Beverly 500 cruiser Club

..jedan od prodajnih argumenata za navedeni Beverly 350 je bio i promjena remena na 20000 km iako svi znamo da je to praktički nemoguče , tj da mu je 15000 km zadnja km kad ga treba mjenjati tako da mi je ovo jako iznenadilo i krajnje mi je neozbiljno ako im je to bio najači adut u prodaji...pitam se koliko je ljudi napravilo više od 12600 km a da nisu još uvjek mijenjali remen...svaka čast što su ga promjenili u garanciji ali trebali su ti nadoknaditi i sve ostale troškove ako ih je bilo....šlepa,spavanje itd......
 
retriver said:
..jedan od prodajnih argumenata za navedeni Beverly 350 je bio i promjena remena na 20000 km iako svi znamo da je to praktički nemoguče , tj da mu je 15000 km zadnja km kad ga treba mjenjati tako da mi je ovo jako iznenadilo i krajnje mi je neozbiljno ako im je to bio najači adut u prodaji...pitam se koliko je ljudi napravilo više od 12600 km a da nisu još uvjek mijenjali remen...svaka čast što su ga promjenili u garanciji ali trebali su ti nadoknaditi i sve ostale troškove ako ih je bilo....šlepa,spavanje itd......
ostali trošak je kombi Umag-Trst-Pula-Umag, kojeg sam ja naravno riješio...oni samo remen i posao zamjene....
neugodnosti svakako sam imao, jer vidi slučaja, raspao se usred tunela na trščanskoj zaobilaznici :) kud sreće :)

...škola za slijedeći put....remen prekontrolirati na 10000 km :) bar cu tako napraviti na X10 koji ima isti motor ;)

 
pa jebemu mater ako je zamjena na 20 000km onda treba trajati i 30 000km,a ne prdnuti na 12 000km?!? i to je kao normalno ono,zamjenjeno je pod garancijom a pukno u vukojebini  :angry: :angry:
 
milanche said:
pa jebemu mater ako je zamjena na 20 000km onda treba trajati i 30 000km,a ne prdnuti na 12 000km?!? i to je kao normalno ono,zamjenjeno je pod garancijom a pukno u vukojebini  :angry: :angry:

slazem se sa tobom, ako kuća kaže zamjena na 20000 onda bi taj remen trebao bez beda i 25000 izdržat....

šta je tu je.....
 
stane said:
Jel za cruzer 500 zamjena remena na 12.000km ?
Poslije ovdje ovoga sto sam citao ja ga mjenjam obavezno na 10 000 :)
 
Nije 500 nije 350 al meni na 250 je prvi put remen mijenjan na 15300km, a drugi je sad gore već ~14000km.
Motor je vožen po otvorenoj cesti više manje.
Ne velim da se loše pridržavat servisnih intervala za izmjenu remena rolica i klizača,ali sve tri komponente traju bez beda barem 5000km više od propisanog intervala od 12t km za 250 mašine. Naravno ovisi to i o vozaču i upotrebi vozila, gradska vožnja stani kreni sigurno dosta skrati vijek trajanja.
Kaj se tiče ulja to se slažem sa intervalom svakih 6000km jer ipak je motor i pri onoj normalnoj brzini od 100km/h na nekih 6500rpm
 
I onda ekipa prigovara kako je za nekog Kymca skup remen.. a traju duplo dulje.

Ja sam na skoro 17.000km, na zadnjoj kontroli (oko 15.000km) bilo je tesko naci razliku izmedju novog
remena i onog sto je unutra bio.
 
Meni je uvijek stari remen pod sicom, zajedno sa prirucnim alatom. Zlu netrebalo  :wink:
 
Koliko traje vremenski izmjena remena i da li je komplicirano?
 
Bez pneumatskog pištolja, moment ključa i ključa za blokat variomat kod stezanja se bolje ne upuštat u to.
Ključ za blokirat variomat možeš lako nać na internetu, pa isto to doma u radioni napravit,nisu  ne znam kak komplicirani.Mada to ti je najlakše odradit kad vidiš variomat,pa onda u mm premjeriš kak treba bit.
Posla ima sat vremena i to laganica, znači stigneš pošmirglat pakne, rastavit variomat, provjerit/zamjenit rolice,kližaće i remen u tom periodu.
Nikakva nauka potrebno je samo sve nazad propisno stegnut moment ključem i to je to.
 
Potrebna mi je preporuka za kofer za Beverly 500 cruiser jer originalni kofer za cruiser mi se ne sviđa zbog onih crvenih katadioptera i veličine. Želio bih da je original Piaggio, 35-40L, da ima naslon (poželjno u bež boji, eventualno u crnoj) i da lijepo izgleda na motoru. Šta može da se upasuje? Motor je Crne boje sa bež sjedištem.