baotian - izdržljivost

elektricar86 said:
Neznam ni ja,nisam nikad bas otvarao pokretace :mrgreen: ,samo sam htio ukazati na mogucu promjenu polariteta.  :) 

Onda ovako,obzirom da se kuzis u mehaniku itd... ,ne postavljaj unaprijed pitanja po forumu,kad dobro znas da ne postoji popravak preko foruma :mrgreen: ,nego lipo rastavi to,vidi sta je,popravi,naplati,i bog te veseli!  :mrgreen:
htio sam poprijeko...možda se nekom već desilo  :mrgreen:
Uglavnom ležište za minus četkicu je direkt na masi dok je za + četkicu izolirano....da im zamjeniš mjesta bio bi šlus...tak je bar na autima  :neznam:
...lako bi bilo da ima 2 dolazne žice  :mrgreen:
 
Skini alnaser ,rastavi ga ,stator ( vanjski dio di su magneti) okreni za 180  stupnjeva i opet če vrtit u pravu stranu. Neko je rastavlja a nije zabilježija kako je bilo i okrenuo stator za po kruga. Napravi tako ,sigurno če radit.
 
barba said:
Skini alnaser ,rastavi ga ,stator ( vanjski dio di su magneti) okreni za 180  stupnjeva i opet če vrtit u pravu stranu. Neko je rastavlja a nije zabilježija kako je bilo i okrenuo stator za po kruga. Napravi tako ,sigurno če radit.
(y) pa da...kako se toga nisam sjetio  :embarrassed:  ...rastavio ga i gledam u ploču sa četkicama...nemaš tu šta okrenut, a trebalo je okrenut smjer magnetskog polja  :embarrassed:  :mrgreen:
...svejedno čovjek donesao drugi....al slabo pali čak prikleman na auto akumulator....mislim presporo zastarta pa ne izbaci zupčanik na remenicu ...zavrti u prazno  :misli:
...zapali svaki treći put ...mislio sam podmazat pikse u anlaseru, bakrenom masti..možda pomogne  :smiley:
 
Provaj drugi  "bendix". Često se događa da u vrtnji "ispada"  i nije dovoljno stavit baš punu bateriju nego zamjenit baš njega. 
Provjeri kablove od minusa  ,od baterije prema bloku motora  i provaj spojit kacavidon direktno relej od alnasera i vidi razliku. 
  Nisu svi alnaseri isti,neki imaju piksnu a neki  kuglični ležaj na osovini do ,četkica.Bolje vrti ovaj sa ležajem ,pogotovo ako je 80 ccm.Dobra zabava. :mrgreen:  :LOL: :LOL:
 
da pitam..ima li ovdje netko iz Osijeka da mi malo postela bontiaka...neide on lose ali 60km/h po njegovom satu jedva  a imam 60 kg inace nikad vecih kvarova.oko 10000km ima..blokada maknuta..onaj zlatni saraf..ona zica precvikana..ali nesto ko da ga koci...
 
Provjeri tlak u gumama i kočnice (poglavito prednju) da slučajno ne blokiraju, to ga može dosta usporit, ali realno 65 (serijski, po ravnom i bez vjetra) po njegovom satu je vrh bez obzira na kilažu.
 
Pozdrav!
Počela me u zadnje vrijeme zezati prednja kočnica. Prošle godine je prednji kotač išao kod vulkanizera da se ubaci unutarnja guma(tubeless ventil stalno zahebavao). Kad sam došao kući, vidim fali prsten što ide kod diska, kroz koji ide osovina. Nešto smo improvizirali i funkcioniralo je to godinu dana, ali je u zadnje vrijeme kočnica oslabila. Sad ne znam dal je to imalo utjecala (na disk, pakne) ili je jednostavno dotrajala kočnica. Ipak skuter ima blizu 11k km.
Što bi moglo biti u pitanju? Pakne? Ulje? I kako se zove taj prsten, ako već budem sređivao kočnice, da i to potražim na njušci i zamijenim...
Kočnica je isprva nekad kočila kako treba(jako, moglo se blokirati kotač) nekad slabije... Sad kad stisnem do kraja, nema šanse da blokira kotač.
 
Prsten je distanca
...kočione pločice su veće od diska i postoji mogućnost da se uslijed istrošenosti naslanjaju jedna o drugu i nemogu stisnuti disk između (te zube na pločicama ukoliko nisu previše potrošene možeš pošmirglat)...slobodno i pošmirglaš na disku kočione površine  :wink:
 
Ima tko viška distancu? :D
To nije komplicirano za skinut rastavit? Treba li skidati kotač? Pretpostavljam da kočnicu ostavljam spojenu na crijevo, samo ju odšaravim s motora? Ona dva vijka ako se ne varam...
 
Moj mali vrijedni NINJA! u pogonu svaki dan... poso, kuća, birtija! potrošnjica mala, jeftin za održavanje i odradi sve što mu zadam  :inlove:
 
kratos091 said:
Ima tko viška distancu? :D
To nije komplicirano za skinut rastavit? Treba li skidati kotač? Pretpostavljam da kočnicu ostavljam spojenu na crijevo, samo ju odšaravim s motora? Ona dva vijka ako se ne varam...
sve kako si napisao...al ako to pitaš, nebi se trebao sam upuštati u popravak kočnica  :wink:
 
e mozda bi mogao ovde da pitam, da li neko ima iskustva sa naraku kit-om, tacnije cilindar od 65ccm 4t za gy6 mašinu (koja je na kisbee), šta je potrebno pored ovoga http://www.ebay.com/itm/Zylinderkit-Set-Naraku-65ccm-4T-fur-Peugeot-Kisbee-50-4-Takt-Roller-/361363451499?hash=item5422f0ae6b:g:weoAAOSw9N1VzH4F&vxp=mtr da se sklopi na mašinu a da ne zafrkava svakodnevno?