Beverly 200, vergla u prazno i ne pali

H@k

Member
Imam Beverly 200, 2003.

Vlasnik sam zadnja 2 mjeseca... inace uvik upali na prvi zub, ali mi se tri puta dogodilo do sad da sutradan kad ga dodem upalit jednostavno vergla i vergla, al ne daje nikako signal da ce upaliti ... prva dva puta bi verglao po 10-ak minuta dok nebi na kraju odjednom upalio koda nista nije bilo, ali ovaj put to nije slucaj... Danas i jucer sam ga verglao puno puta ali nista... samo u prazno vrti... Da napomenem dogodi se nekad kada tek pocnem verglat prvi zub koda pocne se paliti i onda opet bez znakova života nastavi...

Provjerio svjecicu i lulu, daje struju i u redu je... sumnjam na benzinu, karburator , kakav čok on ima da niej do njega nesto ??  :misli:

Sta bi moglo bit ??

P.S. Pri kretanju sa večim naporom bi se culo u masini grebanje lagano, ali pretpostavljam da je to drugi problem koji nema veze s tim da nece upali( kumplug ili slicno)... inace sve radi u redu i odjednom sutradan kad dodem upaliti dogodi se navedeni problem...

Hvala
 
malaga said:
provjeri bendix

Klip radi kad verglam tako da nije do bendixa :misli:

Akumulator dobar, jos sam spojio preko auta tako da vergla brzo i uredno...
 
Treba provjerit na karburatoru da li ima goriva, ako ne možda je stvar u nepovratnom ventilu koji se nalazi poslije pumpe goriva pa gorivo padne i treba dosta verglat dok ga povuče.
 
Alien1 said:
Treba provjerit na karburatoru da li ima goriva, ako ne možda je stvar u nepovratnom ventilu koji se nalazi poslije pumpe goriva pa gorivo padne i treba dosta verglat dok ga povuče.

Vidiš to mi je na pameti kao vjerovatan problem... mozda da probam napraviti slobodan pad benzine pa da vidim oce li upaliti ?

Inace filter goriva je negdje po sredini (izmedju pumpe i karburatora)... U cijevi od karba do filtera goriva ima goriva kad odspojim od filtera cijev... dakle iscuri gorivo, pa zakljucujem da gura uzbrdo. ali mozda ne dovoljno jako  :misli:
 
Ma probao sam maloprije odspojiti cijev koja ide od karba do filtera goriva... nju sam uspravio da bude slobodni pad do karburatora i u nju sam ulio benzine, te sam verglao... opet se nista ne dogadja... vergla, klip se kreće ali nece upali... a povuklo je 1cm goriva u cjevcici za 10 sekundi verglanja :misli:

Pumpa goriva radi i pumpa gorivo...

Dakle jeli trebao upaliti ako je problem u pumpi ili nepovratnom ventilu ?
 
H@k said:
Klip radi kad verglam tako da nije do bendixa :misli:

Akumulator dobar, jos sam spojio preko auta tako da vergla brzo i uredno...
ne razumin, oće ili neće upali preko auta?
 
baldeks said:
ne razumin, oće ili neće upali preko auta?

Ne, to nigdje nisam napisao da je upalio... Dakle vergla normalno,akumulator nije slab...
Imate ideju sta bi moglo bit ?
 
ako ima iskre...i ako na cijev ide gorivo kada verglas...onda skini karb i provjeri nivo goriva u casici...moguce je da je zaglavio ventil ispod plovka...posebice ako imas walbro karb..
 
bmw m 5 said:
ako ima iskre...i ako na cijev ide gorivo kada verglas...onda skini karb i provjeri nivo goriva u casici...moguce je da je zaglavio ventil ispod plovka...posebice ako imas walbro karb..

Ok, probat cu (y)

Danas sam dobio savjet da bi mozda mogao biti automatski čok :misli:
 
Evo ljudi nasao sam problem, dakle stvar je u automatskom čoku... izvadio sam ga i zacepio rupu gdje on ulazi... motor je upalio bez problema...

E sad,sljedeci problem je sto se zagusi kad iz lera dam gasa... pocne se gusit i na kraju ugasi ako ne pustim gas... a ako lagano dodajem gas zavrti se do max... al na naglo dodavanje gasa se jednostavno zagusi...

Pretpostavljam da sve to regulira čok...
Mene zanima mogu li ga sad dok ne nabavim čok osposobiti za vožnju...( da se ne guši na naglo dodavanje gasa) :misli:

Hvala
 
nije to do coka..jebe ga kolicina goriva u karbu..odnosno nedovoljna kolicina... :wink:
 
bmw m 5 said:
nije to do coka..jebe ga kolicina goriva u karbu..odnosno nedovoljna kolicina... :wink:

Ma motor je do jucer radio ko sat... onda je crkao... nije htio upaliti... digao sam čok, a on upalio na prvi zub... vratim nazad čok, on nece upali... ako je prije sve bilo u redu,dakle nije se gušio... a čok se pokvario sigurno... pa nisan toliki baksuz da su dvije stvari riknile odjednom pa da jos i nema dovoljno goriva... :misli:

meni se prije cini da kako sam izvukao čok da ima viška zraka te se zato guši ?
 
Ovako stvari stoje... Danas sam probao staviti ispravan čok od poznanika... i na moje čudo motor se jednako zagušio i kad sam stavio ispravan čok...
Još jedna stvar, izvadio sam skroz čok i začepio rupu čoka, motor upali i radi nestabilno, slabiji je, te se pri naglom kočenju zaguši i ponekad izgasi ako nedam malo gasa... skužio sam da malo dimi crni dim iz auspuha, ali jedva vidljiv rijedak crni dim i nekako puše iz auspuha jače (neznam kako bi drukcije objasnio)...dakle ovako se ponasa kad izvadim skroz čok i zacepim rupu...

Ovo mi je skroz zbunjujuce, ocito je da motor nece upali ili se guši pri dodavanju gasa sa oba čoka, dakle ispravnim i "neispravnim", pod navodnike jer sad nisam siguran jeli stvarno neispravan... zapravo vađenje čoka ima utjecaj da motor proradi ali i ne znaci da je čok neispravan jer i sa drugim čokom su simptomi slicni...

Po radu i zvuku karba. mi se cini da vuce negdje višak zraka i da je to razlog gašenju...

Može li mi neko objasnit vezu sa čokom, zasto on utjece na rad 
čok je 1150kn novi
 
Provjeri i prirubnicu između karburatora i glave. Ona je gumena i zna ispucat pa možda vuče zrak na njoj. Lako se skine, tri vijka i obujmica na strani karburatora.
 
Danas sam vratio stari čok i motor radi u redu, dakle sve po starome...  (y)
Iako ocekujem da ce mi se to dogodit opet, neznan sta je... a ovih dana cu malo rastavit i pogledat jeli membrana i te prirubnice probijena....

Samo jedno pitanje, mogu li 10W40 ulje ulit u beverlya jer ga imam kuci litru... ili moram 5w40 ?
 
pa rekoh ti da te jebe nivo goriva..skini taj jebeni karburator...rastavi ga...sve lijepo operi i ispusi..do najmanje dizne i sarafa...vijak za smjesu odvrni 2 kruga..i to je to..
 
bmw m 5 said:
pa rekoh ti da te jebe nivo goriva..skini taj jebeni karburator...rastavi ga...sve lijepo operi i ispusi..do najmanje dizne i sarafa...vijak za smjesu odvrni 2 kruga..i to je to..

Hocu, u prijasnjem postu sam rekao da cu pogledat membranu, prirubnice i karb.  (y)
 
Skinio karb. na brzinu sam ga pregledao izvanka i nasao ovo puknuce sa slike... neznam moze li to imati utjecaja  :misli: