Beverly 350, nizak ler gas

mstipcevic

New member
Dakle, ne događa se svaki put, ponekad, pri startanju motor par sekundi ima jako nizak ler gas, skoro da će se ugasiti....ali ne ugasi se. Tako radi par sekundi i onda digne okretaje i radi normalno. Znade li tko u čemu je stvar?
 
Jesi siguran da ti se ne upali asr kod naglijeg starta?Zna prekinuti gas preko zebre ili kliskog asfalta.
 
Last edited:
Jtr...malo smo se krivo razumjeli, odnosno ja sam možda krivo napisao. Na startanje sam mislio na paljenje motora, a ne na naglo dodavanje gasa. :)
 
Da, da, ono kao da se dusi kad ga tek upalis pa onda proradi.
Ne znam kako je kod tog Beverly-ja, ali mislim da on ima automatski saug i on bi trebao biti reguliran preko senzora temperature. Mozda te on zeza?
Jesi filtere sve izmijenjao? Kad je svjecica mijenjana?
 
Znalo se par puta dogoditi kao da nepravilno radi, ler gore dole, ali samo nakon prvog paljenja kad je bio duze neaktivan.
Ne bi trebala biti svjecica, prije filter benzina ili senzor.
 
Da, da, ono kao da se dusi kad ga tek upalis pa onda proradi.
Ne znam kako je kod tog Beverly-ja, ali mislim da on ima automatski saug i on bi trebao biti reguliran preko senzora temperature. Mozda te on zeza?
Jesi filtere sve izmijenjao? Kad je svjecica mijenjana?
Mijenjao sam filter zraka i svjećicu prije cca 500km. Goriva ne.
 
Nek te to ne brine, budeš si zadao muku i raskupusio šta ne treba a pitanje je oćeš ga dobit kako treba. Osim ako problem postane izraženiji onda kreni u istragu.

Možda je potrebno samo napravit kalibraciju TPS-a

Također provjeri jesu dobro stegnute prirubnice i svi spojevi da ne vuče negdje falš zrak
 
Last edited:
Problem se pojavi ponekad i na par sekundi.
Ja bi na to gledao kao na karakteristiku tog skutera.
I Mate piše, isti "problem" je imao i njegov beverli.
Pod Mate mislin na boška buvu, oba vole banane.
😂😂
 
Ne znam baš da li je isti, moj kao da zagrglja ali nije se nikad ugasio. Rijetko je i traje sekundu do dvije tako da nisam našao za shodno da idem kopat.
Jedini relativno česti kvar za koji znam u zadnje vrijeme na 350 je rikavanje antene od koda. Moj ponekad nije htio upaliti prije par mjeseci pa sam mislio da je do prekidača nogice, to sam promjenio, prije dva tjedna opet isto i skužili smo da je prekidač na upravljaču pa je naručen novi. Nije neka lova ni jedno ni drugo ali antena zato je, s novim poskupljenjem navodno oko 400 EUR.
 
Ne znam baš da li je isti, moj kao da zagrglja ali nije se nikad ugasio. Rijetko je i traje sekundu do dvije tako da nisam našao za shodno da idem kopat.
Jedini relativno česti kvar za koji znam u zadnje vrijeme na 350 je rikavanje antene od koda. Moj ponekad nije htio upaliti prije par mjeseci pa sam mislio da je do prekidača nogice, to sam promjenio, prije dva tjedna opet isto i skužili smo da je prekidač na upravljaču pa je naručen novi. Nije neka lova ni jedno ni drugo ali antena zato je, s novim poskupljenjem navodno oko 400 EUR.
Ali ako je antena neispravna, logika mi nalaze da skuter neće upaliti. Ne može ,,napola paliti,,. Ili pali ili ne. Čisto sumnjam da taj kvar uzrokuje ovo navedeno prije. Ili se možda i varam.
 
Ne znam baš da li je isti, moj kao da zagrglja ali nije se nikad ugasio. Rijetko je i traje sekundu do dvije tako da nisam našao za shodno da idem kopat.
Jedini relativno česti kvar za koji znam u zadnje vrijeme na 350 je rikavanje antene od koda. Moj ponekad nije htio upaliti prije par mjeseci pa sam mislio da je do prekidača nogice, to sam promjenio, prije dva tjedna opet isto i skužili smo da je prekidač na upravljaču pa je naručen novi. Nije neka lova ni jedno ni drugo ali antena zato je, s novim poskupljenjem navodno oko 400 EUR.
 
Ali ako je antena neispravna, logika mi nalaze da skuter neće upaliti. Ne može ,,napola paliti,,. Ili pali ili ne. Čisto sumnjam da taj kvar uzrokuje ovo navedeno prije. Ili se možda i varam.
Ma ne, krivo smo se shvatili. Ovdje jedno s drugim nema veze.

Ova cijena odgovara staroj, cca 1.800kn.
 
Još bih nešto dodao,
o vremenu potrebnom za zagrijavanje na radnu temperaturu. Treba mi puuuuno vremena da motor dosegne radnu temperaturu....stavio sam novi termostat i novi senzor temperature, ali nema promjena. Dakle, temperatura se jako sporo diže. A kada kompjuter dobiva informaciju da je temperatura niska / niža, onda, vjerojatno, daje i bogatiju smjesu...više goriva, automatski je i potrošnja veća. S obzirom da najčešće vozim relaciju od kuće do posla i nazad (cca 3,5km), meni se skuter nikada ne zagrije, dakle imam ogromnu potrošnju, mislim da je preko 5lit.
Supruga vozi BV 300. Baš sam neki dan upalio svoga (350), nakon 5 min sam upalio i njenoga. Nakon 5 min od paljenja njenoga (znači 10 min nakon što sam startao svoj), njezin je već skoro bio na radnoj temperaturi, a na mome se kazaljka diga za 2 crtice. To mi ne izgleda normalno.