Benelli 752S

Ljudi ne kuže da će kinezi napraviti što god želiš, i kvalitete koje želiš - od najvećeg smeća do vrhunske kvalitete, a o tome onda ovisi i cijena...
Identičan proizvod proizveden u Europi ili Kini će u Kini biti nešto malo jeftiniji, jer je radna snaga jeftinija, ali ako koristiš vrhunske materijale, precizne strojeve i propisane uvjete i tolerancije da bi proizvod bio određene kvalitete, onda to ne može biti upola jeftinije...

Mogu razumjeti skepticizam... Ne mogu razumjeti bezrezervno pljuvanje po nečemu i stav "to 100% nevalja" samo zato jer je iz Kine...

Bilo bi zanimljivo usporediti Caballero s Ducati Scramblerom Sixty2... Cijena je tu negdje...

P.
 
ajd ducati ak i nevalja je šminka i fora.... a fantic kak bi reko jedan moj frend nekad za jedan motor.. a to je tak motor ak imaš kuruzu na polju pa ideš videti kak napreduje odideš s njim čisto da neideš pješke
 
ajd ducati ak i nevalja je šminka i fora.... a fantic kak bi reko jedan moj frend nekad za jedan motor.. a to je tak motor ak imaš kuruzu na polju pa ideš videti kak napreduje odideš s njim čisto da neideš pješke

Hehe, znači može biti najbolji na svijetu, ali ako nije šminka i fora ti ga ne želiš.
Može biti najbolji na svijetu, ali Branko ga ne želi jer je kinez.

Ja bi prvo da je dobar motor, a onda sve ostalo. Super je da ga se može probati u salonu, svaka čast zastupniku i prava je šteta da su općenito kod nas testni motori vrlo rijetki. Nadam se da ću se jednom zaletiti do Splita pa da ga probam...

lp
P
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
potpuno isti k... je netko tko je počeo motore proizvoditi prekjučer i netko tko ih proizvodi 100 godina i ulaže hrpu love u razvoj, marketing, motosport...??
cijena novog je maltene ista, s time da će dukac rabljeni nekog kurca vrijediti, a taj drek sastavljen od komponenta renomiranih proizvođača će vrijediti 50% cijene novoga čim prvi puta zabodeš ključ u njega
 
  • Like
Reactions: Branko-ST
Nista kinesko iz principa.
Jos od Marta pazim na sve sto uzmen, moze bit sa Marsa ali ne iz Kine.
Ostaje za vidjet koliko ce to ici.
 
Malo bi se iznenadil kaj sve u našim kućama, stanovima, prijevoznim sredstvima dolazi iz Kine. Vjerojatno i Podravka vrećica za juhu dolazi iz Kine. Odavno je po zakonu da možeš kao uvoznik prikriti podrijetlo proizvoda, dovoljno je da ušarafiš zadnji šaraf kod nas i proizvod je Made in Croatia (samo primjer). Ducati sigurno sve do zadnjeg šarafa proizvede sam ili diktira da mora biti proizvedeno u Italiji? Ili kao i svi drugi na svjetskom tržištu traži najjeftiniji proizvod traženih karakteristika? Mobitel na kojem pišem je iz Kine kao i 90% ostalih, laptop iz Kine, pola dijelova komjutera, TV, mikrovalna, mikser, napa, strah me dalje i gledati 😁
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Malo mi je smiješno što u ovoj temi neki pljucaju po Fanticu, ko da ga im je neprijatelj proizveo. Kao da jedva čekaju da ga netko spomene, pa da krenu..
Ne želim zagaditi ovu temu s Fanticom i njegovim mrziteljima(valjda je to zbog mene:oops:), ali moram nakratko reagirati pošto ga se spominje, a ja sam ga doveo u Hrvatsku.
U Prizmić Moto salonu želimo ponuditi nešto drugačije, nešto što ima stil, ime i povijest. To su Fantic, Lambretta i Malaguti. Nismo ovlašteni uvoznici za Hr ničeg u čiju kvalitetu ne vjerujemo. Takva nam je i oprema za koju smo uvoznici: Caberg, Clover i MIVV. Sve je pažljivo odabrano.
Naravno, ne mora se to svakom svidjeti, nekom je skupo, nekom je jeftino, ali da nije dobro, ne može nitko argumentirano tvrditi.

Malo o Fanticu:

Fantic se proizvodi u Italij (Treviso) i postoji od 1968.godine.
Šasija: krom molibden
Felge: Anodizirani aluminij
Trokuti prednjih vilica i nosači nogara: Glodani aluminij
Volan: Tomaselli
Komande: Domino
ABS: Continental - može se isključiti
Ubrizgavanje: Athena GET
Kočnione čeljusti: ByBre
Pumpe kočnica i disk ploćice: Brembo
Diskovi: Braking
Lanac: Regina
Zupčanici: PBR
Auspuh komplet: Arrow
Prednji i stražnji ovjes: Fantic FRS (ne prozivodi Fantic ovjese od jučer)
Gume: Mitas kod 125 i 250, kod 500-ica Michelin Anakee ili Pireli Scorpion
Agregat: 125 proizvođač Minarelli, 250 i 500-proizvodi ga Zong Shen po Minarelli specifikacijama.( Zong Shen proizvodi agregate i kompletne motocikle/skutere za razne proizvođače.)
Dosta ljudi je već obavilo testnu vožnju na našim modelima Caballero 250 i Rally 500 i nitko nije dao negativnu ocjenu. Dapače, dosta njih je ostalo iznenađeno kvalitetom izrade i voznim osobinama.
Fantic je vrlo kvalitetan proizvod.

Inaće, Benellija je puna Italija i to je dosta dobar motor. Imao sam priliku vidjeti sve njihove modele izložene na 2 posljednja EICMA Milan sajma. Nisam vozio nijednog, ali moji utisci su vrlo pozitivni.
 
Last edited:
Bobe nameces poluproizvod pod proizvod.
Taj Fantic 500 je realna cijena 30000kn I tad bi jedva nasa kupca I to je realnost
Shvati ovo je forum I svako ima parvo na svoje misljenje,Ti si trgovac I posal ti je prodaja.
Pricas o Fantic amortizaciji pa kad je tako dobra zasto ih nemaju modeli za utrke,zasto nemaju svoje agregate vec koriste od Yamahe
Niko ne mrzi Fantica vec ne trpe da im se namece da je to pravi proizvod.
 
  • Like
Reactions: Matek and ODST
Meni osobno je puno veci problem sta se Fantic povezuje sa Yamahom
Kaseta bila i ostala
 
Kako je Branko rekao, cijena od 30 tisuca je vrh, po toj cijeni bi ga i ja kupio, al sve vise je previse
 
Bobe nameces poluproizvod pod proizvod.
Taj Fantic 500 je realna cijena 30000kn I tad bi jedva nasa kupca I to je realnost
Shvati ovo je forum I svako ima parvo na svoje misljenje,Ti si trgovac I posal ti je prodaja.
Pricas o Fantic amortizaciji pa kad je tako dobra zasto ih nemaju modeli za utrke,zasto nemaju svoje agregate vec koriste od Yamahe
Niko ne mrzi Fantica vec ne trpe da im se namece da je to pravi proizvod.


Poslat ću mail u ponedjeljak Fanticu u tvornicu i napisati im da hitno korigiraju izlazne cijene prema uvoznicima.Da je jedan forumaš procjenio da su poluproizvod i da im najskuplji model ne smije koštati više od 30.000 kn.
Uostalom, šta oni imaju u Hrvatskoj koštat ko jedan Royal Enfield i da moraju imat cijene ko Mash koji se proizvodi ima par godina.
Napisat ću im da su im prodajne brojke kao i sam rast prodaje u zadnje 2 godine čista izmišljotina.
A to šta Yamaha dobiva zauzvrat od suradnje s Fanticom je također smeće . To bi moga i Yamahi javit🤔
Za ćurac su im dali agregate i šasiju za trkače modele i za ćurac su im predali Minarelli tvornicu u 100%-tno vlasništvo.
Kazat ću im da otkažu Fantic 125 modele pod značkom Yamahe što pripremaju i da vrate Fantic projekte šta su dobili zauzvrat u moto 4t i e-tehnologiji..
Sve ću im kazat...
🤣
Haug🤚
 
Kako je Branko rekao, cijena od 30 tisuca je vrh, po toj cijeni bi ga i ja kupio, al sve vise je previse


Shvačam ja tvoje želje, ali po to cijeni ga ne možeš kupiti ni sa tvorničke trake bez ikakvih davanja😉
 
Poslat ću mail u ponedjeljak Fanticu u tvornicu i napisati im da hitno korigiraju izlazne cijene prema uvoznicima.Da je jedan forumaš procjenio da su poluproizvod i da im najskuplji model ne smije koštati više od 30.000 kn.
Uostalom, šta oni imaju u Hrvatskoj koštat ko jedan Royal Enfield i da moraju imat cijene ko Mash koji se proizvodi ima par godina.
Napisat ću im da su im prodajne brojke kao i sam rast prodaje u zadnje 2 godine čista izmišljotina.
A to šta Yamaha dobiva zauzvrat od suradnje s Fanticom je također smeće . To bi moga i Yamahi javit🤔
Za ćurac su im dali agregate i šasiju za trkače modele i za ćurac su im predali Minarelli tvornicu u 100%-tno vlasništvo.
Kazat ću im da otkažu Fantic 125 modele pod značkom Yamahe što pripremaju i da vrate Fantic projekte šta su dobili zauzvrat u moto 4t i e-tehnologiji..
Sve ću im kazat...
🤣
Haug🤚

Nije ti ovo Suzuki da sam sebe prodaje ovjde ces morat naci malo blesavije jelene za prodat
;)
 
T-Max = 100000 KN
1607183023868.png
 
  • Like
Reactions: Igor28
Mene je Benelli Imperiale 400 oduševio uživo..A inaće sam slab na te klasik motore..Super mi je Kawasaki W800 recimo..
 

Attachments

  • 20181108_124711.jpg
    20181108_124711.jpg
    171.5 KB · Views: 85
  • 20191109_131227.jpg
    20191109_131227.jpg
    177.7 KB · Views: 84