Breeze
Member
Ako postoji već negdje ista tema , ja se izvinjavam i molim administratora da je premjesti tamo gdje treba.
Pozdrav.
Nisam se do sada nikada uključivao u neke rasprave i nisam redoviti pratioc Foruma , ali sad bi ukratko nešto rekao o Beverly 300 ie modelu koji sam kupio novog prije 6 godina , i kojeg sam "nažalost" prisilno morao danas prodati , a stvar je u tome šta mi ga je neki "stručnjak" za volanom kamiona srušio u jednom skladištu gdje sam bio parkiran u njihovom dvorištu i savio mi volan , iskrivio kućište brave i polomio graničnike , i majstor u ovlaštenom servisu mi je rekao da je to kučište brave zavareno na šasiju , i da treba mijenjat kompletnu šasiju, i da je to po njemu totalna šteta , šta je nakraju i procijenitelj iz osiguranja i potvrdio , jer je prevelika cifra popravka...
Uglavnom sad se natežem sa osiguranjem...
Ali ustvari htio sam samo kratko reći moje iskustvo sa tim Beverliyem 300 ie iz 2012 godine proizvodnje .
U šest godina napravio sam
70 000 kilometra.
Istru prekstario cijelu puno puta.
Osvojio sam Jadransku obalu sve do Splita i gore do Sinja.
Sve Jadranske otoke gdje se može ići sa trajektom , od Velog Lošinja ,Cresa, Krka, Raba, Paga, Ugljana, Pašmana, Iža, Dugog Otoka i Murtera..
Uglavnom , ne štedim ga i radim uredno tisuću kilometara mjesečno, kroz cijelu godinu, tako da sam i prodao auto jer mi ne treba.
E sad... sve šta sam na njemu radio u tih 70 000 su bili :
Svakih 7500 km ulje, filter i svijećice.
Svakih 20 000 km remen (jer mi je na 15 000 bio sasvim uredan)
...i svakih 18 000 gume (ali računajte da je to svakih godinu i šest mjeseci , znači guma nije "stara" i ne stigne se plastificirati , nego je samo nešto potrošena po sredini , i eventualno koji mali balončić , ali nikad mi to nije utjecalo na sigurnist i proklizavanje)...
..i to je to !
Pločice i disk su još tvornički , i sad su pločice potrošene malo preko pola , tako da ih je možda trebalo lagano i zamjeniti ...
...ali pazite 70 000 kilometara sam prešao , ej !
Ulje u kočnicama sam promjenio na 65 000 , makar je bilo "bistro" , i kočio sam normalno bez problema.
Kvačilo je znači nakon 70 000 još tvorničko , valjke od remena nisam nikad mijenjao...
I sad nek mi neko kaže dali postoji kvalitetnije vozilo na dva kotača ?!
Ali pazite ! ...tu je puno vanjske vožnje, zato i jesu dijelovi toliko dugo trajali. Da je to voženo samo po gradu , sve bi to vjerovatno već trebalo mijenjati na cirka 35000-40000 i to je valjda svakom ko se razumije u mehaniku jasno!
..ali bez obzira na sve, mislim da je (iz priloženog se vidi) kvaliteta skutera neupitna !
Inaće motor je izvrstan u svim segmentima , od držanja ceste , izvrsnih kočnica (bez ABS-a) , i sasvim je solidna pozicija sjedenja vozača (ja sam visok 173 cm) .
Potrošnja vani 3 litre, po gradu 4... po zimi zbog zagrijavanja motora cca. 4,3 litre.
I šta reć na kraju ?
Motor nije jeftin za jedan proizvod od plastike i aluminija i nešto malo željeza.
5000 eura je puno novaca za 300 ccm. i 22 ks ...ali vjerujte (po meni) vrijedi svaku "lipu"...
...i tako nepredviđeno (jer sam ga mislio voziti dok ne "krepa", pa promijeniti cilindar i klip, i sve ono istrošeno , i opet "gaziti" nove kilometre... i to (hmm... planirao sam da će barem do sto tisuća kilometara biti bez većih problema)... a ovako, silom prilika moram po "novoga" (šta mi neće biti jako teško) :wink: , ali će me koštati jednog "kreditića" od 17000 kuna koliko mislim da ću morati dodati na cifru kad dobijem lovu od osiguranja i ovih 11 000 kuna za koliko sam ga prodao u onakvom stanju.
Dakle idem najvjerojatnije po novog Beverly 300 ie POLICE modela ... Krasan je ! ...i ima ABS i ASR ... i sad je na akciji do nove godine za 35990 kuna... + 1100 za vjetrobran.
Eto... nadam se da će ovo šta sam napisao nekomej na Forumu koristiti.
Pozdrav svima, i oprezno vozite !
Pozdrav.
Nisam se do sada nikada uključivao u neke rasprave i nisam redoviti pratioc Foruma , ali sad bi ukratko nešto rekao o Beverly 300 ie modelu koji sam kupio novog prije 6 godina , i kojeg sam "nažalost" prisilno morao danas prodati , a stvar je u tome šta mi ga je neki "stručnjak" za volanom kamiona srušio u jednom skladištu gdje sam bio parkiran u njihovom dvorištu i savio mi volan , iskrivio kućište brave i polomio graničnike , i majstor u ovlaštenom servisu mi je rekao da je to kučište brave zavareno na šasiju , i da treba mijenjat kompletnu šasiju, i da je to po njemu totalna šteta , šta je nakraju i procijenitelj iz osiguranja i potvrdio , jer je prevelika cifra popravka...
Uglavnom sad se natežem sa osiguranjem...
Ali ustvari htio sam samo kratko reći moje iskustvo sa tim Beverliyem 300 ie iz 2012 godine proizvodnje .
U šest godina napravio sam
70 000 kilometra.
Istru prekstario cijelu puno puta.
Osvojio sam Jadransku obalu sve do Splita i gore do Sinja.
Sve Jadranske otoke gdje se može ići sa trajektom , od Velog Lošinja ,Cresa, Krka, Raba, Paga, Ugljana, Pašmana, Iža, Dugog Otoka i Murtera..
Uglavnom , ne štedim ga i radim uredno tisuću kilometara mjesečno, kroz cijelu godinu, tako da sam i prodao auto jer mi ne treba.
E sad... sve šta sam na njemu radio u tih 70 000 su bili :
Svakih 7500 km ulje, filter i svijećice.
Svakih 20 000 km remen (jer mi je na 15 000 bio sasvim uredan)
...i svakih 18 000 gume (ali računajte da je to svakih godinu i šest mjeseci , znači guma nije "stara" i ne stigne se plastificirati , nego je samo nešto potrošena po sredini , i eventualno koji mali balončić , ali nikad mi to nije utjecalo na sigurnist i proklizavanje)...
..i to je to !
Pločice i disk su još tvornički , i sad su pločice potrošene malo preko pola , tako da ih je možda trebalo lagano i zamjeniti ...
...ali pazite 70 000 kilometara sam prešao , ej !
Ulje u kočnicama sam promjenio na 65 000 , makar je bilo "bistro" , i kočio sam normalno bez problema.
Kvačilo je znači nakon 70 000 još tvorničko , valjke od remena nisam nikad mijenjao...
I sad nek mi neko kaže dali postoji kvalitetnije vozilo na dva kotača ?!
Ali pazite ! ...tu je puno vanjske vožnje, zato i jesu dijelovi toliko dugo trajali. Da je to voženo samo po gradu , sve bi to vjerovatno već trebalo mijenjati na cirka 35000-40000 i to je valjda svakom ko se razumije u mehaniku jasno!
..ali bez obzira na sve, mislim da je (iz priloženog se vidi) kvaliteta skutera neupitna !
Inaće motor je izvrstan u svim segmentima , od držanja ceste , izvrsnih kočnica (bez ABS-a) , i sasvim je solidna pozicija sjedenja vozača (ja sam visok 173 cm) .
Potrošnja vani 3 litre, po gradu 4... po zimi zbog zagrijavanja motora cca. 4,3 litre.
I šta reć na kraju ?
Motor nije jeftin za jedan proizvod od plastike i aluminija i nešto malo željeza.
5000 eura je puno novaca za 300 ccm. i 22 ks ...ali vjerujte (po meni) vrijedi svaku "lipu"...
...i tako nepredviđeno (jer sam ga mislio voziti dok ne "krepa", pa promijeniti cilindar i klip, i sve ono istrošeno , i opet "gaziti" nove kilometre... i to (hmm... planirao sam da će barem do sto tisuća kilometara biti bez većih problema)... a ovako, silom prilika moram po "novoga" (šta mi neće biti jako teško) :wink: , ali će me koštati jednog "kreditića" od 17000 kuna koliko mislim da ću morati dodati na cifru kad dobijem lovu od osiguranja i ovih 11 000 kuna za koliko sam ga prodao u onakvom stanju.
Dakle idem najvjerojatnije po novog Beverly 300 ie POLICE modela ... Krasan je ! ...i ima ABS i ASR ... i sad je na akciji do nove godine za 35990 kuna... + 1100 za vjetrobran.
Eto... nadam se da će ovo šta sam napisao nekomej na Forumu koristiti.
Pozdrav svima, i oprezno vozite !