noky200
Member
Nisam mislio da cu tak brzo pisat u ovoj rubrici al eto me :?
Danas sam upalio bevrlija nakon kaj je tjedan dana mirovao,upalio je najnormalnije,ali sam primjetio da na deklu kod pumpe vode ,na onaj iberlauf kapnulo jedno 10-ak kapljica vode dok je radio na nogarama,u meduvremenu sam ja oblacio potkapu, rukavice, kacigu itd.
To sam vec jednom primjetio isto kod hladnog starta,bio je 9 mjesec i lijepo toplo vrijeme , al tad je samo jedna kapljica kapnula.
Provjerio sam razinu rashladne tekucine i ona je na minimumu,kolko je bila prije nisam ni gledao da budem iskren jer mi temp. ne prelazi pol skale ,pa reko sve je uredu.
Normalno vrag mi ne da mira skidam ja dole onaj crni cep,kad on masan ,i to onak fino zuto ulje.
Sad se vracam nazad kad sam kupio motor ulja je bilo jedno 2-3mm iznad maksimuma,ja sam to odma sa spricom izvuko van i ostavio ga na maks.Dal je motor tad izbacao taj visak van na semering ?jer ja ne znam kolko se prethodni vlasnik navozao prije mene,al nije sigurno vise od 500-1000km,kad je ulje jos bilo zuckasto kad sam ga ja uzeo od njega,nekakvom logikom da ga i sad baca van trebalo bi bit crno,jer sad je crno ko smer
E sad ak sam kurceve srece da je otisel i semring radilice i semering pumpe vode onda k vragu :x
Ulje motor ne pije nis abnormalno... u 3500km kolko sam napravio nadolijao sam 1-1,2deci ulja,i sad je na maksimumu.
Uglavnom kad se motor ugrije nema nikakvog curenja ni nis,jos me taj semering pumpe vode ni ne brine tolko neg me muci ovaj od radilice,nisam to nikad delal.
A sve je pocelo od zamjecivanja da malo na spoju crijeva na pumpi vode slini sad kak je zahladilo,pa sam ubacio jos jednu stegu i sad je dobro,ali evo ima on jos materijala za provocirat (nema ni 14k km)
Danas sam upalio bevrlija nakon kaj je tjedan dana mirovao,upalio je najnormalnije,ali sam primjetio da na deklu kod pumpe vode ,na onaj iberlauf kapnulo jedno 10-ak kapljica vode dok je radio na nogarama,u meduvremenu sam ja oblacio potkapu, rukavice, kacigu itd.
To sam vec jednom primjetio isto kod hladnog starta,bio je 9 mjesec i lijepo toplo vrijeme , al tad je samo jedna kapljica kapnula.
Provjerio sam razinu rashladne tekucine i ona je na minimumu,kolko je bila prije nisam ni gledao da budem iskren jer mi temp. ne prelazi pol skale ,pa reko sve je uredu.
Normalno vrag mi ne da mira skidam ja dole onaj crni cep,kad on masan ,i to onak fino zuto ulje.
Sad se vracam nazad kad sam kupio motor ulja je bilo jedno 2-3mm iznad maksimuma,ja sam to odma sa spricom izvuko van i ostavio ga na maks.Dal je motor tad izbacao taj visak van na semering ?jer ja ne znam kolko se prethodni vlasnik navozao prije mene,al nije sigurno vise od 500-1000km,kad je ulje jos bilo zuckasto kad sam ga ja uzeo od njega,nekakvom logikom da ga i sad baca van trebalo bi bit crno,jer sad je crno ko smer
E sad ak sam kurceve srece da je otisel i semring radilice i semering pumpe vode onda k vragu :x
Ulje motor ne pije nis abnormalno... u 3500km kolko sam napravio nadolijao sam 1-1,2deci ulja,i sad je na maksimumu.
Uglavnom kad se motor ugrije nema nikakvog curenja ni nis,jos me taj semering pumpe vode ni ne brine tolko neg me muci ovaj od radilice,nisam to nikad delal.
A sve je pocelo od zamjecivanja da malo na spoju crijeva na pumpi vode slini sad kak je zahladilo,pa sam ubacio jos jednu stegu i sad je dobro,ali evo ima on jos materijala za provocirat (nema ni 14k km)