je dostupan.....pogotovo kad sam vidio da ide na 10 rata, a ratu neosjetiš......

mene je po pitanju izdržljivosti najviše zanimala termogrupa......jer nisam vjerovao da izdrži tolike kilometre.......pogotovo kada sam vidio klip 47mm, koji je bio toliko lagan da ga neosjetiš u ruci,a imaš osječaj da je napravljen od papira......i opet vozi



James1100 said:
:peace:


btw  :misli:
dali uopće postoji posao u mehanici gdje ne treba čekić?  :mrgreen:



hmmmmm :misli:

NE!
 
zeto said:
sve jasno......al, runner ide, najbolji je.....samo, meni precjenjen, jer za te novce možeš uzeti veći i jači skuter......

al opet nemislim da baotian nevalja.......on je dobar, povoljan, za dosta ljudi kojima treba do posla,a nemaju za drugo......svakom je dostupan.....pogotovo kad sam vidio da ide na 10 rata, a ratu neosjetiš......

mene je po pitanju izdržljivosti najviše zanimala termogrupa......jer nisam vjerovao da izdrži tolike kilometre.......pogotovo kada sam vidio klip 47mm, koji je bio toliko lagan da ga neosjetiš u ruci,a imaš osječaj da je napravljen od papira......i opet vozi





hmmmmm :misli:

NE!

valjda polazimo s različitih stajališta
jer mene uopće ne zanima koliko skuter košta

i rađe bi ponovno kupio novi liberty 50 2T za cca 16-17.000 kn nego baotiana 50 4T za 3500 kn
liberty je raketa za njega, komotan i velik
sa nosačem kofera koji ne puca
s podnicom gdje se ne odljepljuje tapetić
sa kočnicama koje koče
sa satovima koji su napravljeni sa stilom
sa svjetlom koje bolje osvjetljava
s pozicijom suvozača kao na mnogo većem skuteru
sa gumama na njemu koje nešto valjaju

moj ima 9. godina, ima preko 28.000, nisam prvi vlasnik i snjim je bilo minimalno problema

ženska koja je kupila neku verziju baotiana je mijenjala nekoliko akumulatora u 1 godinu, ima problema s paljenjem i vožnji po mokroj cesti
a plastike su joj izbljedile
itd.
 
liberty         
Naslov teme je izdržljivost.Dokazano je da taj skuter ,po kojem mnogi pljuju,napravi dosta kilometara i to sa malim troškom jer djelovi koštaju malo a ako se pazi da voda ne uđe u rezervar goriva gotovo da troškova i nema.Pokoji remen ili membrana karburatora i to je to.Govorim o normalnoj upotrebi prevoznog sredstva.             
Usporedbe na nekoj drugoj temi. 
 
barba said:
liberty         
Naslov teme je izdržljivost.Dokazano je da taj skuter ,po kojem mnogi pljuju,napravi dosta kilometara i to sa malim troškom jer djelovi koštaju malo a ako se pazi da voda ne uđe u rezervar goriva gotovo da troškova i nema.Pokoji remen ili membrana karburatora i to je to.Govorim o normalnoj upotrebi prevoznog sredstva.               
Usporedbe na nekoj drugoj temi. 

dali misliš na kondenzaciju ili nešto drugo?
 
Ajmo ljudi pomagajte!  
Imam speedy sa 600km , kupio sam ga sa 90km i od prvog dana trokira slabo ubrzava....  Isteko sam zicu od blokade roza sa desne strane, motor je prodiso i poceo da vuce dobio je na brzini ali kasnije opet trokiranje ,tromost u startu.
 Svaki put sredisnja dizna u karburatoru ona mala zastopana.  Ostopam ide jedno vrijeme pa opet trokira. Ugrađen filter goriva drugi, skinut rezervar i ociscen(ko nov bez hrđe i taloga) bilo jedno vrijeme ok i onda opet sve po starom....  Ujutro ga palim sa punim gasom slabo pali,crkava,trokira,zaletava se....    Neki dan ga upalio nakon tjedan dana motor upalio skoro bez gasa iso ko lud 5min i onda sve po starom....  Jel ima netko neku ideju???    sumljam na struju?     :misli:
 
nikada nece jedan baotijan...ili slicni kineski surogati izdrzati kao jedan talijan...ili japanac...jer koliko god da kinezi bili vjesti u kradji ideja....nece tako brzo dostici tehnologiju izrade materijala....ili pak tehnologiju robotizacije na proizvodnim trakama u tvornicama. Lako je ukrasti neciji koncept masine...oblik i dizajn karoserije...ali sve se to svodi na neuspejle improvizacije...koje (cast izuzetcima) jedva da traju jednu sezonu koristenja.....Koncepcija masine nije losa....ali je izvedba...obrada i upotrebljeni materijali katastrofa....a upravo to je uvjet da bi neko vozilo trajalo i davalo svoj maksimum kroz vrijeme. Kinezi su najobicniji plagijatori...te ako nisu pod kontrolom neke europske ili japanske tvrtke (da bi postigli barem dio standrada) prave samo sranja.... :mrgreen:

Uglavnom baotijan je totalno nepouzdan i kvarljiv proizvod...koji ce vlasniku zadati puno glavobolja...pocevsi od kvarova...pa do servisne mreze..te nabavke rezervnih dijelova. Cak i njegova smijesna cijena od 3000 kuna je prevelika....Pokusaj je to bio proboja na nase hrvatsko trziste...koristeci ovu jadnu situaciju u zemlji...gdje vecina nas jedva spaja kraj sa krajem....ali siguran sam da ce ubrzo i na nasim prostorima ti kinezi biti proslost...jer konkurencija ne spava...te se za razumne novce moze i kod nas naci kvalitetan 50 ccm 4 t skuter europske proizvodnje.... (y)
 
Slozio bih se sa Libertyjem i Bmw-om. Nekoliko susjeda/poznanika ima skuter iz naslova (verziju od 50ccm, 4T) i svi su imali vecih ili manjih problema. Dali su "izdrzljivi" po pitanju samog agregata neznam (temeljem viđenog pretpostavljam da nisu), ali pouzdani nisu definitivno! Na njima se zaista svasta moze pokvariti - od sitnica i manje bitnih stvari, do ozbiljnijih kvarova, međutim, i sami znate - kakav got da kvar bio, kada se radi o prijevoznom sredstvu od tocke A do tocke B (sto bi "ovo" iz naslova i trebalo predstavljati), svaki kvar je "jedan previse".

Uz to, tako mali kotaci i prilicno lose kocnice ne mogu me uvjeriti da je voznja sigurna, pogotovo na nasim cestama, koje su i sami znate kakve.

Moj dojam je - zaobici u cim sirem luku. (y)
 
Ja mislim da taj skuter vrijedi točno koliko košta. Taman da izdrži jednu sezonu ,ali ne bez sitnih kvarova šta nerviraju....Viđao sam ih dosta po gradu šta neče ljudima da upale, pa čak i ostavljene pokvarene uz cestu...Ne valja to ništa. Ima sada normalnih brandova sa skuterima cca 11-12.000 kn i ispod toga ne bi trebalo iči...Naravno, opravdana mi je kupnja takvog skutera kad čovjek nema više para, a treba mu za posao dok se ne snađe ili sl.