baotian - izdržljivost

Bob Rock said:
Ja mislim da taj skuter vrijedi točno koliko košta. Taman da izdrži jednu sezonu ,ali ne bez sitnih kvarova šta nerviraju....Viđao sam ih dosta po gradu šta neče ljudima da upale, pa čak i ostavljene pokvarene uz cestu...Ne valja to ništa. Ima sada normalnih brandova sa skuterima cca 11-12.000 kn i ispod toga ne bi trebalo iči...Naravno, opravdana mi je kupnja takvog skutera kad čovjek nema više para, a treba mu za posao dok se ne snađe ili sl.



Upravo to se je i za KIE pricalo kad su se pojavile kod nas 8)
 
Ninja said:
Upravo to se je i za KIE pricalo kad su se pojavile kod nas 8)

upravo to je za KIE i bila istina onda kad se pričalo. Stari mi ima Pride iz tog doba i kad ju usporedim sa mojim, malo starijim Puntom, Kia je katastrofa.

Danas je KIA drukčija priča, ali je drukčija i cijena. Trenutno je van mojih mogućnosti, ali kad dođem k sebi, izbor je ipak velik, nije jedina.
 
kia druga prica ?? kiju je otkupio hyundai....skupi servisi....rezervni dijelovi....a i  korejska elektronika mando i kefico im nisu jaka strane....Jest da se trude....samo za te novce mogu kupiti novog renaulta..peugeota ili opela...a i jos stosta drugo....trude se...istina...i nekad su bili best buy..ali su se razbahatili podigli cijene dijelova...servisa....tako da su sada cak i iznad eurposke konkurencije.... :palacdolje:
 
Phobocaster 
Imaš i jednu i drugu pojavu.Kondenzaciju i direktno iz benz.pumpe.To je glavni razlog što se često kvari.Pedeset kubika ,pa ima male dizne i sve što dođe zaglavi u njima.Da je veča kubikaža i dizne nebi imao niti 15 % kvarova. 


Što se tiće rezervnih djelova,moguče ih je nabaviti na više mjesta u Hr.Ja osobno veliki dio rezervnih djelova nabavljam iz ZG.Naručim do 11.30 i sutradan imam u ŠI do 10.00.Cjena djelova je ponekad smiješna ,neču uspoređivat sa ostalima.             

 
kukac   
Pretpostavljam da se radi samo o nečistoći u sistemu napajanja gorivom.Počisti sve od rezervara do karburatora i propuši sve cijevi od goriva (ne puhat samo u ventil na rezervaru ),stavi novi filter (neke druge marke ) i to bi trebalo bit dovoljno.             
Ukoliko imaš na ispušnoj cijevi ventil ,koji uzima zrak sa rebraste gumene cjevi prije filtera zraka ,začepi ga.Zna se dogodit da ostane otvoren i tako ispušni gasovi ulaze ravno u filter zraka.
 
bmw m 5 said:
kia druga prica ?? kiju je otkupio hyundai....skupi servisi....rezervni dijelovi....a i  korejska elektronika mando i kefico im nisu jaka strane....Jest da se trude....samo za te novce mogu kupiti novog renaulta..peugeota ili opela...a i jos stosta drugo....trude se...istina...i nekad su bili best buy..ali su se razbahatili podigli cijene dijelova...servisa....tako da su sada cak i iznad eurposke konkurencije.... :palacdolje:






Prodajem Kiu i od nje živim, ali moram se složiti s gore navedenim...Osim opaske za elektroniku...U tom poslu sam oko 5 godina, a nisam primjetio probleme s elektronikom...Kia me u auto svijetu podsječa na Kymco u moto svijetu...
Ali, vratimo se Baotianu...Ne valja to ništa :jesus:.
 
barba said:
kukac   
Pretpostavljam da se radi samo o nečistoći u sistemu napajanja gorivom.Počisti sve od rezervara do karburatora i propuši sve cijevi od goriva (ne puhat samo u ventil na rezervaru ),stavi novi filter (neke druge marke ) i to bi trebalo bit dovoljno.               
Ukoliko imaš na ispušnoj cijevi ventil ,koji uzima zrak sa rebraste gumene cjevi prije filtera zraka ,začepi ga.Zna se dogodit da ostane otvoren i tako ispušni gasovi ulaze ravno u filter zraka.


ok fala budem sve jos jednom rasarafo!!  (y)
 
kukac said:
Ajmo ljudi pomagajte!  
Imam speedy sa 600km , kupio sam ga sa 90km i od prvog dana trokira slabo ubrzava....  Isteko sam zicu od blokade roza sa desne strane, motor je prodiso i poceo da vuce dobio je na brzini ali kasnije opet trokiranje ,tromost u startu.
 Svaki put sredisnja dizna u karburatoru ona mala zastopana.  Ostopam ide jedno vrijeme pa opet trokira. Ugrađen filter goriva drugi, skinut rezervar i ociscen(ko nov bez hrđe i taloga) bilo jedno vrijeme ok i onda opet sve po starom....  Ujutro ga palim sa punim gasom slabo pali,crkava,trokira,zaletava se....    Neki dan ga upalio nakon tjedan dana motor upalio skoro bez gasa iso ko lud 5min i onda sve po starom....  Jel ima netko neku ideju???    sumljam na struju?     :misli:

Tebe jebe automatski čok, to jebe i večinu baotijana koji imaju probleme jer je taj čok najgori dio na motoru.
 
Ninja said:
Upravo to se je i za KIE pricalo kad su se pojavile kod nas 8)
Upravo tako. Rođak kupio novu pride i napravila 370tkm bez jebe tko zna koliko bi još da nije konju zakuhala a nije skužio. bdw imaju mazdin motor.
 
Imao sam baotiana i nikakvih problema s njim nisam imao.Nisu SVI kinezi jednaki,imao sam jinluna crosera pa se u pola godine doslovno počeo raspadat a nije prešao ni 1000 km.Keeway ima god dana i 10000km i niti jednog problema nisam imao,sve kao i prvoga dana.U Osijeku ima Baotiana kao blata i za otić od kuće do posla taj skuter je mila majka  :jesus:
 
Z-1000 mk       
Ja do sad nisam morao mjenjati niti jedan el.čok kod Baotiana a servisiram ih od kad je prvi uvezen u HR.   
Neznam odakle ti to da se kvare. S obzirom da paše i na neke druge modele skutera ja ih i prodajem i nikad nisam imao reklamaciju.
 
barba said:
Z-1000 mk         
Ja do sad nisam morao mjenjati niti jedan el.čok kod Baotiana a servisiram ih od kad je prvi uvezen u HR.   
Neznam odakle ti to da se kvare. S obzirom da paše i na neke druge modele skutera ja ih i prodajem i nikad nisam imao reklamaciju.

Moja predpostavka pošto nekad mjenjaju ler gas pa ponekad zaliju, pa neče hladan pa neče vruč, onda ja odšerafim onaj čok pa ga malo po WD40 onda su opet dobri neko vrijeme...  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
nikada nece jedan baotijan...ili slicni kineski surogati izdrzati kao jedan talijan...ili japanac...jer koliko god da kinezi bili vjesti u kradji ideja....nece tako brzo dostici tehnologiju izrade materijala....ili pak tehnologiju robotizacije na proizvodnim trakama u tvornicama. Lako je ukrasti neciji koncept masine...oblik i dizajn karoserije...ali sve se to svodi na neuspejle improvizacije...koje (cast izuzetcima) jedva da traju jednu sezonu koristenja.....Koncepcija masine nije losa....ali je izvedba...obrada i upotrebljeni materijali katastrofa....a upravo to je uvjet da bi neko vozilo trajalo i davalo svoj maksimum kroz vrijeme. Kinezi su najobicniji plagijatori...te ako nisu pod kontrolom neke europske ili japanske tvrtke (da bi postigli barem dio standrada) prave samo sranja.... :mrgreen:

Uglavnom baotijan je totalno nepouzdan i kvarljiv proizvod...koji ce vlasniku zadati puno glavobolja...pocevsi od kvarova...pa do servisne mreze..te nabavke rezervnih dijelova. Cak i njegova smijesna cijena od 3000 kuna je prevelika....Pokusaj je to bio proboja na nase hrvatsko trziste...koristeci ovu jadnu situaciju u zemlji...gdje vecina nas jedva spaja kraj sa krajem....ali siguran sam da ce ubrzo i na nasim prostorima ti kinezi biti proslost...jer konkurencija ne spava...te se za razumne novce moze i kod nas naci kvalitetan 50 ccm 4 t skuter europske proizvodnje.... (y)


al onda ni cjena nebi bila ista......ni približno

znači, najbolje izbjeći...... (y)
 
kukac said:
Ajmo ljudi pomagajte!  
Imam speedy sa 600km , kupio sam ga sa 90km i od prvog dana trokira slabo ubrzava....  Isteko sam zicu od blokade roza sa desne strane, motor je prodiso i poceo da vuce dobio je na brzini ali kasnije opet trokiranje ,tromost u startu.
 Svaki put sredisnja dizna u karburatoru ona mala zastopana.  Ostopam ide jedno vrijeme pa opet trokira. Ugrađen filter goriva drugi, skinut rezervar i ociscen(ko nov bez hrđe i taloga) bilo jedno vrijeme ok i onda opet sve po starom....  Ujutro ga palim sa punim gasom slabo pali,crkava,trokira,zaletava se....    Neki dan ga upalio nakon tjedan dana motor upalio skoro bez gasa iso ko lud 5min i onda sve po starom....  Jel ima netko neku ideju???    sumljam na struju?     :misli:

premaz u rezervaru je nekvalitetan jer ga benz pretvori u nekakvu sluzavu masu ,kad ona dospije u karburator napravi pi*dariju !! rješenje: plastificirati rezervar iznutra s smolom za brodove bez vune ,ili montirati nekakav drugi kvalitetniji od bilo čega pa probati . . .
 
Ma super skuteri za vožnjicu po okolici (po kruh, na kavu, na posao ako je blizu,...) . Moram reći da se čudim jer u mojoj okolici ima četiri Baotiana i dva Silvestrona ( Pevec) i ni jedan od njih se ne kvari  :misli: . Doduše većina od njih su stariji ljudi koji ga koriste u gore navedene svrhe, dok je jedan u rukama mladog trkača koji je postavio karburator od tomosa i zamijenio gume i baotian diže na zadnji ko blesav
 
Nekidan gledam na Potrošačkom kodu...Neki kineski skuter 50 je zabranjeno prodavati u Eu jer je bio smrtni slučaj vezan uz pucanje rame...Nekako mi je na slici dosta nalik na Baotian i ostale njegove blizance...
 
Bob Rock said:
Nekidan gledam na Potrošačkom kodu...Neki kineski skuter 50 je zabranjeno prodavati u Eu jer je bio smrtni slučaj vezan uz pucanje rame...Nekako mi je na slici dosta nalik na Baotian i ostale njegove blizance...

To se ne odnosi na Hrvatsku