Benduro je ukinut - dobrodošli na C1

Smatram da

  • Ne treba raditi C1.SE rutu jer se stane nece ni prijaviti

    Votes: 1 4.8%
  • Ne treba raditi C1.SE rutu jer ce se stane prijaviti, a onda dva dana pred start odjaviti

    Votes: 13 61.9%
  • Treba raditi C1.SE rutu

    Votes: 7 33.3%

  • Total voters
    21

lb

Active member
Sukladno krivotvorenom ovlaštenju vlasnika franšize, informiramo Vas o sljedećem:

1) Obzirom da je Upravi dopizdilo brojati, Benduro se ukida
2) Sljedeća netradicionalna godišnja grupna enduro vožnja se zove C1 (logično je, a pitanja "zašto?" će se ignorirati)
3) Termin je tajan
4) Prva konačna promjena termina je 18.11.2016.
5) Druga konačna promjena termina je 13.02.2017.
6) Treća konačna promjena termina će biti izglasana od strane Uprave, o istoj ćete biti obaviješteni 24h prije samog događaja
7) Kubik neće moći, tada ima ispit
8 ) Lokacija je tajna
9) Voziti će se hard trek, duljine ne manje od 400 kilometara.  Voziti će se po GPS treku, koji će biti podijeljen 15 minuta prije starta.
10) Termin "hard" se ukida i zamijenjuje sa terminom "težak teren".  Koga zanima kako to izgleda - neka pogleda slike Stanetovih đireva (ali neće biti baš toliko teško).
11) Biti će ne manje od 2 filtera, kojih će svaki biti dugačak ne manje od 50 km
12) Bajpass-a neće biti, a na filterima će se štopati vrijeme
13) Tko bude imao vrijeme dulje od limit-a kojeg će odrediti Uprava (a koji će ostati tajan) biti će ustrijeljen tetejcem pod plećku
14) Biti će i soft trek, po D1, od Udbine do Gračaca. Javite nam kako vam je bilo.
15) Kuhane hrane nema. Majica nema. Dobićete po CSO i 3 lista Slobodne dalmacije za pokriti se
16) Kako kompenzirali smanjenje standarda, kotizacija će biti trostruko veća nego dosada.
17) Uvodi se obavezni tehnički pregled. Obavljanje istoga je, obzirom na kompetencije i iskustvo, povjereno g. Rabbitu Špoljariću
18) 'ko ne prođe tehnički pregled, dobiće u jaketu
19) Kriteriji prolaska tehničkog pregleda su tajni
20) Za davanje u jaketu,  Uprava ovim putem, a bez prava na žalbu, zadužuje Banju
21) OrMaru se zabranjuje pjevanje
22) Flendriksu se zabranjuje disanje. Dok spava. Dok je budan - smije koji puta udahnuti.

Svi prijedlozi su dobrodošli. Vjerojatnost da će biti ignorirani je 99,37%.

Sa osobitim štovanjem,
LB
Potrčko uprave


 
Ispravak netočnog navoda br. 10. mjestimično hard, mjestimično poluhard, a mjestimično i soft - dakle polu hard / jebuckav :LOL:
 
Luka nisi u toku i van forme si :(

23. Jebuckavi Smrdljivac je dobio svog vlasnika - jebuckavog. C1 se ograđuje od mogućih problema van ili unutar 120km (nedostatak goriva ili kvara). Promjene na ruti su dozvoljene u koliko netko bude imao viška goriva ili slobodna mjesta na prikolici za prevesti.
 
:0648:
bezuvjetno prihvacam pravila(mislim da ni nemam izbora), sretan sam da je tema otvorena i dozvoliti cu si(bas me briga) tu i tamo nesto komentirati...i ovako i onako cu stalno gledati i citati.......
Dolazim i otvaram listu...neznam sta vozim, makar i vespu kojoj ne radi kvacilo..a, kada ono dozvoli....imam samo drugu i cetvrtu brzinu...sve je dobro! Lose je sto u nekom momentu ona odluci blokirati zadnji kotac...svojevoljno...i, bas jako....nadam se da ce mi to napraviti u nekom zavoju pa cu spektakularno isti izvoziti...ako se to tako kaze....driftanjem....
Preuzimam sve udarce u jaketu.....dakle, ako netko treba u jaketu dobiti...mene Banjo udara...moze i jako...mozda mi ispadne svih 13 kamencica koje nosim u bubrezima(mater im jebemo...barem da su se ravnomjerno rasporedili...ovako me zanasaju u desnu stranu....tamo je jedan vise ;) )
Tehnickog pregleda me nije strah...jbg....nemam nista.....ali, zdravstvenog bi se bojao...nije naveden u pravilima i, ne dolazi u obzir!!!!
Vozim najtezi teren, ako ima...jos i neki tezi.....pogledao sam sva vide na jubitou sa enduro motorima, najvise sam naucio gledajuci LB-obe i OrMar-ove.....sve znam....i, krecem ja u petak rano ujutro u nadi da se do nedelje navecer vratim. Znam da je vazno u kacigu govorit....'imamo ga' ....' i, jebenti teren' i...ponekad---'aj aj aj aj'. Najtezi....filteri?? pih, trazim posebni filter filtera!
Kotizacija?? nemam pojma sto to znaci...ne jedem, ne pijem...vec duze vrijeme...gledam u sunce!
Od OrMara preuzimam pjevanje......Flendrixu nudim umjetno disanje (obecajem oprati brkove i bradu ;) )
Track?? moze, dajte ga PG-u ....on se u to razumije, vjerujem da ce mi u manje od minute sve objasniti...ja ne razumijem...ja vozim...pokusavam voziti.
Ukoliko dodje Casper, ima pravo...jednom!!! naglasavam jednom proci preko moje jakete...mjesto i vrijeme dogovorimo prije starta.
Vrijeme mi mozete mjeriti...meni je to svejedno...ja sa vremenom nisam prijatelj..jer me to jebe cijeli zivot. Naime..ja kada sam se rodio..imao sam u stvari vec 6 godina.....i..od tada su pocela sranja...hoce li me ili ne dati u skolu....i...da ne nabrajam dalje...sa vremenom i mjerenjem istoga, odavno sam raskrstio.....
Sretan sam, sretan sam jako jako..i, hvala Vam svima od sveg srca sto mi dozvoljavate da se osjecam dio svega toga....meni to...meni to jako jako puno znaci!
Zapocinjem listu:
1.
2.
3.
.
.
.
.
.
46. delbi - ako treba...trci.....
 
Dobro je sve...skoro...ima jedna kardinalna griiijeska! Dalmacija se pise velikim slovom!

P.S.
I triba dodat stavku u kojoj se naredjuje Aleri montaža dodatnog tanka od pet litara...Plete je stavija gljivu filter i mala oce malo vise potrosit!!!
:mrgreen:
 
Ja se prijavljujem. Zahtijevanu temperaturu vode u tušu ću poslat naknadno.
 
z3c said:
Ovaj put se obvezujem pregaziti Delbija umjesto Forgasa  :021:
neka ti gdin. Enduro Lab dotle ugradi i rikverc...ono...da to bude kako treba ;) hell yeah!!!
 
posronja said:
neznam sta vozim, makar i vespu kojoj ne radi kvacilo..a, kada ono dozvoli....imam samo drugu i cetvrtu brzinu...

Ne tresi se! Obrati pozornost na točku 10 i odmah ćeš uvidjeti da je vespa sa drugom brzinom dovoljna.

EDIT: umalo zaboravih - dogodila ti se značajna omaška. Barem bi ti, kao počasni član LabOratorija, trebao znati da se nekaže "sve je dobro" nega "dobro je sve"  :mrgreen:
 
Tocka 15) CSO? Mozda se misli na SDO (suvi dnevni obrok) tocno bi vozio, al nemam dobre gume na cb-ki, no uvjek mogu rutu pokrivat svojom bespilotnom letilicom.
 
Ninja said:
Tocka 15) CSO? Mozda se misli na SDO (suvi dnevni obrok) tocno bi vozio, al nemam dobre gume na cb-ki, no uvjek mogu rutu pokrivat svojom bespilotnom letilicom.

CSO, SDO, šija, vrat

bi6vk6.jpg


EDIT: može bespilotna letjelica, ali samo ako je naoružana, da možeš rješavati ove koji ne zadovolje na filteru  :mrgreen:
 
Awwww..... Rambo keksi... najbolja stvar za podcokat auto ili motor kad minjaš gume.  :0648: :0648: :0648:
 
lb said:
Ne tresi se! Obrati pozornost na točku 10 i odmah ćeš uvidjeti da je vespa sa drugom brzinom dovoljna.

EDIT: umalo zaboravih - dogodila ti se značajna omaška. Barem bi ti, kao počasni član LabOratorija, trebao znati da se nekaže "sve je dobro" nega "dobro je sve"  :mrgreen:
velike isprike.....idem sada pokusati zapamtiti dobro sve!!! dobro je sve!
 
Ne padam bas cesto, al kad padnem, moj motor postaje bespilotna letjelica.
...tako da to imamo