Beverly 250, pucanje iz auspuha

Moretto

New member
Dakle, nakon dužeg hrvanja s motorom kroz riječku gužvetinu, zamijenih ga za skuter. (Pozdrav, Zrina). Ne mogu se potužit na performanse i spretnost ovoga prometala, ali brate, nakon motora, FUN FACTOR je nula. Ide nekih 120-ak plus 20 što slaže kazaljka da te razveseli.. :mrgreen: ma uglavnom ok.
Muči me kad usporavam, recimo kad brzina padne na 30-40, auspuh počne pucketat ko na starom MZ-u. MZ je svirao "Carmen", to je u redu, al ne znam zašto se Beverlyju isto događa. Navodno postoji neki sekundarni ventil koji ubacuje friški zrak u ispuh ispred katalizatora radi boljeg izgaranja. Jel moguće da taj ventil (koji bi se trebao zatvorit kod "kočenja motorom") zašteka pa se javi efekat šupljeg auspuha? Jer koliko mi se čini, auspuh nije šupalj.  :misli:

Ajde netko pametniji...  (y)

Hvala unaprijed
 
Moretto said:
Ne baca ništa koliko sam ja uspio primijetit. Misliš na ventile u glavi motora...ja sam pomislio na taj neki "sekundarni ventil" koji dodaje zrak katalizatoru.

Moguce je da je on, ali pogledaj i svjecicu ako je bijela onda je svakako previse zraka u omjeru zrak:benzin
 
Pogledat ću. Mada, ima 16 700 km, servis je bio na 15 000...valjda bi poštelali...  :misli:  :jesus:  ...a i ja gluposti pričam...vraga bi poštelali  :mrgreen:
 
Karburator...treba mu malo smanjiti smjesu. Dobiva pre vise goriva te kod spustanja gasa dolazi do samozapaljeja togviska goriva i automatski do detonacija. Ima jedan mali saraf na karburatoru(zlatne boje). Njime se stima smjesa.Stisni ga do kraja...i onda ga otpusti 3/4 kruga...pa probaj. I nema nikakvi sekunsdrani ventilsto ubacuje zrak..... Ako je Quasar agregat onda nema. LEADER motori isto nisu imali....
 
Ima karburator, 2004. godište je. I QUASAR je. I ima sekundarni ventil na ispuhu. Čak sam uspio nać u service manualu kako se ispituje taj slučaj. To je u biti nepovratni ventil neke vrste koji je otvoren pod gasom i ubacuje zrak prije katalizatora. A kad se pusti gas, trebao bi se zatvorit da ne puca. Možda sam se malo nespretno izrazio sa "pucanje", to je u biti "pucketanje", ne baš "detonacije". Zvuči ko dvotaktni motor kad usporavam. Uglavnom, bio sam kod "neovisnog" servisera, rekao je da je teoretski moguće da zaje.. ventil, al da u njegovoj praksi još nije bio, i ako mi to baš ide na živce da će rastavljat, ali ne vidi potrebe (da zaradi dva sata rada??) Hehe... ma nek puca.

btw, idem vidjet ako ima service manual na forumu, ako ne stavim ga.
Hvala na info.