nikada nece jedan baotijan...ili slicni kineski surogati izdrzati kao jedan talijan...ili japanac...jer koliko god da kinezi bili vjesti u kradji ideja....
nece tako brzo dostici tehnologiju izrade materijala....ili pak tehnologiju robotizacije na proizvodnim trakama u tvornicama. Lako je ukrasti neciji koncept masine...oblik i dizajn karoserije...ali sve se to svodi na neuspejle improvizacije...koje (cast izuzetcima) jedva da traju jednu sezonu koristenja.....Koncepcija masine nije losa....ali je izvedba...obrada i upotrebljeni materijali katastrofa....a upravo to je uvjet da bi neko vozilo trajalo i davalo svoj maksimum kroz vrijeme. Kinezi su najobicniji plagijatori...te ako nisu pod kontrolom neke europske ili japanske tvrtke (da bi postigli barem dio standrada) prave samo sranja....
Uglavnom baotijan je totalno nepouzdan i kvarljiv proizvod...koji ce vlasniku zadati puno glavobolja...pocevsi od kvarova...pa do servisne mreze..te nabavke rezervnih dijelova. Cak i njegova smijesna cijena od 3000 kuna je prevelika....Pokusaj je to bio proboja na nase hrvatsko trziste...koristeci ovu jadnu situaciju u zemlji...gdje vecina nas jedva spaja kraj sa krajem....ali siguran sam da ce ubrzo i na nasim prostorima ti kinezi biti proslost...jer konkurencija ne spava...te se za razumne novce moze i kod nas naci kvalitetan 50 ccm 4 t skuter europske proizvodnje....