Taj drugi ,mali, je bija NSU Quickly.Isto je ima dvi brzine ali je ima i velika kola .Ako se ne varam ili me pamet služi ,ima je ta kola od 21 cola i svi u familiji smo ga zvali : *koza* .
bija je i nešto brži jer je ima ačluminijski cilindar ali je več onda bija nikasiliran. Sve je bilo dobro dok ga nije uzeja jedan naš bliski prijatelj koji je otiša se vozit dok je moj stari karta u kafani. Vidija je da nema više benzina i na pumpi ulija do čepa .Posli par km motorič je sta . Ne mrda. Nakon par minuta ponovo upali i dođe do kafane. Otac dođe kuči al motorič ne radi ka prije. Nema kompresije. Prika je ulija benzin ali nije napravija mišelu i tako je ruvina cilindar. Nakon jedine moguče popravke ,glancanja cilindra i klipa nikad više nije moga ič ko prije. vuka se ka pas. Klip i cilindar se nije moga tako lako dobit iz Njemačke . Vozija je al to više nije bilo to.Tad smo u kuči imali tri prometala a onda je došlo i četvrto.Zmaj. 125 kubika,dva cilindra, dva karburatora a ima je i amortizere naprid i otraga. Marca ,normalno, Talijanska, Rumi 125 Sport.Kakav zvuk za to vrime,to je tribalo čut i doživit. I opet je nastajala gužva. Mi malo odrasli i opet ko če prije na Rumija.Tad smo imali dvorište dugo 120 mettara i između nas je nastalo takmičenje .Ko če prije napravit krug.E tu se u meni stvorila ona poznata bakterija koja neda da vratiš gas kad vračaju svi ostali i da kočiš što kasnije
Još se te bakterije nisan riješija iako govorin da bi triba. Valjda oču jedan dan al još uvik uživan pa mi ne polazi za rukon.Pripremali smo Rumija i za trku i skinili far i ostale stvari koje nisu bile potribne,da bude lakši.
S njim je moj najstariji bratac vozija trke i ponekad pobjeđivao. Svi u kuči ,uračunavši i mamu su vozili motoriče a mi veči
smo letali sa Rumijem. Nakon negog vrimena u kuču je doša Puch 175 kojeg je prvo vozio G Vilko Sever , pa G Aleksandar Rogulič i onda moj Veliki Brat.Bio je to motor kluba Šibenik.Modificiran,imao je dva karburatora.Originalni jedan, u preradi ja dobio još jedan sa desne strane.Oba na jednu sajlu s tim da je preko glave motora imao polugu,ili vagu ,kako su je onda zvali.Ima je i dva *megafona* i tu je zvuk bija za pamčenje.