Beverly 300 ie novi model , moje iskustvo..

Breeze

Member
Ako postoji već negdje ista tema , ja se izvinjavam i molim administratora da je premjesti tamo gdje treba.


Pozdrav.
Nisam se do sada nikada uključivao u neke rasprave i nisam redoviti pratioc Foruma , ali sad bi ukratko nešto rekao o Beverly 300 ie modelu koji sam kupio novog prije 6 godina , i kojeg sam "nažalost" prisilno morao danas prodati , a stvar je u tome šta mi ga je neki "stručnjak" za volanom kamiona srušio u jednom skladištu gdje sam bio parkiran u njihovom dvorištu i savio mi volan , iskrivio kućište brave i polomio graničnike , i majstor u ovlaštenom servisu mi je rekao da je to kučište brave zavareno na šasiju , i da treba mijenjat kompletnu šasiju, i da je to po njemu totalna šteta , šta je nakraju i procijenitelj iz osiguranja i potvrdio , jer je prevelika cifra popravka...
Uglavnom sad se natežem sa osiguranjem...

Ali ustvari htio sam samo kratko reći moje iskustvo sa tim Beverliyem 300 ie iz 2012 godine proizvodnje .

U šest godina napravio sam
70 000 kilometra.
Istru prekstario cijelu puno puta.
Osvojio sam Jadransku obalu sve do Splita i gore do Sinja.
Sve Jadranske otoke gdje se može ići sa trajektom , od Velog Lošinja ,Cresa, Krka, Raba, Paga, Ugljana, Pašmana, Iža, Dugog Otoka i Murtera..

Uglavnom , ne štedim ga i radim uredno tisuću kilometara mjesečno, kroz cijelu godinu, tako da sam i prodao auto jer mi ne treba.

E sad... sve šta sam na njemu radio u tih 70 000 su bili :
Svakih 7500 km ulje, filter i svijećice.
Svakih 20 000 km remen (jer mi je na 15 000 bio sasvim uredan)
...i svakih 18 000 gume (ali računajte da je to svakih godinu i šest mjeseci , znači guma nije "stara" i ne stigne se plastificirati , nego je samo nešto potrošena po sredini , i eventualno koji mali balončić , ali nikad mi to nije utjecalo na sigurnist i proklizavanje)...
..i to je to !

Pločice i disk su još tvornički , i sad su pločice potrošene malo preko pola , tako da ih je možda trebalo lagano i zamjeniti ...
...ali pazite 70 000 kilometara sam prešao , ej !

Ulje u kočnicama sam promjenio na 65 000 , makar je bilo "bistro" , i kočio sam normalno bez problema.

Kvačilo je znači nakon 70 000 još tvorničko , valjke od remena nisam nikad mijenjao...

I sad nek mi neko kaže dali postoji kvalitetnije vozilo na dva kotača ?!

Ali pazite ! ...tu je puno vanjske vožnje, zato i jesu dijelovi toliko dugo trajali. Da je to voženo samo po gradu , sve bi to vjerovatno već trebalo mijenjati na cirka 35000-40000 i to je valjda svakom ko se razumije u mehaniku jasno!
..ali bez obzira na sve, mislim da je (iz priloženog se vidi) kvaliteta skutera neupitna !

Inaće motor je izvrstan u svim segmentima , od držanja ceste , izvrsnih kočnica (bez ABS-a) , i sasvim je solidna pozicija sjedenja vozača (ja sam visok 173 cm) .

Potrošnja vani 3 litre, po gradu 4... po zimi zbog zagrijavanja motora cca. 4,3 litre.

I šta reć na kraju ?

Motor nije jeftin za jedan proizvod od plastike i aluminija i nešto malo željeza.
5000 eura je puno novaca za 300 ccm. i 22 ks ...ali vjerujte (po meni) vrijedi svaku "lipu"...

...i tako nepredviđeno (jer sam ga mislio voziti dok ne "krepa", pa promijeniti cilindar i klip, i sve ono istrošeno , i opet "gaziti" nove kilometre... i to (hmm... planirao sam da će barem do sto tisuća kilometara biti bez većih problema)... a ovako, silom prilika moram po "novoga" (šta mi neće biti jako teško) :wink: , ali će me koštati jednog "kreditića" od 17000 kuna koliko mislim da ću morati dodati na cifru kad dobijem lovu od osiguranja i ovih 11 000 kuna za koliko sam ga prodao u onakvom stanju.

Dakle idem najvjerojatnije po novog Beverly 300 ie POLICE modela ... Krasan je ! ...i ima ABS i ASR ... i sad je na akciji do nove godine za 35990 kuna... + 1100 za vjetrobran.

Eto... nadam se da će ovo šta sam napisao nekomej na Forumu koristiti.

Pozdrav svima, i oprezno vozite !
 
  • Like
Reactions: Marin0
Slažem se s svime i ponosni sam vlasnik istoga. Samo, eto ti moj savjet kojeg ne moraš poslušat,ne kupuj Police jer brzo dosadi totalna crna boja! Ima mi ga prvi rođak, dosadilo meni i njemu ga gledat. Na tvom mjestu bi radije sivog ili nešto slično.

Evo moj sa đira u Crnoj Gori.
833297aabfc7a9632fc066f563585b33.jpg
 
Par fotke od litos

Trogir i Bilo kraj Primoštena



 

Attachments

  • PicsArt_11-01-12.45.36.jpg
    PicsArt_11-01-12.45.36.jpg
    167.9 KB · Views: 449
  • PicsArt_11-01-12.46.56.jpg
    PicsArt_11-01-12.46.56.jpg
    162.3 KB · Views: 405
...i da ne ispada da skuter nema mana..
..četri puta sam mijenjao žarulju od kratkog svjetla  :misli:
 
..i da... evo izračuna koliko me koštalo održavanje u tih šest godina i 70 000 prijeđenih kilometara


Zamjena Ulje - Filter-Svjećice
350 x 10 = 3500 kn

Remen
4 x 850 = 3400 kn

Gume
4 x 950 = 3800 kuna

10700 kuna

...zato sad idem po istog takvog novog  :021:
 
Breeze said:
..i da... evo izračuna koliko me koštalo održavanje u tih šest godina i 70 000 prijeđenih kilometara


Zamjena Ulje - Filter-Svjećice
350 x 10 = 3500 kn

Remen
4 x 850 = 3400 kn

Gume
4 x 950 = 3800 kuna

10700 kuna

...zato sad idem po istog takvog novog  :021:
  :D
nisi uračunao cijenu 4 žarulje kratkog svjetla  :)

sve u svemu odličan skuter  (y)
 
...hmm...da  :misli: ..imaš pravo..
..to je 4x50 kuna = 200 kuna..
..i zaboravio sam zamjena onog ulja u prijenosu nakon
50 000 ...to je čini mi se bilo nekih 150 kuna
 
...a evo i jednog snimka sa Dugog otoka prije dvije godine..
...i ako hoćete možete otići na moj kanal na YouTube-u "Mrak446" i pogledati gdje smo sve ja i moj Bevać zujali, po Istri , i po obali od Kopra do Splita i otoka..  :021:

https://youtu.be/Z5oFUVO0JJw
 
Evo stigo "policajac" 300 ie  :)





 

Attachments

  • PicsArt_11-15-04.34.jpg
    PicsArt_11-15-04.34.jpg
    67.8 KB · Views: 359
  • PicsArt_11-15-04.34.jpg
    PicsArt_11-15-04.34.jpg
    67.8 KB · Views: 303
Krasan. Zbog tog policajca samse i ja odlucio na crnu mat boju :)
Slikaj felge, je li to onaj s kromiranim rubovima? Odlicno pase!

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

 
Mošćenićka Draga .
Moja prva "patrola" van Istarske Županije  :021:;)



 

Attachments

  • PicsArt_11-15-04.32.jpg
    PicsArt_11-15-04.32.jpg
    159.6 KB · Views: 477
..prošao je sa peticom kod ženskog žirija  :)
..a muški su također "lajkali"  :)

...evo za četri dana sam napravio 350 km..
..vožnja je prava "pjesma" ...jbg. novo je novo  :)
 
Ručkicu od kočnice uopće ne trebaš pritiskati , samo je "pogladiš" i već koči  :wink:

..stari je kočio odlično i bez ABS -a..
Ali ovo sada je vrhunski za ovaj motor , njegovu snagu motora i težinu  (y)
 
Eto , napravio sam prvih 1000 km sa POLICAJCEM , pa malo dojmova , i uporedba sa starim  (makar je ista mašina.)

Uglavnom , motor ide bolje , a ne znam zašto...
Mora da su talijanski "inžinjerčići" ili nešto čačkali po injektoroma , ili po elektronici , ili prijenosu , ali motor linearnije i za nijansu bolje ubrzava. Nema nikakvih "rupa" tako da već i na 30 kmh se osjeti da lagano vuče (mislim ne zastajkuje ništa) , šta je inaće normalno za skutere zbog tog specifičnog CVT mjenjača.

...onda , motor zadovoljava euro 4 normu tako da su nešto vjerovatno i prigušivali u auspuhu , tako da sad ima ljepši puniji zvuk , šta se naročito čuje na minimumu..

Kočnice sa ABS-om su osjetno tvrđe na ručkici , ali zato koči trenutačno , makar je i stari bez ABS-a kočio odlično..

Sve to gore navedeno pridonosi da je vožnja "tečnija" i ugodnija za cca. 10% kvalitetnija nego na starom..

Sve ostalo je isto.
Odlično drži cestu , i lako je upravljiv...
Prolazak kroz zavoje je "milina" za jedan skuter... i ono šta je konstanta , zaštita od vjetra je vrlo dobra , tako da 120 kmh voziš bez problema i sa ljetnom kacigom...

Eto toliko , nadam se da će nekome pomoći kod kupnje ako se dvoumi između Beverly 300 ie ABS/ASR ili modela neke druge firme.
 
Izvještaj
Dakle registiran 12.11.2018...
..danas 25.05.2019
Prešao 7500 km...i još malo preko...
..dakle u šest mjeseci..
Stanje redovno , i sve napisano u gornjem postu i dalje stoji...
..vožnja i dalje "milina" i nadam se da će me služiti isto kao i onaj prije..

Oprezno vozite !! ...i želim vam ugodnu "moto sezonu" sa puno kilometara  :021: :)
 
Breeze said:
Izvještaj
Dakle registiran 12.11.2018...
..danas 25.05.2019
Prešao 7500 km...i još malo preko...
..dakle u šest mjeseci..
Stanje redovno , i sve napisano u gornjem postu i dalje stoji...
..vožnja i dalje "milina" i nadam se da će me služiti isto kao i onaj prije..

Oprezno vozite !! ...i želim vam ugodnu "moto sezonu" sa puno kilometara  :021: :)

(y)
 
Evo prošla je prva godina sa mojim "policajcem".
Napravio sam 14 000 km šta mi je najviše do sada u jednoj godini.
Sa skuterom nema nikakvih problema.
Već sam napisao da mi je nešto bolji nego onaj prije, naročito u ubrzanjima i prosjećnoj brzini koja se sad kreće između 110-120 , šta znači da 120 kmh vozi bez ikakvog opterećenja.
Onaj prije mi je znao na 3500 km potrošiti 1 dcl ulja a ovaj ništa. Sad ću mu napraviti servis koji radim svakih 7500 km i neću dolijevati ništa.
Ove godine nisam po ljeti išao daleko nego sam samo skočio tri dana na Cres - Lošinj , i preko na otoke Ilovik (motor ostavio na Lošinju) i na Premudu.
Ostale kilometare sam napravio najviše po okolici Pule i po  Istri..
Eto toliko ...ja prezadovoljan  (y)