Beverly 250ie pumpa vode i semering radilice

noky200

Member
Nisam mislio da cu tak brzo pisat u ovoj rubrici al eto me  :?

Danas sam upalio bevrlija nakon kaj je tjedan dana mirovao,upalio je najnormalnije,ali sam primjetio da na deklu kod pumpe vode ,na onaj iberlauf kapnulo jedno 10-ak kapljica vode  dok je radio na nogarama,u meduvremenu sam ja oblacio potkapu, rukavice, kacigu itd.
To sam vec jednom primjetio isto kod hladnog starta,bio je 9 mjesec i lijepo toplo vrijeme , al tad je samo jedna kapljica kapnula.
Provjerio sam razinu rashladne tekucine i ona je na minimumu,kolko je bila prije nisam ni gledao da budem iskren jer mi temp. ne prelazi pol skale ,pa reko sve je uredu.
Normalno vrag mi ne da mira skidam ja dole onaj crni cep,kad on masan ,i to onak fino zuto ulje.
Sad se vracam nazad kad sam kupio motor ulja je bilo jedno 2-3mm iznad maksimuma,ja sam to odma sa spricom izvuko van i ostavio ga na maks.Dal je motor tad izbacao taj visak van na semering ?jer ja ne znam kolko se prethodni vlasnik navozao prije mene,al nije sigurno vise od 500-1000km,kad je ulje jos bilo zuckasto kad sam ga ja uzeo od njega,nekakvom logikom da ga i sad baca van trebalo bi bit crno,jer sad je crno ko smer  :LOL:
E sad ak sam kurceve srece da je otisel i semring radilice i semering pumpe vode onda k vragu  :x
Ulje motor ne pije nis abnormalno... u 3500km kolko sam napravio nadolijao sam 1-1,2deci ulja,i sad je na maksimumu.

Uglavnom kad se motor ugrije nema nikakvog curenja ni nis,jos me taj semering pumpe vode ni ne brine tolko neg me muci ovaj od radilice,nisam to nikad delal.
A sve je pocelo od zamjecivanja da malo na spoju crijeva na pumpi vode slini sad kak je zahladilo,pa sam ubacio jos jednu stegu i sad je dobro,ali evo ima on jos materijala za provocirat  :mrgreen: (nema ni 14k km)
 
nema on semering radilice sa desne strane... :mrgreen:

semering pumpe vode je na bev 250 ie keramicki pakung...plus semering klasicni sa unutarnje strane dekla...koji sluzi da antifriz ne probije u masinu ako keramicki pakung crkne....ako si prmjetio da curi na tu rupu znak je da ces brzo morati promijeniti taj pakung....sto se tice cepa..moguce da je mastan od antifriza...provjeri kakav je antifriz...ako je cist i bistar onda nema straha.....
 
Znaci ovo bi mi trebalo za reparaciju(mada uzel bi ja to originalno rade nego ovaj bgm)

LINK

Ovo za curenje na iberlauf sam ziher da je voda,tj. antifriz,rijesit ce se vec ,al me ovo muci kaj je cep bio masan i smrdio po ulju,a ne kuzim od kud bi ulje doslo tam ,iskreno nisam bas serafil po tom motoru imam ga svega 3 mjeseca,pa jbg moze bit nesuvislih pitanja sa moje strane.
Antifriz sam danas mjerio drzi do -15C normalne je zute boje,bez tragova ulja
 
nije ono sa linka.....ono je set za reparaturu prve generacije qusara 250 ccm (sa karburatorom)...ti imas keramicki full pakung...i skoro ga je nemoguce promijeniti bez posebnog alata... :wink:


sto se antifriza tice...ako je cist znaci da je sve ok sa motorom...operi i obrisi cep....nadolij na max oznaku i prati situaciju... (y)
 
Kaj savjetujes onda zamjenu komplet poklopca statora sa pumpom vode,nije mi zao platit,ocu da bude kak treba samo kojeg kupit kad ima vise modela  :misli: :misli:

Videl sam da ih ima po netu za 80-ak €,cak i manje

http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-VOLANO-POMPA-ACQUA-PIAGGIO-BEVERLY-250-300-/260785367715?pt=Ricambi_e_Accessori_Scooter&hash=item3cb804eaa3

Jel ovo set za reparaciju ovog na mojoj makini

http://www.easyparts.nl/showdrawing/2178/78165/79A/0-968-1-m420-m882-m2321-m2178-s6558-d78165/Flywheel_magneto_cover___Oil_filter.html

Al i dalje me j... ovo kaj sam 99% siguran da je ulje nutra bilo po cepu.... za raskapat masinu po pol nisam kompetentan,a fakat ni 14k km motor nema ,jebo onda piaggio  :palacdolje:
 
noky200 said:
Kaj savjetujes onda zamjenu komplet poklopca statora sa pumpom vode,nije mi zao platit,ocu da bude kak treba samo kojeg kupit kad ima vise modela  :misli: :misli:

Videl sam da ih ima po netu za 80-ak €,cak i manje

http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-VOLANO-POMPA-ACQUA-PIAGGIO-BEVERLY-250-300-/260785367715?pt=Ricambi_e_Accessori_Scooter&hash=item3cb804eaa3

Jel ovo set za reparaciju ovog na mojoj makini

http://www.easyparts.nl/showdrawing/2178/78165/79A/0-968-1-m420-m882-m2321-m2178-s6558-d78165/Flywheel_magneto_cover___Oil_filter.html

Al i dalje me j... ovo kaj sam 99% siguran da je ulje nutra bilo po cepu.... za raskapat masinu po pol nisam kompetentan,a fakat ni 14k km motor nema ,jebo onda piaggio  :palacdolje:
a cuj....sa specijalnim alatom(imaju ga ovlasteni servisi) taj se pakung mijenja bez da se skida deklo....jer se rotor-impeler moze odsarafiti.....naravno da ako nemas mogucnosti...zamjena kpl dekla nije losa ideja...samo sto onda moras ulje iz masine van...i obavezno novi dihtung blok-deklo....ono na slici je taj dio (pod brojem 7)....inace slika prikazuje deklo za leader masinu..ali valjda je to samo ilustracija... :mrgreen:

ja nisam imao slucaj da quasar baca ulje u eksp. posudu...a vjeruj mi da sam ih puno imao na servisima...kvalitetan agregat...koji montira metalnu brtvu glave..te je sve to vrlo trajno...naravno da uvijek postoji iznimka...ali ako mjenjas taj pakung ili deklo...morati ces ispustiti antifriz vani....pa ces vidjeti najbolje kakav je antifriz...te u eksp posudi potraziti eventualne tragove ulja....ako je pak posuda cista...onda nemas brige...kupi neki kvalitetan antifriz (agip koncentrat kojeg mjesas sa dest vodom...ili pak gotov preparat npr motul-ov motocool)...jer da je kojim slucajem ulje u sistemu za hladjenje....primjetio bi masne mrlje ulja na samoj povrsini u posudi ....a da voda kojim slucajem dospije u ulje...primjetio bi poviseni nivo ulja...te bi ulje u masini licilo na gustu sivu masu.... :mrgreen:
 
Malo sam okrenul par brojeva prema moto mondo i ami trade-u

U moto mondo imaju kompletan dekl sa pumpom vode po cijeni od 500-700 nekaj kn,kad sam pitao razliku veli frajer sve je to isto/slicno,kao ima vise tipova,reko meni poslikaj svoj pa cemo ti dat isti takav.
Uglavnom pitao sam ih za zamjenu semeringa pumpe vode (keramicki pakung) oni vele da nemaju adekvatnog alata za to izmjenit,ali imaju oni tih semeringa  na lageru jos od kad su dosle te masine.

Ami trade kaze ima set za reparaciju kosta 500kn,kompletan dekl sa pumpom kod njih je 900kn.

Ovi u moto mondu su mi djelovali profesionalnije ,a i kod bivseg vlasnika motor je servisiran kod njih,imam neke racune sa zadnjih servisa.A i ak je komplet dekl 500-600kn onda rade njega kupim,a ovog si kasnije iz zafrkancije pokusam reparirat.

Danas sam ga upalio i nije nis curilo,skinul onaj cep na tom deklu i malo gledal unutra zamasnjak je mokri,znaci nekaj ipak slini.Sad sam nadolijal onu malu razliku do max destilirane vode pa cu pratit kolko ce ju trosit.

Bmw m5 jel problem da malo pojasnis na koji nacin radilica brtvi sa te desne strane,kolko sam skuzio sa te strane su starter i njegov zupcanik,na njega ide zamašnjak,a stator je ako sam dobro shvatio na deklu,i unutar njega prolazi osovina pumpe vode na koju je upresan onaj dio koji se kaci na onu oprugu na zamasnjaku,sa unutarnje strane je onaj obicni semering ,a sa vanjske taj keramicki,do kojeg se dolazi kad se skine impeler.

I nisam shvatio zakaj je potrebno ulje spustit kad se vadi taj dekl,kaj ono cirkulira kroz njega na neki nacin?
Probal sam upalit motor bez cepa na tom deklu i puhalo je pun kufer na njega,jel to normalno ili ne?

Sorry za puno pitanja fakat me interesiraju te stvari,a nisam se do sad susretao sa tim masinama i sve mi je to puno nepoznanica.
Bilo bi mi drago da jos malo pojasnis kad ces imat vremena.




 
U tom deklu ti je ulje koje podmaziva masinu .Zato ga moraš ispustiti
 
ovako: leader agregat(runer vx 125 vxr 200 npr) je imao "suho paljenje" kao kod 2 t skutera....radilica ima sa lijeve i desne strane semering....kao sto to ima i quasar samo sa lijeve strane...kad si kod leader-a skinuo deklo pumpe vode...naisao si na klasican rotor i stator paljenja...kao kod recimo....runner-a 50..

quasar(tvoj) agregat ima to drugacije rijeseno: paljenje je u motornom ulju...magnet je fiksiran obrnutro...a stator je na deklu pumpe vode....pogon pumpe je preko matice radilce na cijem se vrhu nalazi jedna opruga u koji sjeda osovina rotora  pumpe vode.....znaci da ulje motora slobodno cirkulira u desnom deklu...te je komplet paljenje u dodiru sa uljem(kao kod vecine modernih motora R ili enduro serije....) deklo pumpe vode ujedno sluzi kao i poklopac da ulje ne izadje van...deklo takodjer ima sa unutarnje strane jedan klasicni semering koji brani da motorno ulje dodje u prostor lezajeva pumpe vode...a isto tako sprijecava da u slucaju rikavanja pakunga pumpe...antifriz dospije u motorno ulje... :wink:
 
Svaka ti cast na odgovoru to me  interesiralo  (y)

Ja sam ocekivao da zamasnjak mora biti suh,i onda me bunilo zakaj je ulje po onom cepu plasticnom,i magnetu.Reko jebo ga led ovom ne samo da  voda curi neg i ulje probilo prema magnetu  :LOL: :LOL:  :mrgreen:
Sad kuzim kak to dela na tom motoricu  (y)
Sad sam se prepeljal motor drzi 140-145 po satu,temp na pola,rashladna tekucina je na maks,pa cu pratit,ako pocne naglo gubit vodu uzimam komplet novi dekl sa svim ,i vozimo dalje,a ovog starog cu pokusat reparirat pa nek stoji za rezervu.
Uglavnom obavjestim vas o svemu,fala decki jos jednom  :wink:
 
ma samo ti vozi....biti ces zadovoljan tim skuterom....ako pocme pustati jako....znas sta ti je ciniti... (y)
 
Pozdrav momci,izvinite sto se ovako mijesam,imam pitanje za Bmw m5 ili ako neko drugi zna..
Na koji nacin pravilno zamijeniti rashladnu tekucinu i ozraciti sistem? Znam da sigurno nikad nije mijenjana,beverly je 2005 god,hocu da promijenim zato sto je ova tekucina u posudi smedje boje,a sumnjam da je to bas normalno..
Hvala u svakom slucaju
 
walter999 said:
Pozdrav momci,izvinite sto se ovako mijesam,imam pitanje za Bmw m5 ili ako neko drugi zna..
Na koji nacin pravilno zamijeniti rashladnu tekucinu i ozraciti sistem? Znam da sigurno nikad nije mijenjana,beverly je 2005 god,hocu da promijenim zato sto je ova tekucina u posudi smedje boje,a sumnjam da je to bas normalno..
Hvala u svakom slucaju
najprije zagrij motor na radnu temperaturu(da otovori termostat) da ti praznjenje bude kompletnije i brze....pricekaj 5 minuta da se malo spusti pritisak u sistemu....skini cep sa eksp posude a zatim na donje crijevo (na pvc kucistu pumpe vode ) ispusti stari antifriz vani...pazi da se ne opeces sa vrucim antifrizom....kada je sve iscurilo vani...sipaj nov antifriz (mjesavina 50:50 ako kupujes koncentrat)...dok sipas...paralelno s tom radnjom odzraci sistem (imas na glavi motora sa lijeve strane jedan vijak za odzracivanje koji na vrhu ima malu crnu gumenu kapicu..taj vijak je slican onome koji se nalazi na celjustima kocnica...) za doci do tog vijka skini onaj pvc poklopac u pretincu ispod sica...najbolje bi bilo da nadjes jedno prozirno malo crijevo te ga natakni na taj vijak za odzracivanje...te kljucem 8 otpusti saraf dok ne pocme kroz cijev izlaziti tekucina...odzracivanje je gotovo kad kroz tu cijev bude isla samo tekucina...bez tragova zraka...u sistem ti ide 1.7 litara antifriza....Kad si to odzracio...natoci u eksp posudu do oznake max i u pali motor...prati situaciju (kazaljku temp)...koja ne smije ici u crveno polje...nemoj se ravnati po tome ako ventilator upali..jer njega pali ecu putem senzora koji se nalazi u glavi...te to nije pokazatelj da je sistem odzracen...kada osjetis da je i exsp posuda topla to je znak da je sve ok...ponekad na bevu treba odzraciti par puta jer zna ostati zraka...a to ces znati ako ti kazalja temperature pocme oscilirati ili ulaziti u full crveno..kada u voznji temp kazaljke bude stabilna (na sredini otprilike)...te ventilator bude palio i gasio kad se kazaljka priblizi crvenoj zoni....znaci da je sve ok... (y)
 
Da ne otvaram novu temu, moze li mi netko pomoci savjetom kako skinuti deklo vodene pumpe na Beverlyju 200 (Leader)?

Sve sarafe sam skinuo, ispustio antifriz li ne mogu ga izvuci van. Sta drzi osovin na kojoj je impeler?

Hvala na bilo kakvom savjetu glede vadjenja i zamjene/ popravka pmpe koja curi
 
Maestral said:
Da ne otvaram novu temu, moze li mi netko pomoci savjetom kako skinuti deklo vodene pumpe na Beverlyju 200 (Leader)?

Sve sarafe sam skinuo, ispustio antifriz li ne mogu ga izvuci van. Sta drzi osovin na kojoj je impeler?

Hvala na bilo kakvom savjetu glede vadjenja i zamjene/ popravka pmpe koja curi
ako si skinuo sva CETIRI imbus sarafa sa dekla...onda mora van..ponekad ide malp teze jer znaju zapeci dvije bukule koje sluze za centriranje poklopca na blok....ako ne ide pomogni se sarafcigerom...
 
bmw m 5 said:
ako si skinuo sva CETIRI imbus sarafa sa dekla...onda mora van..ponekad ide malp teze jer znaju zapeci dvije bukule koje sluze za centriranje poklopca na blok....ako ne ide pomogni se sarafcigerom...

Uspio sam, bilo je malo zapeceno.
Kja sad :D. Da kupujem pakung iii cijelu pumpu? Imate l savjet gdje uopce presom ili necim slicnim izvaditi postojeci pakung?

 
Maestral said:
Uspio sam, bilo je malo zapeceno.
Kja sad :D. Da kupujem pakung iii cijelu pumpu? Imate l savjet gdje uopce presom ili necim slicnim izvaditi postojeci pakung?
cuj....na starijim modelima leader-a (-euro3) treba se pomuciti ..jer ne postoji mogucnost skidanja impelera..i sve to zahtjeva dosta posla...a obicno poklopac (deklo) ne prezivi taj zahvat.. :mrgreen:

komplet deklo(stavi i vozi)....kosta oko 500 kn....pa mislim da se isplati....ustedis vrijeme....zivce....itd... (y)
 
Da, mislim da ce tako i biti. Nova pumpa je 600 kn. Mozda ipak probam prvo raskupusati staru pumpu cisto iz radoznalosti. Ima tu blizu jedan tip koji izradjuje opruge i slicne stvari i sigurno ima presu pa se mozda zaletim do njega.