U izgubljenom postu je lipo bilo napisano kako smo se na BMW -u vozili sedmeru do Solarisa na nočno kupanje.Nije nas bilo briga za ništa.Napisa san i kako smo jedanput završili u vinogradu jer nan po noči svitlo nije bilo u redu,Naime ,falilo je staklo na faru.Ma to je bilo nevažno za nas mladiče
.Kako smo se samo tražili između loza
.Sričon ,nikom ništa .A šta može bit luđacima ,nikad ništa.Naš je onda bija cili svit.Od Šibenika pa do Zadra, priko Vodica Pirovca Murtera i Betine Draga i Biograda.Nakon Povratka iz vojske ,iz Banjaluke mali tenkista se vratija kući. Opet po starom samo šta san prije položija ispit za auto i za motor. Ne u vojsci nego u Šibeniku ka i svi normalni ljudi.E .sad ja opet u isto društvo ,manje više isto,ne pomičem se naprid puno . Otac privatnik ,krevet imam ,niko me ne dira al ja vidin da tako ne može u beskraj.Krenija san sa drugim bratom u Švicu s namjerom zaradit malo novca pa u Englesku.Nije baš bilo po mojim željama jer sam upoznao buduču ženu i od Engleske je ostala nula. Niti E.Do sad nisan uspija otič na otok.
U mehaničarskoj radioni u S.Moritzu san radija na Maseratiju 8 cilindara i prvi put vidija dvi svičice po cilindru,
.Isto tako i na Lamborginiju ,Miura , 12 cilindara.Nove stvari za mene ali san se dobro snalazija.Nakon nekog vrimena san otiša u Ticino ,talijanski kanton , di se malo slobodnije živilo. Tu san radio u agenciji Datsun .Stabilizirao sam se sa prihodima tako da sam kupio Hondu 750 CB.Moj prvi motor 4 cilindra s kojim sam več 72 bio u Šibeniku. Prijatelj Švicarac je imao istu,godinu dana mlađu.Ne ženu ,motor.
. Čim smo došli na Š poljanu okupolo se puno ljudi i kad smo mi došli ,sa sladoledom u ruci,nismo mogli do motora.Reka san ljudima da se malomaknu da mogu doč do motora a oni če meni :: a i mi očemo gledat:: Kad sanraka da mogu oni gledat al je motor moj počela su pitanja bez kraja. Prijatelj sme pita :Boris šta to znači ,četiri cilinda,četiir auspuha ,vidi četiri karburatora.:: Mora san mu objasnit da ljudi prvi put vide takav motor. Sa tim motorom sam se navozao bez ikakvog problema al došlo je do prodaje.Mislija san da san posta normalan,žena sin i tako dalje. E nije tako.Zaposlija se Bore u agenziji Honda i normalno da če kupit opet motor .Naturalnete Honda
.Tu je izgleda opet počeja život nakon nekih 15 godina bez vlastitog motora.Pauza je bila odprilike od 74 do 89.Nije bitno dali sam promašio par miseci.Stvarno nebitno.Slijedeći put ču opisat vožnje sa tim prometalom koje danas ima 308 000 km i evo je u mojoj radioni.Ne ,nije na prodaju.
.Prvi put na Grobniku i Monzi.Nikako se uozbiljit ,vrag odnija prišu.