Barba Borina priča .

Malo po malo došla je i 1964.Godina događanja.Kao 13-14 godišnjak sam stalno bio sa bratom.Vozio je poznatog Fiču od Službe pomoči na cestama.Kad je išao na teren ,svaki drugi dan ,ruta Šibenik Rogoznica ili Šibenik Biograd, ja sam bio s njim. Fičo nije ima sjedalo sa desne strane nego jednu veliku bateriju i prenosnu kutiju alata. E ,to je bilo moje misto.Pomočnik ,smetalo, učenik ,bolesnik za motorima.Tako sam ,i danas se sječam ,u Biogradskoj šumi ,kampu,vidija Engleske motore .Veliki lanac ,velike zupčanike ,kurble i doboše.Razne Razne Matchlesse, Triumphe ,BSA. i tako dalje.Upoznavanje ovih motora imalo je ,kasnije veliku ulogu u mom životu jer san od tad želio vidit Englesku i sve motore . Ha ha ha ,do sad je nisam vidio al o tome ču kasnije.
Jednom prilikom sam ostao sam u kuči ( ne onaj film :ROFLMAO::ROFLMAO: ) i u jednoj od soba je bio u djelovima NSU Max rastavljen do zadnjeg dijela.Kurbla za palenje je imala jedan krik koji bi često preskakao i to je tribalo zaminit.Kako mi vrag nije da mira ja san to sve sam složija i stavija ga u fazu.E ,to je nešto posebno jer za pogon bregaste nije imao lanac ni zupčanike nego dvi paralelne poluge.Znaju znalci o čemu pričam.Motor je bija kompletiran do jutra,radija san cilu noč, i kad san ga upalija lega san pokraj njega.Kad se moj braco vratija nije moga virovat da san to sam napravija a ni njegovi prijatelji motoristi. Nastavljalo se tako cilo lito.Jednom smo išli sa tim motorom u Pakoštane on vozač a ja ka kufer,ozada.Ma kom briga ,bilo je bitno bit na motoru.Od Pirovca prema Dragama je bija jedan zavoj u koji je on,trkač ,uletija ka metak a ja ozada ,san ga stisnija i reka sam sebi. *On zna šta radi*. I tako je bilo,prošli zavoj a ja ka taksena marka zalipljen za njegova leđa. Prolazilo je lito ,ide se prema zimi .Da ta j period nije nikad doša ja bi bija sritan.Suze. 2 .11.1964.Desilo se najgore.Saobračajna u kojoj je moje svitlo nestalo.MOg brata više nije bilo. Ne mogu . nastavit ču sutra. Sorry.
 
Nemojte me krivo shvatit .Da san iša u školu kad mi je mater govorila onda ovog nebi bilo.Vjerovatno bi bija negdi drugo, neki predstvanik firme ili neki trgovački putnik jer ne mogu stat na jednom mistu..

Vidiš, trgovački putnici su uglavnom seronje, dok su trgovačke putnice jako dobre za jednog NEseronju.
Znači, seronja nisi, Bogu vala.

Brat neka počiva u miru....
 
Bore moj
Jesi to ti 👀
 
  • Like
Reactions: barba
(y)lijepo je kad netko ima nešto napisati,
a u životu je bilo puno motora i raznih događaja; sretnih i tužnih :cool:

najbolje još da gledamo kako je to otipkano ili razmišljati o
gramatici, daktilografiji, stilu, itd. na jednom neobaveznom forumu


Bore moj
Jesi to ti 👀
smekšao je, evocira sjećanja, prosto me strah da neće 'ko Oldboy :mrgreen:;)

barba; samo vozi(y)
 
  • Like
Reactions: e39
Dalmacija lito ,vrućina automatici,remenjole apenci i snovi visoki do neba.Barba 👌
 
Ima po ure da pišem a sad mi se sve izbrisalo. U pič mič.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Iden provat ponovo.Nije mi jasno šta se dogodilo ,post od 15 redova je nesta. LIpo san napisa kako me je nekako prošlo,nikad skroz ,i kako san nastavija dalje sa mojim vožnjama i dogodovštinama.Kupnji Dukca ,vožnjama sa prijateljem koji je isto ima Dukca.Bilo je šarafanja po motoru i tako dalje dok nije došao u ruke BMW 600 boxer. Došlo je i vrime za ič u vojsku,tek napunija 18 godina.Krenija sa ujcem za Zadar u autojedinicu kad na pola puta nas zaustavi policija i mene vrati u Šibenik. ::.Imamo nalog za privesti te jer imaš jedan dan zatvora jer nisi platija globu :: Aj dobro ,odslužit ču taj jedan dan pa ču opet stič na vrime ,al nije bilo tako.Upravitelj (oko čije čeri san se mota) mi reče :: Boris ,ti ode imaš još 15 dana zatvora radi neplačenih globa:: Ja mu pokazujen poziv za vojsku al uzalud ,16 dana san otega u zatvoru pa kad san napokon izaša sve mi bilo čudno.Puno sunca ,svitla i puno ljudi.A ebga. Nije to neka drama bila. Moj stari je uvik u šali govorija :: ebeš čovika koji nije bije u zatvoru:::ROFLMAO::ROFLMAO:Moran skratit buduče postove jer bi mi se moglo opet dogodit da nestane sve napisano u uru vrimena.
 
U izgubljenom postu je lipo bilo napisano kako smo se na BMW -u vozili sedmeru do Solarisa na nočno kupanje.Nije nas bilo briga za ništa.Napisa san i kako smo jedanput završili u vinogradu jer nan po noči svitlo nije bilo u redu,Naime ,falilo je staklo na faru.Ma to je bilo nevažno za nas mladiče :ROFLMAO::ROFLMAO:.Kako smo se samo tražili između loza :ROFLMAO:.Sričon ,nikom ništa .A šta može bit luđacima ,nikad ništa.Naš je onda bija cili svit.Od Šibenika pa do Zadra, priko Vodica Pirovca Murtera i Betine Draga i Biograda.Nakon Povratka iz vojske ,iz Banjaluke mali tenkista se vratija kući. Opet po starom samo šta san prije položija ispit za auto i za motor. Ne u vojsci nego u Šibeniku ka i svi normalni ljudi.E .sad ja opet u isto društvo ,manje više isto,ne pomičem se naprid puno . Otac privatnik ,krevet imam ,niko me ne dira al ja vidin da tako ne može u beskraj.Krenija san sa drugim bratom u Švicu s namjerom zaradit malo novca pa u Englesku.Nije baš bilo po mojim željama jer sam upoznao buduču ženu i od Engleske je ostala nula. Niti E.Do sad nisan uspija otič na otok.:mad:U mehaničarskoj radioni u S.Moritzu san radija na Maseratiju 8 cilindara i prvi put vidija dvi svičice po cilindru,:oops:.Isto tako i na Lamborginiju ,Miura , 12 cilindara.Nove stvari za mene ali san se dobro snalazija.Nakon nekog vrimena san otiša u Ticino ,talijanski kanton , di se malo slobodnije živilo. Tu san radio u agenciji Datsun .Stabilizirao sam se sa prihodima tako da sam kupio Hondu 750 CB.Moj prvi motor 4 cilindra s kojim sam več 72 bio u Šibeniku. Prijatelj Švicarac je imao istu,godinu dana mlađu.Ne ženu ,motor.:ROFLMAO:. Čim smo došli na Š poljanu okupolo se puno ljudi i kad smo mi došli ,sa sladoledom u ruci,nismo mogli do motora.Reka san ljudima da se malomaknu da mogu doč do motora a oni če meni :: a i mi očemo gledat:: Kad sanraka da mogu oni gledat al je motor moj počela su pitanja bez kraja. Prijatelj sme pita :Boris šta to znači ,četiri cilinda,četiir auspuha ,vidi četiri karburatora.:: Mora san mu objasnit da ljudi prvi put vide takav motor. Sa tim motorom sam se navozao bez ikakvog problema al došlo je do prodaje.Mislija san da san posta normalan,žena sin i tako dalje. E nije tako.Zaposlija se Bore u agenziji Honda i normalno da če kupit opet motor .Naturalnete Honda :mrgreen:.Tu je izgleda opet počeja život nakon nekih 15 godina bez vlastitog motora.Pauza je bila odprilike od 74 do 89.Nije bitno dali sam promašio par miseci.Stvarno nebitno.Slijedeći put ču opisat vožnje sa tim prometalom koje danas ima 308 000 km i evo je u mojoj radioni.Ne ,nije na prodaju.:ROFLMAO::ROFLMAO:(y).Prvi put na Grobniku i Monzi.Nikako se uozbiljit ,vrag odnija prišu.:ROFLMAO:
 
Onda piši u wordu ili negdje pa spremi i kopiraj.:mrgreen:
Žao mi je šta se izbrisalo jer san neke stvari puno detaljnije opisa.Stvarno mi je ža,al s obzirom da iman još vrimena popravit ču se.:ROFLMAO:(y)
 
  • Like
Reactions: Feis123
Gustam citati Barba samo ti pisi i dalje 🙃
 
To Barba. Dignem se obaviti fiziološku potrebu,operem ruke naravno i prije nego ću ponovno leći bacim oko na tabletu.Priča se lijepo razvila,piši samo kako ti dođe ,bez ikakvih preinaka i uljepšavanja.Idem sretan spavati dalje ,lijepo mi je počela nedjelja uz tvoju priču.
 
Slijedeći put ču opisat vožnje sa tim prometalom koje danas ima 308 000 km i evo je u mojoj radioni.Ne ,nije na prodaju.:ROFLMAO::ROFLMAO:(y).Prvi put na Grobniku i Monzi.Nikako se uozbiljit ,vrag odnija prišu.:ROFLMAO:
Barba , nisi to smio napisati , poćet će prodavat motore na oglasniku kojima piše više od 20-30 000 kilometara na satu :cool: 😂
 
Ovo mi je ujutro umisto "Slobodne" (y)
 
  • Like
Reactions: go-go
Dakle,kupljena nova ,Honda CBR 600.!989. Nekoliko tisuča km po Švici di voziš ili ne voziš. Moš birat.Ako voziš ka penzioner onda si siguran da ti se neče ništa dogodit.Ako češ vozit ,mislim baš vozit, lako moš naj..at.Ono prvo radi ceste ili drugo radi radara.Cesta je izazovna i ako nemaš miru i dosta opreza ode ti prije ili kasnije u provaliju iz koje si krenija 15 minuta prije. Tu sam izbrusija procjenu kad i kako kočit u zadnji tren. Istovremeno san naučija gledat sa dva oka na tri strane. :ROFLMAO::ROFLMAO:Kako?? Lipo. Livin okom gledam cestu,desnim isto tako al istog momenta i žbuje sa desne strane iz kojeg svakig momenta može iskočit policajac sa palicom jer te 100 metara prije snimila kamera.Eto me za tren ponovo u staroj državi ,opet globe.I u Švici san se naplača previše a osta san i bez dozvole 3 puta.Prvi put misec dana ,drugi put dva. a treči 6 miseci i opomena da ču slijedeći put morat na ponovno polaganje. To je bija jedan od razloga zašto san se vratija kući.Nisan više gušta u vožnji ,od straha.Ali ,kako ja znan često priokrenit stvari i navike ,pribacija san se na pistu a i Italijanske ceste onda nisu bile pod strogim nadzorom.Bilo je Lamborginija Ferarija i Maseratija pun kufer i letali su ko metak.Nije bilo kamera. Krenija bi iz Ticina za Rijeku i po auto putu guštavozit punim gasom,220 -240 sve dok motor ne zabrunda čudnim zvukom,okrenem na rezervu i prva pumpa ,gorivo do čepa i opet pun gas.Prva u 12 iljada druga isti tako treča,četvrta ,peta i šesta.Sve dok se neko neče da makne da moš proč,čin se budaletina :ROFLMAO::mrgreen: opet u 12 iljada i tako ponovo do prve pumpe. Jadan motor šta je propatija sa mnom.Ponekad pomislim da mu i nije bilo krivo jer je uvik veselo odgovara na gas ,ka da me čeka.Ode moran pridodat da san koristija jedan dodatak ulju koji su Porscheovi vozači upotrebljavali na trkama endurance. Žutkaste boje ,mirisa je na stučene bajame,Američki proizvod koji su kasnije Švicarci zabranili uvoz jer je bija toksičan.Opet dalje,moji đirevi su bili nepredvidivi ,nikad nisan planira kad ,di i kako.U jedno žepu papiri i pasoš u drugom šoldi pa di završin .Ponekad je pravac bija Đenova pa nizbrdo ,uz more pa priko brda na pistu Ricardo Patrese i natrag priko Milana u Ticino.Ponekad jr to bilo do Rijeke i Grobnika i natrag u isto danu.Sad ču malo opisat jednog simpatičnog carinika.Ja inače ne pijem al jedanput san se opija i ujutro nisan bija svoj .Mamurluk ,ajme. A nedilja,diš sad Boris ? Ma nema veze ,sija na motor i iden do Lugana 30-ak km.Nema nikog ,dalje je Milano ,doša san tamo a u Milanu nama nikog ,svi otišli kučama ili na selo :eek:. Ma več kad san tu iden dalje ,do Venecije.
 
Došavši u Veneciju motor moran ostaviti na parkingu i onda autobuson do grada i gondola.Ja se nisan tija odvojit od motora ,da nebi naša dva kad se vratin,:ROFLMAO:, pa san lipo produžija prema Trstu a kad san več čuja miris mora onda san reka sam sebi.Kad san voč doša do ovde odo ja na Grobnik ,bar ču tamo poist lignje ili nešto slično.Nakon par sati provedenih na brdu sa lipin pogledom polako krenem kuči.Prid mrak evo me na Švicarskoj granici.Stoj .Motor ima originalni auspuh ,gume su u redu i mogu dalje.Ali carinik ,onako više prijateljski ,pita ::Di ste bili , a ja mu kažem da san bija u Rijeci na Grobniku.Pita on ::a di je to. Ja kažen u Hrvatskoj. A on če ti meni ::: ne ,ne,ne virujen ti :: Ja pitan zašto a on odgovara .... jutros san te vidija kad si proša na onu drugu stranu oko 10 sati :: Ja mu odgovorin i pokažem pečat od naše carine da san stvarno bija u HR.Čovik nije moga virovat da san u jednom danu bija do Grobnika i vratija se.Njima za jedan takav put triba bar 3 miseca planiranja.Pozdravija i osta u čudu kontajuči da san napravija 1200 km u jednom danu.Lipo je bilo điravat jer je bilo i franaka ,ima san svoju radionu .Slijedeći put,vjerovatno sutra,moj prvi put na pisti Grobnik pa onda Monza. Tu san se osječa ka prvašič al san se brzo snaša i priskočija odma u srednju.:eek::mrgreen:(y)