BEVERLY 400ie ali ne Tourer

spartacus

Member
Aloo forumasi skuterasi !
Kako je prodano u HR jako malo Beverly-a 400ie koji nisu Tourer oznake tj onih bez velike lampe gore (pogledaj fotku dolje ) koji izgledaju poput 250, a istovremeno
se vise i ne proizvode i ne prodaju, zanima me koliko nas zapravo sada vozi taj skuter. Istovremeno me zanima i razmjena iskustava, kao i druzenja.
Moj sada ima 40000km bez ijednog kvara, i procitao sam podatak da masina ima sluzbeni vijek trajanja 50000km, pa sam malo u soku :(
Molio bih sve koji voze ili znaju nekoga da vozi da se ovdje jave jer mi se cini interesantan podatak koliko nas zapravo vozi taj skuter koji je zapravo kratko bio u prodaji i brzo zamjenjen sa Tourer verzijom. Ispada da ce biti raritet uskoro :)
Ovdje cu ovih dana izloziti detaljnije svoja iskustva u ovih 40000km i sto sam sve i kada mijenjao jer cuvan sve racune :)
Dolje je i slika mojeg Beverly-a kada je nakrcan za put :)
 
Jao što je meni ovaj beverly lijep. I za vidjet,  a i za pročitat performanse.
Ali nisam siguran da je "karoserija" ista kao u 250-ice, 400-tica mi se čini malo punašnija, veća... No to je možda samo moj dojam.

A što se trajnosti agregata tiče, ako si prešao 40 tkm bez problema onda znaš paziti motor, vjerovatno će ti trajati barem još toliko.

Gdje se putuje, vidim da se radi o malo duljem putovanju?

 
Hvala na javljanju. I meni je bio i ostao lijep, bila je to ljubav na prvi pogled :)
Ma nije bas potpuno isti kao 250 ali ima istu prednju masku, a onaj od 500 mi se nije svidio s onom lampom naprijed.
Performanse su mu stvarno za tu kubikazu sjajne, a najvise odusevljava potrosnja koja ide od 3,6l do najvise 4,8l :)
Tih 40000km nije nabrano jurenjem po gradu sa hladnom masinom, nego na putovanjima i otvorenoj cesti, tako da je masina u besprijekornom stanju i vjerujem da dobro kazes da ce sigurno voziti jos toliko samo s redovnim odrzavanjem. Fotka je s nedavnog puta po moru fotkano u Gracacu na benzinskoj, a kako mi je cura iza sjedila i jela sladoled "maknuo" sam je u Photoshopu :)
 
evo pregleda troskova redovnog odrzavanja u periodu od 15.06.2007. do danas

1500km.  promjena ulja i filtera                                                                                            277,77kn
6000km. ulje, filter, svjecica                                      663,16 
12000km. remen var., utezi, klizac, disk pl. prednje, remenica ublazivaca, svjecica
filter zraka, filter ulja, o ring,        1917 kn
14600km gume sava diamond prednja i zadnja s poslom                                                825 kn
18000km filter i ulje, filter zraka, disk pl. prednje                                                              785 kn
24000km ulje i filter , remen, utezi,klizaci, svjecica, disk pl..                                    1683 kn
25000 gume sava 834 kn
28000 km ulje i filter 323 kn
30000 zamjena semeringa na prednjoj vilici 509 kn
34000 remen, utezi, klizaci, svjecica, remenica ubl. , ulje i filter,
gume obje sava diamond               2715 kn
39000km  ulje i filter, zatezanje vijka na kuplungu                                                          350 kn

ukupno                            10 881,93                                                                                                                 
 
Unutar pretinca sa lijeve strane se nalazi vijak za podešavanje.
 
da čak je i boja ista,
ja sam pisao nešto u temi analiza troškova beverly 400 ie
da sad ne prepisujem sve ovdje.
prosjek mi je 4,5 l/100km
vozim ga nešto više od godinu dana, održavan redovno godište 2006
od iznenađenja, pucanje sajle gasa.
ostalo ništa osim redovnog servisa i promjene guma.
km 22 000     (y)
 
Pozz Spartakuse,
evo i ja vozim jedan (raritet) od 400 ccm3.
Sta reci? Skuter ide odlicno (ma da ga ne vozim bas puno), za sada imam predjenih 9tk i nesto sitno, prva rega je bila 2007. godine, stanujem u neposrednoj blizini ovl. koncesionara i servisera, pa je sve ostalo logicno.
Malo sam citao ovu temu, pa mogu nadodati svoje misljenje (o izgledu): Bvy je s prednje strane cista kopija (uz neke sitne izmjene) 250setice, a straga pak od 500tke. Taj klon je u biti janje u vucjem krznu. Na semaforima te 500tkasi malo gledaju s podsmjehom, a kad im zabiberis gas, na slijedecem semaforu skicaju di ti je oznaka kubikaze na motoru (hihihihihi).
Inace, za sad nisam imao vecih problema (izvan servisa samo sajla kilometraze i utezi od kofera /upravo dosli novi kromirani/ drugo sve OK).
Osobno, malo mi je izgledalo slabasno samo s jednim diskom na prednjem kotacu (bit ce da je to i zbog moji 100iover kg), pa sam montirao i drugi disc, ali sve uz blagoslov ovl. servisera i s origigi komadima. Sad sam zadovoljan kako se "ukopava"  :wink:
Sve drugo, ne bi bilo nikakvih zamjerki.
 
Pozz leonide !
Drago mi je da si se javio. Eto za sada nas je trojica. Bilo bi totalno cool kada bi se uspjelo ovdje okupiti nas desetak pa se jednom svi naci na hrpi i poslikati taj prizor kao sto su poslikali one Tmax-ove :)
Jos nisam cuo da netko nije zadovoljan sa nasim skuterom, svi ga voze, nitko nekih problema nije imao.
A vjerovatno si mislio da je vuk u janjecem krznu :)
Da, mnogi a ne samo 500-tkasi se iznenade kada ih "povuce" propuh od 400-tke :)
Mnoge sam motoriste iznenadio kada su mislili da ce nestati a ono eto mene iza njih i jos ih preticem na kraju sa 180km/h :)
Sto se izgleda tice slazem se s tobom, i bas iz istih razloga je on za nene bio ljubav na prvi pogled, jer sam prije njega vozio 250ccm pa pozelio jace i eto 400ie :)
Isto tako nista ne bi imao protiv da opet ima klon ali sa recimo 600ccm i jedno 50ks i  da ide u skladu s tim.
Jer sam opet pozelio jace ali ne kada se vozim sam, jer mi je super, nego kada smo dvoje s prtljagom na putu kao na fotki gore onda mi nedostaje snage kod preticanja. Tako da sam stavio Beva u prodaju jer planiram GP800. Prednji disk je meni sasvim dovoljan jer uvijek koristim  obje kocnice i nemam prigovora na zaustavljanje skutera. Kao sto sam naveo imam 40000 prijedjenih kilometara sretne voznje bez ijednog i najmanjeg kvara. Mislim da je za taj novac to najbolji skuter u klasi. Malo trosi. Ne znam kako ostalima ali meni rijetko prijedje 4L. Koliko vama decki ?
 
spartacus said:
Pozz leonide !
Da, mnogi a ne samo 500-tkasi se iznenade kada ih "povuce" propuh od 400-tke :)
Mnoge sam motoriste iznenadio kada su mislili da ce nestati a ono eto mene iza njih i jos ih preticem na kraju sa 180km/h :)

i n a kraju je svizac zamotao cokoladu..smanji malo ribu :mrgreen:


to je po cajgeru... :jesus:
 
gastajbarter said:
i n a kraju je svizac zamotao cokoladu..smanji malo ribu :mrgreen:

Slobodno dodji bilo kad i bilo gdje pa ces se uvjeriti. Nisam ribic i ne pricam ribicke price. Beverly mi po satu pokazuje 180 (realno je to nesto iznad 160) ali mu naravno za to treba zaleta poprilicno i zato mi motorista pobjegne ali ako je cesta dovoljno dugacka sustignem ga a ponekad i prestignem ovisno o kojem je motoru rijec.
One starije motore ostavim vec u startu i vise me i ne mogu stici.
 
da ja nisam imo Beverly 500 moguce j e da bi ti i povjerovo...ustvari vjerovatno ne lazes ti..laze sat :jesus:
 
Ma lažu satovi ko psi,meni je Xmax imao deklarirano 137 a moje urice pokazivale 160km/h i još je ubrzavao
 
Sto se tice potrosnje, moram priznati da meni trosi skoro 6 lit. (imam prednji vjetrobran veliki i gotovo stalno vozim dvoje na njemu).
Sto se pak max brzine tice, po vuricama sam na nekih 165-170 km/h, a koliko je to u stvarnosti.... iskreno; neznam. Znam samo da na Istarskom Y nemam problema i da "suvereno" vozim kao i ostali po cesti, a tko poznaje nas Y (pardon; vozace na Y-nu), zna da se dobro brije.
 
gastajbarter said:
da ja nisam imo Beverly 500 moguce j e da bi ti i povjerovo...ustvari vjerovatno ne lazes ti..laze sat :jesus:

Nemam neki interes izmisljati takve pizdarije jer mi i nije do nekog takmicenja, cisto sam ga par puta potjerao onako da vidim koliko ce i
dosla je kazaljka do kraja. Ne vozim se tako niti mi to ne treba ali da je lijepo ponekad pojuriti na ravnom , je i zato sada planiram GP800 :)
 
haj sve je moguce osim drvene peci..meni su mozda podvalili neki 500 sa manje konja..jedva navuce 160 kad sam vozim ali evo vidim sa velikim vizirom 400 ide brze..gori ste od onih iz t max teme :mrgreen: