beverly 500 - remen

meni na atlanticu 500 sve je bilo u najboljem redu. mjenjao sam ga redovito svakih 12000 km. svaki promjenjeni daleko je bio od pucanja i slično, ali se vidila kilometraža na njima. tu se nema što misliti, hoćeš nećeš mjenjati... to se jednostavno promjeni i gotovo. remen može i iznenada puknuti koliko sam čuo.
uglavnom promjenio sam ih 4 :D svako 12000 :wink:
 
na libertyu 50 sam mijenjao tek na 16500 km remen. U servisnoj knjižici kaže da treba to učiniti od 12-15000 km. Kako sam boi u stisci s lovom malo sam duljio s promjenom, ali sam više puta provjerio remen da li je u redu (bio je) i vrlo sam oprezno vozio. Kasnije se ispostavilo da bezveze štedim tih 180 kn, pa sam ga nagradio ne samo remenom, nego i gumama i svime ostalim potrebno.....i pomislio sam - svaki dan ga vozim, svaki dan mi treba, nema smisla da me zbom mog nemara ostavi na cesti
 
Ja sa svojom Apriliom sam često na međugradskim relacijama!!Kad idem na izlet nemogu sebi priuštit da se mislim oće li remen izdržat ili neće,jesu li kočnice dotrajale ili nisu.....
Vodim računa o stanju motora ,ali me zato i služi!!Plati pa se rugaj!!!
 
Mr J said:
pucao ti je cesto remen jer vjerojatno polutke nisu bile u ravnini...

Polutke variomata i kvacila trebaju biti u ravnini kako bi remen sto pravilnije radio, inace se javlja vece trenje i vece trosenje remena...
A kako je Joki pukao na 4.000 ?
 
Nike said:
A kako je Joki pukao na 4.000 ?

A od kud ja da znam, niti sam mu vidio remen niti sam mu ga stavljao :)

Najcesci razlog pucanja je da se izvuce nit konca i onda ako se to ne spali, konac se trosi dok remen ne pukne...

 
Mr J said:
A od kud ja da znam, niti sam mu vidio remen niti sam mu ga stavljao :)

Najcesci razlog pucanja je da se izvuce nit konca i onda ako se to ne spali, konac se trosi dok remen ne pukne...
Prvi remen je bio u pitanju  :mrgreen:
Svako kretanje je bilo u boku. jednom ga je i policija zaustavila radi preopasnog polaženja i proklizavanja
 
ma zna i nike a još bolje joke da san i ja bija stalno u gasu :chainsaw: pa mi nije puca i nije se brže trošija, a zadnja dva remena bila su još i sa leo vinciem i malossi variomatom.
vjerojatno s x9 nešto nije bilo kako treba...jeli to slučaj sa svima ili nije neman pojma, samo znam da na apriliama to se nije dešavalo.
 
aprilliaaa said:
ma zna i nike a još bolje joke da san i ja bija stalno u gasu :chainsaw: pa mi nije puca i nije se brže trošija, a zadnja dva remena bila su još i sa leo vinciem i malossi variomatom.
vjerojatno s x9 nešto nije bilo kako treba...jeli to slučaj sa svima ili nije neman pojma, samo znam da na apriliama to se nije dešavalo.
Razlika je bit u gasu i krenuti divlje
 
Nike said:
Prvi remen je bio u pitanju  :mrgreen:
Svako kretanje je bilo u boku. jednom ga je i policija zaustavila radi preopasnog polaženja i proklizavanja

to je druga stvar zbog udarnog djelovanja na remen...

 
Najvise remen dobije po repu kada se sa skuterom naglo starta ili se pokusava imitirati velike motore,pa na glatkom asfaltu pustati crnu duuugu crtu  :mrgreen:. Tada remen nastoji svu snagu masine prenijeti na kotac pri cemu se zna desiti sa sam remen proklize,a da mi to i ne primjetimo.Tada se on po rubovima itekako zagrijava i trosi.Cak na piaggio testeru(za pure jet agregate) ima opcija CVT belt,koja oznacava dali je remen bio u tendenciji prolklizavanja(citaj-da li je netko pravio pizdarije sa skuterom). Po meni,remen treba mijenjati u propisanim intervalima a i zavisno o nacinu voznje-i cesce. Zna puknuti bez upozorenja....i napraviti poprilicnu stetu(ponekad) !!!!!!