baotian - izdržljivost

zeto

New member
pošto nisam vidio sličnu temu, pa da otvorim novu u vezi ovih motorića......potaknut razgovorom od prije par dana......

uglavnom, svi pljuju po baotian motorima, da apsolutno ništa nevaljaju, la la la la

uglavnom, ovdje kod mene, jedna žena ima baotiana sa oko 10 000km, što mi je dosta za taj motor, uz priče kako se motor stalno kvari......ona nezna ništa o motoru, tek prije par dana sam joj pokazao gdje se kontrolira ulje, jer ga nikada nije sipala, te je mjenjala zadnji puta na 5000km u servisu zbog kako kaže, garancije.......ulja je bilo dovoljno, 1-2mm od maksimuma......

sa motorom ide stalno na posao, i gdje je potrebno jer joj je jedino prijevozno sredstvo, kaže, nikada nikakvih problema.......čak i po zimi.....a da zaboravi kada nasipa goriva......

jel to jedan od nekoliko stotina što valjaju????

motor ima valjda sve blokade........možda je to formula dugovječnosti.......te i sama kaže da ga vozi po satu do 50km/h

što mislite o tome.......?????

opet, nisam nigdje vidio, da netko ima loše mišljenje o kymcu 50cc 4T, a koliko znam, imaju iste mašine......jednog sam čak vidio, gdje se klip raspao......
 
Moj ima 20 000km, drugo ulje nutra, skinute blokade, ide 70km/h, nikad problem, volio bi otić sa njim na more ili Aziju recimo da vidim kad bu stal... :LOL:

Vele budala i nakovanj sjebe, ak niš drugo špicu mu svine, a motorić je super...  (y)

p.s. Ista mašina je i u Piađu Zipu 50 samo ima druge dekle zmontirane i ulje mu se sipa sa druge strane..  :wink:
 
uz to, polovan se nađe za 100-150€......malo dotjerati i vozi......

20 000km (y)


ček dok nabavim jednog, pa do kine s njim :LOL:
 
Osnovni problemi nisu u mašini već u elektronici, karburaciji i gumenim dijelovima. Sama mašina je sasvim ok kao i kod drugih 4t kineza sa većom kubikažom.
 
Ja sam svoga dobio prije  cca 7 godina, da se naucim vozit. Pado, letio, ruso s njim, servisirao nikad, gume nakon 20 000 km celave, ulje jos stoji unutra od prvoga dana, masina nedirana, a sad prije 5 minuta upalio je iz prve, al mi i sluzi samo za dosadivanje.
Sjecam se da sam znao staroga vidit kako ide on sa svojih 90 kila i vrecom cementa na njemu uz brdo, ili on i stara dir po kvarneru po starim cestama, odu ujutro vrate se navecer  ... gumu pali bez problema.  :D
 
SRAD said:
Osnovni problemi nisu u mašini već u elektronici, karburaciji i gumenim dijelovima. Sama mašina je sasvim ok kao i kod drugih 4t kineza sa većom kubikažom.

Jest ali kompletan namotaj i pickup sa magnetom 220,00kn a elektronika 70,00 kn... :neznam: :mrgreen:
 
bobanovic said:
Ja sam svoga dobio prije  cca 7 godina, da se naucim vozit. Pado, letio, ruso s njim, servisirao nikad, gume nakon 20 000 km celave, ulje jos stoji unutra od prvoga dana, masina nedirana, a sad prije 5 minuta upalio je iz prve, al mi i sluzi samo za dosadivanje.
Sjecam se da sam znao staroga vidit kako ide on sa svojih 90 kila i vrecom cementa na njemu uz brdo, ili on i stara dir po kvarneru po starim cestama, odu ujutro vrate se navecer  ... gumu pali bez problema:D
pali ju lako kad je čelava (y)
 
zeto said:
opet, nisam nigdje vidio, da netko ima loše mišljenje o kymcu 50cc 4T, a koliko znam, imaju iste mašine......jednog sam čak vidio, gdje se klip raspao......

naoko imaju jednake masine, jer je popularni baotian kopija kymcovog modela iz 1996. godine, koji se zvao filly, i bio je mozda i prvi 4T skuter od 50cc
filly1.jpg


naravno, ako medjusobno pasu dijelovi od masine, to ne znaci da su jednake kvalitete. To je izvedenica hondine masine, ne znam sad tocno oznaku. stvar je u kvaliteti i kontroli kvalitete svih dijelova, kymco je puno puno renomiraniji i pouzdaniji brand
 
nemože se kymco uspoređivati s baotianom.....ali i kod 2T, kymco je kopirao hondu.....

4T ima oznaku GY6
 
zeto said:
nemože se kymco uspoređivati s baotianom.....ali i kod 2T, kymco je kopirao hondu.....

4T ima oznaku GY6

kymco je bio u vecinskom vlasnistvu honde 30 godina, jos uvijek honda ima dionice u kymcu, a vrlo tijesno suradjuju i dalje. Naravno, kymco suradjuje i sa BMW-om, Kawasakijem, Arctic Catom, i to ne samo po pitanju nekih sitnih dijelova, vec u izradi kompletnih pogonskih agregata i citavih vozila.
 
od njihovih 50cc motora, 2T......najbolja mi je ona, od spacera, ili dinka, cobra......dosta godina se ugrađuje, zračno hlađenje, ima snage.......i dugotrajna......

a što se tiče kymco 4T mašine (boatian), cjela mašina dođe nešto ispod 300€.....nova
 
U dvije god.kolega i ja smo ih složili preko 150 nešto za njegov dućan a većinu za konzum. Ni Jednom od tih nije riknula mašina. Odlaze moduli paljenja i sajle drugo ništa. (y) Za tu lovu nema boljeg.
 
Sve manje više dobro funcionira dok ne dođe voda u rezervar goriva.Ili kad se isprazni baterija pa pale na kurblu.Onda odlaze dekla jer se neko raspi... i udre po kurbli i razbije deklo. Ima i onih šta ne minjaju ulje ali ga ni ne dosipaju pa im zablokira na ,odprilike,6 500 km.Inače ih servisiram ,između ostalih marki 
skutera,i mogu reći da ih u ŠI ima nekoliko sa više od 50 000 km.Jedna pizzerija je napravila više od 64 000 km.   
Ja i moj sin smo jednog malo dotirali i iša je punih 80 km ,kao brzine,mislim.           
skuco.               
Ote što si montira dolaze od firme za koju ja radim servise i popravke u garanciji.
 
barba said:
Sve manje više dobro funcionira dok ne dođe voda u rezervar goriva.Ili kad se isprazni baterija pa pale na kurblu.Onda odlaze dekla jer se neko raspi... i udre po kurbli i razbije deklo. Ima i onih šta ne minjaju ulje ali ga ni ne dosipaju pa im zablokira na ,odprilike,6 500 km.Inače ih servisiram ,između ostalih marki 
skutera,i mogu reći da ih u ŠI ima nekoliko sa više od 50 000 km.Jedna pizzerija je napravila više od 64 000 km.     
Ja i moj sin smo jednog malo dotirali i iša je punih 80 km ,kao brzine,mislim.           
skuco.                 
Ote što si montira dolaze od firme za koju ja radim servise i popravke u garanciji.
(y)
 
Moj Speedy ima 13500 km. Pukla 3 remena, prvi je napravio 3,5 k km, drugi 4, treći 520 km. Kupio najskuplji i taj sada drži. Promijenio variomat, raspao se kod prvog puknuča remena, rolice su 4 grama, lijepo ubrzava i navuče do 70 km/h. Vožen je stalno na duge ture i troši do 2,5 l. Inaće sam s njim znao napraviti i po 400 km u jednom danu. Da je baš udoban na tim relacijama, nije.
Prije par mjeseci kupio sam na akciji Adly noble 125. Od tada mi Baotian stoji. Dao u oglas, cijena 200 e, motor je kao nov, nigdje ogreban. Nitko ni ne pita. Jedan klinac mi je ponudio mobitel za zamjenu.
Ljudi neznaju kako je taj strojček kvalitetan. Nije namijenjen za odlazak iz Zagreba na more ali i to je moguće,isprobano i neponovljivo zadovoljstvo.
Za moj pojam super uložen novac. Samo vožnjom na posao i s posla debelo mi je povratio novac koji sam dao za njega.
Vjerojatno ima i kukolja ali to je svugdje tako..
 
letecideda       
Kad smo kod putovanja moram nešto napisati baš u vezi Baotiana.Imali smo namjeru ,nas nekoliko vlasnika velikih motora,otiči do Grobnika jedan vikend na Baotianima.Nažalost jedan od osnivaća tog "poduhvata " je preminuo tako da se o tom više ne priča.Šteta  dečka.!!!
 
Baotian je sranje, i to je to...

Možda on vozi i služi, ali na tržištu ne postoji lošiji skuter od njega, pa je onda logično nazvati ga sranjem. I nekadašnji Trabanti i slična "vozila" su odradila mnogima zlata vrijedne stvari, ali to ne znači da su bili kvalitetni.

Jebate, tu se divite kako su neki prošli 20000 km,  pa i više. Po Italiji sam stalno gledao skutere jer su tamo u masovnoj uporabi, i to je tamo prosječna kilometraža na bilo kojem parkiranom na ulici. i nitko ne razmišlja o  kilometraži, samo voze.

I da, istina je da su dijelovi jeftini, ali ti dijelovi često crkavaju. Akumulator crkne svake godine. Moj na Guzziu (32 ampera) krepa nakon 5 godina. Baotianov košta 100 kn, moj 500. Cijena je ista. U stvari, veća, ako se gleda kakav je akumulator. Itd, itd, itd...

Baotian vrijedi točno koliko i košta, u usporedbi sa drugima.
 
James1100 said:
Baotian je sranje, i to je to...

Možda on vozi i služi, ali na tržištu ne postoji lošiji skuter od njega, pa je onda logično nazvati ga sranjem. I nekadašnji Trabanti i slična "vozila" su odradila mnogima zlata vrijedne stvari, ali to ne znači da su bili kvalitetni.

Jebate, tu se divite kako su neki prošli 20000 km,  pa i više. Po Italiji sam stalno gledao skutere jer su tamo u masovnoj uporabi, i to je tamo prosječna kilometraža na bilo kojem parkiranom na ulici. i nitko ne razmišlja o  kilometraži, samo voze.

I da, istina je da su dijelovi jeftini, ali ti dijelovi često crkavaju. Akumulator crkne svake godine. Moj na Guzziu (32 ampera) krepa nakon 5 godina. Baotianov košta 100 kn, moj 500. Cijena je ista. U stvari, veća, ako se gleda kakav je akumulator. Itd, itd, itd...

Baotian vrijedi točno koliko i košta, u usporedbi sa drugima.

baotian nema veze s izdržljivošću
to je sramota za jedan skuter
kakvi god skuteri bili, nekom se sviđali ili ne - "pravi" skuteri su space shuttlei za baotian i po pitanju ljepote, snage, stila i svega ostalog
 
Razumin ja vas.Isto tako kaže onaj šta ima Mercedes za Yugiča.Sranje ovo sranje ono a svima ,sa malin žepon ,su pomogli ga se nekako voze i rješe problem prevoza.Sve ovisi  sa koje točke se gleda.